1.000 άτομα θα δουλεύουν ως το Μάρτιο στα Τέμπη
17.01.2014
19:34
Τι δήλωσε ο υπουργός Υποδομών κατά την επιθεώρηση των έργων στον άξονα του ΠΑΘΕ που κατασκευάζεται το «Μαλιακός Κλειδί»
Aιφνιδιαστική επίσκεψη στα εργοτάξια της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης έκανε την Παρασκευή ο Υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοίδης, επιθεωρώντας τα έργα στις δίδυμες σήραγγες των Τεμπών και του Πλαταμώνα.
Οι εργασίες στον άξονα του ΠΑΘΕ που κατασκευάζεται το “Μαλιακός Κλειδί” βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο καθώς από το 1 δισ. ευρώ που είναι ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου έχουν ήδη απορροφηθεί 750 εκ. Ευρώ.
“Πρόκειται για ένα έργο στο οποίο απασχολούνται σήμερα 600 εργαζόμενοι και μέχρι τα μέσα Μαρτίου θα εργάζονται περίπου 1000 άτομα. Είναι ένα έργο το οποίο προάγει και τονώνει την τοπική οικονομία αρκεί να σας πω ότι περίπου 100 επιχειρήσεις τοπικές ζουν αυτή τη στιγμή από τον αυτοκινητόδρομο” δήλωσε ο υπουργός Υποδομών.
Ο Κ. Χρυσοχοίδης απέφυγε ωστόσο να κάνει οποιαδήποτε νύξη για την αύξηση των διοδίων (σ.σ η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ήταν η πρώτη κοινοπραξία που παραμονές των Χριστουγέννων ανακοίνωσε ανατίμηση διοδίων, την οποία αναγκάστηκε να πάρει πίσω λόγω διαφωνίας με το υπουργείο) επισημαίνοντας “ότι στην περιοχή δεν υπάρχει καμία ουσιώδη μεταβολή στα διόδια” μολονότι έχει προβλεφθεί αύξηση 30% στα διόδια Πελασγίας και Μοσχοχωρίου.
Δύο είναι τα κυριότερα εμπόδια για την ομαλή εξέλιξη των εργασιών του έργου τα οποία έθιξε ο κ. Χρυσοχοίδης. Το πρώτο σχετίζεται με την άρνηση ιδιοκτητών οικοπέδων στη νότια είσοδο της σήραγγας Τ3 να παραχωρήσουν στην κοινοπραξία, περίπου 40 στρέμματα γης που έχουν κηρυχθεί για απαλλοτρίωση. “θέλω να σας πω ότι το επόμενο διάστημα θα αποβληθούν όσοι εμποδίζουν την κατασκευή του έργου.
Δεν μπορεί 3-4 άνθρωποι παρανόμως, να εμποδίζουν την κατασκευή ενός μεγάλου έργου. Και θα διεκδικηθούν από το Δημόσιο αποζημιώσεις, γιατί κάθε μέρα που περνάει χάνονται εκατομμύρια σε βάρος του Ελληνικού λαού” ανέφερε ο κ. Χρυσοχοίδης.
Οι εργασίες στον άξονα του ΠΑΘΕ που κατασκευάζεται το “Μαλιακός Κλειδί” βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο καθώς από το 1 δισ. ευρώ που είναι ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου έχουν ήδη απορροφηθεί 750 εκ. Ευρώ.
“Πρόκειται για ένα έργο στο οποίο απασχολούνται σήμερα 600 εργαζόμενοι και μέχρι τα μέσα Μαρτίου θα εργάζονται περίπου 1000 άτομα. Είναι ένα έργο το οποίο προάγει και τονώνει την τοπική οικονομία αρκεί να σας πω ότι περίπου 100 επιχειρήσεις τοπικές ζουν αυτή τη στιγμή από τον αυτοκινητόδρομο” δήλωσε ο υπουργός Υποδομών.
Ο Κ. Χρυσοχοίδης απέφυγε ωστόσο να κάνει οποιαδήποτε νύξη για την αύξηση των διοδίων (σ.σ η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ήταν η πρώτη κοινοπραξία που παραμονές των Χριστουγέννων ανακοίνωσε ανατίμηση διοδίων, την οποία αναγκάστηκε να πάρει πίσω λόγω διαφωνίας με το υπουργείο) επισημαίνοντας “ότι στην περιοχή δεν υπάρχει καμία ουσιώδη μεταβολή στα διόδια” μολονότι έχει προβλεφθεί αύξηση 30% στα διόδια Πελασγίας και Μοσχοχωρίου.
Δύο είναι τα κυριότερα εμπόδια για την ομαλή εξέλιξη των εργασιών του έργου τα οποία έθιξε ο κ. Χρυσοχοίδης. Το πρώτο σχετίζεται με την άρνηση ιδιοκτητών οικοπέδων στη νότια είσοδο της σήραγγας Τ3 να παραχωρήσουν στην κοινοπραξία, περίπου 40 στρέμματα γης που έχουν κηρυχθεί για απαλλοτρίωση. “θέλω να σας πω ότι το επόμενο διάστημα θα αποβληθούν όσοι εμποδίζουν την κατασκευή του έργου.
Δεν μπορεί 3-4 άνθρωποι παρανόμως, να εμποδίζουν την κατασκευή ενός μεγάλου έργου. Και θα διεκδικηθούν από το Δημόσιο αποζημιώσεις, γιατί κάθε μέρα που περνάει χάνονται εκατομμύρια σε βάρος του Ελληνικού λαού” ανέφερε ο κ. Χρυσοχοίδης.
Σύμφωνα με πληροφορίες το ελληνικό δημόσιο υποχρεούνται βάσει της σύμβασης να παραχωρήσει τις επίμαχες εκτάσεις μέσα στον επόμενο μήνα, διαφορετικά θα ενεργοποιηθούν ποινικές ρήτρες.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr