Κατασχετήριο για τον στόλο του Αγούδημου (UPD)

Yπό κατάσχεση βρίσκονται πλέον και τα οκτώ πλοία της G.A.Ferries του καπετάν Γεράσιμου Αγούδημου λόγω οφειλών, ύψους 19 εκ. ευρώ. Δύο από τα πλοία, το Ανθή-Μαρίνα και το ταχύπλοο της εταιρείας, το Jet Ferry, έχουν κατασχεθεί από την τράπεζα  Νatixis, ενώ στα άλλα προχωράει σε κατάσχεση η ΕΚΟ και άλλοι οφειλέτες.
 
Μάλιστα το Ανθή-Μαρίνα βγαίνει σε πλειστηριασμό αυτές τις ημέρες, όμως πληροφορίες θέλουν να αναβάλλεται η διαδικασία για τον Μάϊο του 2010.
 

Yπό κατάσχεση βρίσκονται πλέον και τα οκτώ πλοία της G.A.Ferries του καπετάν Γεράσιμου Αγούδημου λόγω οφειλών, ύψους 19 εκ. ευρώ. Δύο από τα πλοία, το Ανθή-Μαρίνα και το ταχύπλοο της εταιρείας, το Jet Ferry, έχουν κατασχεθεί από την τράπεζα  Νatixis, ενώ στα άλλα προχωράει σε κατάσχεση η ΕΚΟ και άλλοι οφειλέτες.
 
Μάλιστα το Ανθή-Μαρίνα βγαίνει σε πλειστηριασμό αυτές τις ημέρες, όμως πληροφορίες θέλουν να αναβάλλεται η διαδικασία για τον Μάϊο του 2010.
 
Σε επικοινωνία που είχαμε με τον καπετάν Μάκη, μας δήλωσε ότι θα παλέψει την κατάσταση και δήλωσε αισιόδοξος για την εξέλιξη. Πληροφορίες αναφέρουν ότι εκ μέρους του εφοπλιστή υπάρχει πρόθεση για προσφυγή στο άρθρο 99 του πτωχευτικού νόμου.
 
Η οικονομική κατάσταση επιδεινώθηκε μετά τον αποκλεισμό της εταιρείας από τους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές, ενώ από τα 8 πλοία που διέθετε η εταιρεία μόλις τα 3 επιχειρούσαν το φετινό καλοκαίρι.
 
Αναλυτικά υπό κατάσχεση είναι πλέον τα εξής πλοία της G&A Ferries:

Το «Μαρίνα» από την εταιρεία ΣΑΝΚΟ, τον ΟΛΠ και τη ΜAMIDOIL - Jetoil.
Το «Ανθή - Μαρίνα» από τη ΣΑΝΚΟ, τη γαλλική τράπεζα ΝΑΤΙΧΙS και τον ΟΛΠ.
Το «Μιλένα» από τη ΣΑΝΚΟ και τον ΟΛΠ.
Το Jet Ferry από τη NATIXIS και τον ΟΛΠ.
Το «Ροδάνθη» από τον ΟΛΠ, τη MAMIDOIL - Jetoil και την ΕΚΟ.
Το «Δημητρούλα» από τον ΟΛΠ.
Το «Ρομίλντα» από τον ΟΛΠ.
Το «Νταλιάνα» από την ΕΚΟ.

Παρενέργειες

Οι παρενέργειες στα δρομολόγια των νησιών λόγω των προβλημάτων της G.A. Feriies είναι ήδη εμφανείς, καθώς  μία εβδομάδα έχουν να δουν πλοίο από τον Πειραιά οι κάτοικοι στους Φούρνους..

Ειδικότερα στο Αιγαίο ο καπετάν Μάκης είχε το καλοκαίρι τρία πλοία, τα ε/γ-ο/γ Μαρίνα, Ροδάνθη και Νταλιάνα.

Το Μαρίνα, πριν του γίνει κατάσχεση, είχε βγει για τη δίμηνη ακινησία. Έφυγε από τη γραμμή Πειραιάς- Σάμος  με προσέγγιση την Ικαρία και τους Φούρνους.

Στην θέση του ε/γ-ο/γ Μαρίνα κατέβηκε από τις Σποράδες το ε/γ-ο/γ Νταλιάνα της G.A.ferries. Όμως στις 15 Σεπτεμβρίου χάλασε μία από τις μηχανές του και έδεσε και αυτό.

Τέλος το ε/γ-ο/γ Ροδάνθη σταμάτησε πριν από λίγες ημέρες λόγω κατάσχεσης.

Εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς-Σάμος με προσέγγιση την Ικαρία, το οποίο το κάνει τώρα το Νήσος Μύκονος το οποίο όμως δεν πιάνει στους Φούρνους.

Στο τελευταίο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών εγκρίθηκε η εξυπηρέτηση της γραμμής με επιδότηση αφού έως τώρα ήταν ελεύθερη.  

Το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας (ΥΕΝ) έχει υπογράψει την προκήρυξη η οποία όπως προβλέπεται έχει σταλεί στις Βρυξέλλες  για έγκριση που θα γίνει έως την Παρασκευή.

Μόλις δοθεί η έγκριση θα γίνει η προκήρυξη ενώ το ΥΕΝ μπορεί να προχωρήσει σε ανάθεση μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού.

Ενδιαφέρον σύμφωνα με πληροφορίες έχει δείξει και για τoυς Φούρνους η HSW.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr