Οι Ρώσοι φέρνουν πρόταση και για το λιμάνι του Πειραιά
Οι Ρώσοι φέρνουν πρόταση και για το λιμάνι του Πειραιά
Οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι θέλουν να αποκτήσουν και τον ΟΛΠ εκτός από την αντίστοιχη ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και την επισκευαστική εταιρεία ROSCO, σύμφωνα με τον πρόεδρό τους Β. Γιακούνιν
Το ενδιαφέρον των ρωσικών σιδηροδρόμων για το λιμάνι του Πειραιά εξέφρασε ο πρόεδρος της εταιρείας, Βλαντίμιρ Γιακούνιν.
«Είναι ενδιαφέρον, στην περίπτωση που βλέπουμε την προοπτική λειτουργίας των σιδηροδρομικών μεταφορών», είπε ο Γιακούνιν απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου.
Όπως σημειώνει το ρωσικό πρακτορείο οικονομικών ειδήσεων Prime, οι αρχικές προτάσεις για την ιδιωτικοποίηση του Πειραιά θα πρέπει να κατατεθούν έως τις 28 Απριλίου. Στην ερώτηση εάν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι εκδηλώσουν αρχικώς το ενδιαφέρον τους ο κ. Γιακούνιν απάντησε θετικά.
Ο Β. Γιακούνιν προσέθεσε ότι οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι διατηρούν το ενδιαφέρον τους να αποκτήσουν την αντίστοιχη ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και την επισκευαστική εταιρεία ROSCO (σ.σ. η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού- ΕΕΣΣΤΥ) και αναμένουν τις αποφάσεις της ελληνικής πλευράς.
Όπως είπε ειδικότερα, η ρωσική εταιρεία δεν έχει ακόμη λάβει «από τους Έλληνες την τελική απόφασή τους πώς θα προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση, γιατί συνεργάζονται με την ΕΕ και η ΕΕ τώρα λέει: Ας μην διαγράψουμε τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας την ιδιωτικοποιήσετε πρώτα. Όμως έτσι δεν μπορεί να γίνει. Θα δούμε τι θα κάνουμε».
Το πρακτορείο υπενθυμίζει ότι ο Β. Γιακούνιν έχει ζητήσει από τον Πρόεδρο της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν την άδεια να συμμετάσχει στην ιδιωτικοποίηση των ελληνικών αυτών εταιρειών και σχετική χρηματοδότηση της συμφωνίας, από το καλοκαίρι ακόμη του 2013.
«Είναι ενδιαφέρον, στην περίπτωση που βλέπουμε την προοπτική λειτουργίας των σιδηροδρομικών μεταφορών», είπε ο Γιακούνιν απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου.
Όπως σημειώνει το ρωσικό πρακτορείο οικονομικών ειδήσεων Prime, οι αρχικές προτάσεις για την ιδιωτικοποίηση του Πειραιά θα πρέπει να κατατεθούν έως τις 28 Απριλίου. Στην ερώτηση εάν οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι εκδηλώσουν αρχικώς το ενδιαφέρον τους ο κ. Γιακούνιν απάντησε θετικά.
Ο Β. Γιακούνιν προσέθεσε ότι οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι διατηρούν το ενδιαφέρον τους να αποκτήσουν την αντίστοιχη ελληνική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και την επισκευαστική εταιρεία ROSCO (σ.σ. η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού- ΕΕΣΣΤΥ) και αναμένουν τις αποφάσεις της ελληνικής πλευράς.
Όπως είπε ειδικότερα, η ρωσική εταιρεία δεν έχει ακόμη λάβει «από τους Έλληνες την τελική απόφασή τους πώς θα προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση, γιατί συνεργάζονται με την ΕΕ και η ΕΕ τώρα λέει: Ας μην διαγράψουμε τα χρέη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ας την ιδιωτικοποιήσετε πρώτα. Όμως έτσι δεν μπορεί να γίνει. Θα δούμε τι θα κάνουμε».
Το πρακτορείο υπενθυμίζει ότι ο Β. Γιακούνιν έχει ζητήσει από τον Πρόεδρο της Ρωσίας Βλαντιμίρ Πούτιν την άδεια να συμμετάσχει στην ιδιωτικοποίηση των ελληνικών αυτών εταιρειών και σχετική χρηματοδότηση της συμφωνίας, από το καλοκαίρι ακόμη του 2013.
Οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι ενδιαφέρονται για τους σιδηροδρόμους Βουλγαρίας και Ελλάδας, «στο πλαίσιο της ανάπτυξης του νέου διευρασιατικού διαδρόμου», που σχεδιάζει ο πρόεδρός τους, εξηγώντας ότι γίνεται λόγος για δίκτυο διαπλατυμένης σιδηροτροχιάς, που θα συνδέει το ρωσικό δίκτυο με το ευρωπαϊκό και θα επιτρέπει χωρίς αλλαγές σασί να φθάνουν έως και τη Βιέννη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα