ΟΛΠ: Κόντρες για το Car Terminal
Επιστολή στην ΟΛΠ Α.Ε. έστειλε η Διεθνής Ναυτική Ενωση, διαμαρτυρόμενη γιατί η διοίκηση του Οργανισμού ανακοίνωσε μέτρα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του Car Terminal, χωρίς να λάβει υπόψη της ουσιώδεις υποδείξεις - προτάσεις των ναυτικών πρακτόρων.
Αναλυτικά, στην επιστολή επισημαίνονται τα εξής:
«…διαπιστώσαμε με ιδιαίτερη έκπληξη ότι ανακοινώσατε μέτρα προς ενίσχυση της δραστηριότητας του Car
Επιστολή στην ΟΛΠ Α.Ε. έστειλε η Διεθνής Ναυτική Ενωση, διαμαρτυρόμενη γιατί η διοίκηση του Οργανισμού ανακοίνωσε μέτρα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του Car Terminal, χωρίς να λάβει υπόψη της ουσιώδεις υποδείξεις - προτάσεις των ναυτικών πρακτόρων.
Αναλυτικά, στην επιστολή επισημαίνονται τα εξής:
«…διαπιστώσαμε με ιδιαίτερη έκπληξη ότι ανακοινώσατε μέτρα προς ενίσχυση της δραστηριότητας του Car Terminal και την προσέλκυση φορτίων μεταφόρτωσης, χωρίς όμως να υιοθετηθούν και να συμπεριληφθούν σε αυτά και οι ακόλουθες προτάσεις μας, όπως αυτές αριθμούνται στην αποσταλείσα επιστολή μας».
Τα βασικότερα μέτρα που προτείνουν οι ναυτικοί πράκτορες στη διοίκηση της ΟΛΠ Α.Ε. και δεν έγιναν δεκτά ήταν:
- Να παγώσουν όλα τα τιμολόγια που αφορούν στο πλοίο και στο φορτίο για όλο το 2010 και πάντως τουλάχιστον μέχρι και 30/6/2010.
- Θέσπιση έκπτωσης επί των δικαιωμάτων των πλοίων βάσει της συχνότητας προσεγγίσεων ανά εταιρεία.
- Επέκταση ορίου επιβολής καθυστέρησης έναρξης εργασιών από 30 λεπτά σε τουλάχιστον 1 ώρα.
- Θα πρέπει να γίνει στόχευση προσέλκυσης βαρέως τύπου τροχοφόρων και ερπυστριοφόρων, δημιουργώντας σχετικές υποδομές υποδοχής αυτών καθώς επίσης και υποδομές για συνοδευτικά φορτία των ως άνω (ανταλλακτικά και μέρη αυτοκινήτων).
- Βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών με στόχο την έμμεση μείωση του κόστους αυτών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr