Οι Έλληνες κυρίαρχοι στα φορτηγά πλοία

Οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες ελέγχουν το 15,2% των πλοίων που αποτελούν τον παγκόσμιο στόλο των φορτηγών και το 15,1% της χωρητικότητας

Η οικονομική κρίση έχει πλήξει ιδιαίτερα την αγορά μεταφοράς ξηρού φορτίου, τα λεγόμενα φορτηγά πλοία. Σε αυτό το πεδίο σκληρού ανταγωνισμού, η ναυλαγορά έχει κατρακυλήσει στα επίπεδα της δεκαετίας του '80. Η κατάσταση είναι πλέον κρίσιμη και για ανθρώπους με δυνατό νευρικό σύστημα και επιχειρηματικό ένστικτο επιβίωσης αφού μέσα στο 2015 και πιο συγκεκριμένα τον Φεβρουάριο, τρεις ναυτιλιακές εταιρείες ξένων συμφερόντων μπήκαν σε καθεστώς χρεοκοπίας.

Την αρχή έκανε η δανέζικη Copenship, ακολούθησε η κινεζική Winland Ocean Shipping Corp. και μετα η Daebo International Shipping Co Ltd από την Νότια Κορέα.

Στο ξηρό φορτίο ο ελληνικών συμφερόντων στόλος είναι πρωταγωνιστής. Οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες ελέγχουν το 15,2% των πλοίων που αποτελούν τον παγκόσμιο στόλο των φορτηγών και το 15,1% της χωρητικότητας. Σύμφωνα με τα στοιχεία του 2014 διοικούν στόλο από συνολικά 1.752 πλοία επί συνόλου 11.555 του παγκόσμιου στόλου.

Παράλληλα συνεχίζουν τις ναυπηγήσεις στο πλαίσιο ενός ανταγωνισμού... εξοπλισμών αλλά και αντοχής απέναντι στους ανταγωνιστές τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Marine Information Services, οι Έλληνες με ισχυρούς στόλους από φορτηγά πλοία είναι:

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr