Πολυθεσίτης ο πρόεδρος του ΟΣΕ;

Περίπου έναν μήνα μετά την αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου του οργανισμού κ. Σοφοκλή Ψιλιανού (και έμπιστου στελέχους του κ. Μιχάλη Λιάπη), καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κώστας Χατζηδάκης μελετά το ενδεχόμενο αντικατάστασης και του νυν προέδρου κ. Αγγελου Ανδρουλιδάκη. Αντικατάσταση που, σύμφωνα με στελέχη τα οποία πρόσκεινται στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου, έχει να κάνει με τις καταγγελίες περί... πολυαπασχόλησης του τελευταίου στο

Περίπου έναν μήνα μετά την αποχώρηση του διευθύνοντος συμβούλου του οργανισμού κ. Σοφοκλή Ψιλιανού (και έμπιστου στελέχους του κ. Μιχάλη Λιάπη), καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Κώστας Χατζηδάκης μελετά το ενδεχόμενο αντικατάστασης και του νυν προέδρου κ. Αγγελου Ανδρουλιδάκη. Αντικατάσταση που, σύμφωνα με στελέχη τα οποία πρόσκεινται στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου, έχει να κάνει με τις καταγγελίες περί... πολυαπασχόλησης του τελευταίου στο Δημόσιο.

Την ώρα που ο κ. Ψιλιανός χρεωνόταν με την εισήγηση προμήθειας συρμών και ντιζελαμαξών αξίας 285 εκατ. ευρώ στο παρά πέντε των εκλογών, ο πρόεδρος του ΟΣΕ διατηρούσε πολλαπλή απασχόληση στον δημόσιο τομέα, όπως τουλάχιστον αναφέρουν υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου.

«Πρόκειται για τον ίδιο άνθρωπο, ο οποίος στις 27 Ιουνίου 2007, ανέλαβε καθήκοντα προέδρου του ΟΣΕ και για τον οποίο κύκλοι του υπουργείου Δικαιοσύνης αναφέρουν πως τουλάχιστον επί τρεις μήνες παρέμεινε παράλληλα και στη θέση του “εξ απορρήτων” του τότε υπουργού Δικαιοσύνης Αναστάση Παπαληγούρα», τονίζουν οι ίδιοι. Θα πρέπει δε να επισημάνουμε πως κατά πάγια συνήθεια οι σύμβουλοι των υπουργών αμείβονται με ποσά που κυμαίνονται πάνω από 2.000 ή 2.500 ευρώ τον μήνα.

Οπως αναφέρουν πηγές του protothema.gr, ο νυν πρόεδρος του ΟΣΕ παρείχε τις υπηρεσίες του στον τέως υπουργό Δικαιοσύνης και συμμετείχε κανονικά στις συσκέψεις του υπουργείου, όντας πρόεδρος του ΟΣΕ, ακόμη μάλιστα και κατά την προεκλογική περίοδο του Σεπτεμβρίου. Ζητούμενο λοιπόν είναι το κατά πόσο αληθεύουν οι πληροφορίες που τον έφεραν να λαμβάνει κανονικά τον μισθό του και από τις δύο αυτές δημόσιες θέσεις. Θα πρέπει να υπογραμμίσουμε πως ο κ. Ανδρουλιδάκης τοποθετήθηκε στη θέση στον ΟΣΕ μετά τις αναγκαστικές αποχωρήσεις της προηγούμενης διοίκησης των κυρίων Νίκου Μπαλτά και Διονύση Χιόνη. Παράγοντες του ΟΣΕ αναφέρουν πως η βιασύνη της τοποθέτησης του κ. Ανδρουλιδάκη έφερε την αντίδραση του τότε υπουργού Μεταφορών κ. Μιχάλη Λιάπη. Ομως αντέδρασαν και αρκετοί εσωκομματικοί αντίπαλοι του Αναστάση Παπαληγούρα όταν ο πρώην υπουργός, σε προεκλογική του συγκέντρωση στην Κόρινθο, εμφανίστηκε μαζί με τον πρόεδρο του ΟΣΕ να εξαγγέλει ένα έργο για το οποίο δεν είχε καμία αρμοδιότητα: την επέκταση του προαστιακού σε Ισθμό και Λουτράκι. 

Και στον Προαστιακό!

Οπως όμως πληροφορηθήκαμε, δεν είναι η πρώτη φορά που ο πρόεδρος του ΟΣΕ και σύμβουλος του κ. Παπαληγούρα, κ. Ανδρουλιδάκης, λειτουργεί σε δύο ρόλους. Με την υπ’ αριθμ. 163/ 17-6-2007 απόφαση ο τελευταίος είχε οριστεί και πρόεδρος της εταιρείας «Προαστιακός Α.Ε.». Πρόκειται για την περίοδο που ασκούσε εμφανώς τα καθήκοντα του συμβούλου στο υπουργείο Δικαιοσύνης, συμμετέχοντας μάλιστα πολλές φορές και ως εκπρόσωπος του προϊσταμένου του σε συνέδρια, εκδηλώσεις ή νομοπαρασκευαστικές επιτροπές. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν πως ο κ. Ανδρουλιδάκης ταυτόχρονα διατηρεί και έντονη δραστηριότητα ως ιδιώτης. Το σίγουρο πάντως είναι πως ο γνωστός δικηγόρος υπηρέτησε και σε άλλη δημόσια θέση, αφού τον Ιούνιο του 2005 ανέλαβε μέλος της επιτροπής υποβοήθησης των ενεργειών εισαγωγής του Διεθνούς Αερολιμένος Αθηνών στο Χρηματιστήριο.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr