Ιστορική συμφωνία Microsoft με Yahoo!
Τον Φεβρουάριο του 2008 η αυτοκρατορία του Μπιλ Γκέιτς, η γνωστή και μη εξαιρετέα Microsoft, τότε ακόμα πρώτη τη τάξει εισηγμένη εταιρία στον κόσμο, προσέφερε στην μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, στην Yahoo, ποσό άνω των 47 δις δολαρίων για την πλήρη εξαγορά της.
Ο εκ των ιδρυτών της Yahoo! Τζέρι Γιανγκ, τότε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, έδωσε μιαν απίστευτη «μάχη», ακόμα και με τους μετόχους της εταιρίας του, προκειμένου να αντικρούσει την προσφορά. Πέτυχε μεν το σκοπό τ
Τον Φεβρουάριο του 2008 η αυτοκρατορία του Μπιλ Γκέιτς, η γνωστή και μη εξαιρετέα Microsoft, τότε ακόμα πρώτη τη τάξει εισηγμένη εταιρία στον κόσμο, προσέφερε στην μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, στην Yahoo, ποσό άνω των 47 δις δολαρίων για την πλήρη εξαγορά της.
Ο εκ των ιδρυτών της Yahoo! Τζέρι Γιανγκ, τότε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, έδωσε μιαν απίστευτη «μάχη», ακόμα και με τους μετόχους της εταιρίας του, προκειμένου να αντικρούσει την προσφορά. Πέτυχε μεν το σκοπό του αλλά εξαναγκάστηκε να αποχωρήσει μετά από λίγους μήνες.
Τον διαδέχθηκε η κυρία Κάρολ Μπαρτζ. Το περασμένο καλοκαίρι η Microsoft επανέκαμπτε με προσφορά μόλις 1 (ενός) δις δολαρίων για την Yahoo! Η κυρία Μπαρτζ απαντούσε πως θα χρειαζόταν «μια καραβιά λεφτά» για την εξαγορά της εταιρίας.
Αργά χθες το βράδυ, ξημερώματα ώρα Ελλάδος, Microsoft και Yahoo! συμφωνούσαν τελικώς να ενώσουν τις δυνάμεις τους. Και το απίστευτο είναι πως η ... τιμή της συμφωνίας αυτής είναι εκ των προτέρων γνωστή: 0 δολάρια. Ζερό, νιξ, τίποτε !!!
Με μια λιτή ανακοίνωση στην ιστοσελίδα Yahoo Finance η είδηση επιβεβαιωνόταν πριν από λίγη ώρα: Microsoft και Yahoo! συμφώνησαν στην από κοινού ανάπτυξη και συνεργασία των μηχανών αναζήτησής τους και κυρίως στην συνδιαχείριση των εσόδων από τις on line διαφημίσεις και τα πάσης φύσεως έσοδα από τις διαδικτυακές αναζητήσεις των χρηστών τους.
Βάσει της συμφωνίας η Yahoo! δεν θα λάβει ούτε ένα δολάριο, αλλά πρακτικά θα έχει προνομιακά έσοδα από τις διαφημίσεις που θα συγκεντρώσει το νέο σχήμα.
Ένα σχήμα που προβλέπει πως η νέα μηχανή αναζήτησης Bing της Microsoft θα ενισχύει τις αναζητήσεις της Yahoo!, ενώ η Yahoo! θα διαχειρίζεται τις πωλήσεις διαφημίσεων, χρησιμοποιώντας τη διαφημιστική τεχνολογία της Microsoft, ώστε οι χρήστες να βλέπουν όσο γίνεται πιο «εξειδικευμένες» διαφημίσεις μαζί με κάθε αναζήτηση που κάνουν.
Στόχος της συμφωνίας είναι φυσικά η «υφαρπαγή» on line διαφημίσεων από την μεγάλη ανταγωνίστρια και των δύο ομίλων, την Google, η οποία σήμερα ελέγχει περίπου το 67% της ιντερνετικής διαφημιστικής αγοράς, έναντι μόλις 10% έως 11% των ανταγωνιστών της Yahoo! και Microsoft !
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr