Αυτά είναι τα 10 πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο
18.02.2014
16:54
Τον κατάλογο με τα 500 πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο, δημοσιοποίησε η Brandirectory
Στην κορυφή βρίσκεται η Apple, ακολουθεί η Samsung Group, ενώ τρίτη είναι η Google. Tη δεκάδα συμπληρώνουν οι Microsoft, Verizon, GE, AT&T, Amazon.com, Walmart και ΙBM.
Η αξιολόγηση έγινε με βάση τα εκτιμώμενα μελλοντικά έσοδα του brand και τη θεωρητική αξία της εταιρείας, που θα ήταν διατεθειμένος κάποιος να καταβάλει για να την αποκτήσει.
Στον εν λόγω κατάλογο τη μερίδα του λέοντος καταλαμβάνουν οι αμερικανικές εταιρείες, έχοντας 185 από τα 500 πιο πετυχημένα εμπορικά σήματα, καθώς και τα εννέα από τα 10 καλύτερα.
Δεύτερη έρχεται η Ιαπωνία, καθώς η αξία τριών από τα μεγαλύτερα brands — Toyota, Mitsubishi και Honda —αυξήθηκε άνω του 30%.
Σύμφωνα με την έρευνα, Γερμανία, Γαλλία και Βρετανία συμπληρώνουν την κορυφαία πεντάδα, ενώ η Κίνα, η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, έρχεται έκτη, όσον αφορά στη συνολική αξία των εμπορικών σημάτων της, καθώς τα brands εξακολουθούν να αναπτύσσονται.
Οσον αφορά στις εταιρείες, ενδιαφέρον παρουσιάζει η αναρρίχηση της Verizon από τη δέκατη θέση στη πέμπτη, της Nike από το νούμερο 60 στο 35 και της Allianz από το 75 στο 38. Στον αντίποδα, η Shell έπεσε από το 12 στο 18, η Home Depot από το18 στο 25 και η Marlboro από το 57 στο 81.
Η αξιολόγηση έγινε με βάση τα εκτιμώμενα μελλοντικά έσοδα του brand και τη θεωρητική αξία της εταιρείας, που θα ήταν διατεθειμένος κάποιος να καταβάλει για να την αποκτήσει.
Στον εν λόγω κατάλογο τη μερίδα του λέοντος καταλαμβάνουν οι αμερικανικές εταιρείες, έχοντας 185 από τα 500 πιο πετυχημένα εμπορικά σήματα, καθώς και τα εννέα από τα 10 καλύτερα.
Δεύτερη έρχεται η Ιαπωνία, καθώς η αξία τριών από τα μεγαλύτερα brands — Toyota, Mitsubishi και Honda —αυξήθηκε άνω του 30%.
Σύμφωνα με την έρευνα, Γερμανία, Γαλλία και Βρετανία συμπληρώνουν την κορυφαία πεντάδα, ενώ η Κίνα, η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, έρχεται έκτη, όσον αφορά στη συνολική αξία των εμπορικών σημάτων της, καθώς τα brands εξακολουθούν να αναπτύσσονται.
Οσον αφορά στις εταιρείες, ενδιαφέρον παρουσιάζει η αναρρίχηση της Verizon από τη δέκατη θέση στη πέμπτη, της Nike από το νούμερο 60 στο 35 και της Allianz από το 75 στο 38. Στον αντίποδα, η Shell έπεσε από το 12 στο 18, η Home Depot από το18 στο 25 και η Marlboro από το 57 στο 81.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr