Ακτοπλοϊα: Καραμπόλες εν μέσω κρίσης στην Αδριατική
Η παγκόσμια οικονομική κρίση είχε ως αποτέλεσμα, όπως επισημαίνουν στις αναλύσεις τους οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2009, να μειωθεί η συνολική κίνηση επιβατών και οχημάτων στην Αδριατική θάλασσα και στις γραμμές εσωτερικού, παρά το γεγονός ότι το κόστος καυσίμων ήταν σημαντικά μειωμένο σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. σε σχέση με πέρυσι.
Στην μο
Η παγκόσμια οικονομική κρίση είχε ως αποτέλεσμα, όπως επισημαίνουν στις αναλύσεις τους οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Ιουνίου 2009, να μειωθεί η συνολική κίνηση επιβατών και οχημάτων στην Αδριατική θάλασσα και στις γραμμές εσωτερικού, παρά το γεγονός ότι το κόστος καυσίμων ήταν σημαντικά μειωμένο σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. σε σχέση με πέρυσι.
Στην μουντή αυτή εικόνα της Αδριατικής έρχεται από τους επόμενους μήνες να ενταθεί ο ανταγωνισμός και όποιος αντέξει.
Η είσοδος των δύο νεότευκτων πλοίων των Μινωικών θα επιτείνει τον ανταγωνισμό στην ήδη φορτωμένη με πλοία γραμμή της Ανκόνα, όπου σήμερα είναι δρομολογημένα 7 πλοία. Τρία της Attica, και από δύο ΑΝΕΚ και Μινωικών.
Τα μεγαλύτερα, σε χωρητικότητα για μεταφορά φορτηγών, πλοία των Μινωικών θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον.
Από την άλλη πλευρά, κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει το επενδυτικό σχέδιο του Ομίλου Attica που με όπλο τη ρευστότητα που υπάρχει στα ταμεία του έχει στόχο να ενισχύσει τη θέση του σε Αδριατική και Αιγαίο.
Για την Αδριατική αγόρασε τον περασμένο χρόνο δύο νεότευκτων ro-pax, των Superfats I και Superfats II εκ των οποίων το πρώτο είναι ήδη δρομολογημένο στην Αδριατική και ακολουθεί και το δεύτερο. Επίσης, έχει παραγγείλει τη ναυπήγηση δύο ακόμη πλοίων για το Αιγαίο, με τα χρώματα της Blue Star Ferries.
Οι Μινωικές αναμένεται να ανανεώσουν σταδιακά όλο τον στόλο τους αγοράζοντας πλοία με διπλάσιο γκαράζ, δηλαδή με 3-4.000 γραμμικά μέτρα.
Τα πλοία είναι το Cruise Europe το οποίο θα παραδοθεί πρώτο και το Cruise Olympia, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί τον Ιούνιο του 2010 και θα διπλώσει με το Cruise Europe στη γραμμή της Ανκόνα.
Έχουν μεταφορική ικανότητα 180 φορτηγών και 3.000 επιβατών, το καθένα και υπηρεσιακή ταχύτητα που φθάνει τα 30 μίλια. Θα δρομολογηθούν στη γραμμή Πάτρα-Ανκόνα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr