Δέλτα: Ξεκίνησε η «μάχη» για το φρέσκο γάλα ημέρας

Αυξημένη η ζήτηση, άνω των προβλέψεων

Με βοηθούς την εξωστρέφεια και την καινοτομία, η Vivartia επέλεξε να αντιμετωπίσει την κρίση και πλέον η διοίκηση δηλώνει αισιόδοξη ότι "είμαστε στο τέλος της πτώσης".

Ο όμιλος έχει αυξήσει σε σχέση με πέρσι κατά 60% τις πωλήσεις στο εξωτερικό και ήδη τα προϊόντα της απευθύνονται σε 38 χώρες ανά τον κόσμο, ενώ έχει "ανοιχτεί" σε αγορές της Ιταλίας και της βόρειας Αφρικής.

Σχεδιάζει, μάλιστα, την κατασκευή εργοστασίου στο Αμπού Ντάμπι, πιθανότητα εντός του 2015.

Σύμφωνα με την εταιρεία, για το 2014 η ΔΕΛΤΑ έχει σημειώσει σημαντική ενίσχυση μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων που δραστηριοποιείται, ενώ πραγματοποίησε, μέσα στο έτος, περισσότερα από 10 λανσαρίσματα καινούργιων προϊόντων ενώ εισχώρησε σε νέες κατηγορίες κερδίζοντας σημαντικά μερίδια αγοράς.

Το Life τσάι σημείωσε το 2014 την μεγαλύτερη αύξηση τζίρου κατά 46%, το Life fresh κατά 16%, τα Δέλτα smart γαλακτοκομικών κατά 21% και το Vitaline κατά 22%.

Η Δέλτα, πριν από λίγο καιρό, αποφάσισε να αξιοποιήσει τη δυνατότητα που δίνει ο πρόσφατος νόμος για την παραγωγή «γάλακτος ημέρας» και να τοποθετήσει το νέο προϊόν στα ψυγεία και σήμανε την έναρξη μίας νέας αγοράς άρα και τον ανταγωνισμό ανάμεσα στις γαλακτοβιομηχανίες.

Το «Φρέσκο Γάλα της Ημέρας» σε μόλις 10 ημέρες κυκλοφορίας σημειώνει τεράστια ζήτηση, ξεπερνώντας πολύ τις αρχικές προβλέψεις. Πρόκειται για ένα προϊόν έχει συνολική διάρκεια ζωής 3 ημερών καθώς συλλέγεται, συσκευάζεται και διανέμεται εντός 24ώρου, με γάλα από φάρμες κοντά στην Αττική και πωλείται από επιλεγμένα σημεία, κυρίως φούρνους, του λεκανοπεδίου. Το βρίσκει κανείς σε περιορισμένη ποσότητα -μέχρι 10.000 τεμάχια. Η τιμή του προϊόντος κινείται στην πλειοψηφία των μικρών καταστημάτων στο 1,40 ευρώ, 5% περίπου χαμηλότερα από το Φρέσκο Γάλα ΔΕΛΤΑ.

Αξιοσημείωτη είναι και η πρόοδος που εμφανίζει η ΔΕΛΤΑ στην Ιταλία σε συνέχεια της ανακοίνωσης της συνεργασίας της με τη Granarolo, έναν από τους μεγαλύτερους Ομίλους γαλακτοκομικών στην Ιταλία. Μέσα σε τέσσερις μήνες και συγκεκριμένα τον Ιούλιο και με διανομή ακόμα υπό ανάπτυξη, κατέκτησε ήδη τη 2η θέση στην αγορά του ελληνικού γιαουρτιού, ξεπερνώντας παίκτες που δραστηριοποιούνται στη συγκεκριμένη αγορά για πάνω από 20 χρόνια.

Να σημειωθεί ότι κατά την παρουσίαση των προϊόντων από τα στελέχη αναφέρθηκε και η εξαγορά της ΜΕΒΓΑΛ, η οποία εκκρεμεί. Υπογραμμίστηκε ότι έχει κατατεθεί ένας ογκώδης φάκελος στην Επιτροπή Ανταγωνισμού από το καλοκαίρι και αναμένεται η απόφαση για να προχωρήσει η συμφωνία.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Vivartia, κ. Ιωάννης Αρτινός υπογράμμισε: «Με βάση και σημείο εκκίνησης την Ελλάδα, συνεχίζουμε να επενδύουμε ενεργά στο αύριο. Με νέες συνεργασίες σε εμπορικό και παραγωγικό επίπεδο, ισχυροποιούμε τις θέσεις μας σε υφιστάμενες αγορές και εισερχόμαστε σε νέες. Παρόλη τη συνεχιζόμενη ύφεση, όλες οι εταιρείες του Ομίλου παρουσιάζουν ανάπτυξη πωλήσεων και άνοδο μεριδίων αγοράς. Η εστίαση στην καινοτομία δημιουργεί καρπούς.

Η τελευταία προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο της Δέλτα, το «Φρέσκο Γάλα της Ημέρας», ένα 100% Ελληνικό προϊόν, έχει αγκαλιαστεί από τους καταναλωτές, εξαντλώντας όλες τις καθημερινές ποσότητες που διαθέτουμε στην αγορά. Συγχρόνως, η διεθνοποίηση της εταιρείας προχωράει με αμείωτους ρυθμούς και ήδη τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας βρίσκονται σε 38 χώρες ανά τον κόσμο, με αρκετά πρόσφατα παραδείγματα όπως οι εξαγωγές της ΔΕΛΤΑ στην Ιταλία και του ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗ στην Αγγλία και η δημιουργία νέων καταστημάτων εστίασης (GOODY’S, FLOCAFE) στην Αυστραλία, τη Λιβύη, την Αίγυπτο και την Αγγλία. Το 2014 εξελίσσεται σε μία χρονιά σταθμό, βάζοντας τις πιο στέρεες βάσεις για συνεχιζόμενη ανάπτυξη».

«Η στρατηγική της ΔΕΛΤΑ αποτυπώνεται στον τρόπο που επιχειρεί τόσο εντός όσο και εκτός Ελλάδας. Με το Φρέσκο Γάλα της Ημέρας, αλλά και τα πολλαπλά νέα καινοτόμα προϊόντα που παρουσιάζουμε στην ελληνική αγορά πιστοποιείται ο προσανατολισμός μας στην καινοτομία, ενώ αποδεικνύεται έμπρακτα η δέσμευσή μας για στήριξη του Έλληνα κτηνοτρόφου και της ελληνικής οικονομίας εν γένει. Από την άλλη, τα πρώτα βήματά μας στο εξωτερικό στέφονται με επιτυχία αναδεικνύοντας τη μοναδική ποιότητα των προϊόντων μας, τα οποία κερδίζουν τις εντυπώσεις των καταναλωτών, σε όποια χώρα του κόσμου τα έχουμε τοποθετήσει» σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΛΤΑ και του ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗ, κ. Αντώνης Μαυριδόγλου.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr