Αντιδράσεις για τα 2 υπό ιταλική σημαία πλοία των Μινωϊκών

Αντιδράσεις προκαλεί στα ναυτεργατικά σωματεία - και όχι μόνο –η δρομολόγηση σε πρώτη φάση ενός και ακολούθως και δεύτερου πλοίου των Μινωϊκών υπό ιταλική σημαία στην Αδριατική.

Τα δύο πλοία θα τα ναυλώσουν οι Μινωϊκές από τον μεγαλομέτοχό τους, τον Εμανουέλ Γκριμάλντι για 1-2 χρόνια.

Επειδή θα είναι υπό ιταλική σημαία, αφενός θα δουλεύουν λιγότεροι Ελληνες και αφετέρου θα έχει μικρότερο λειτουργικό κόστος  άρα θα

Αντιδράσεις προκαλεί στα ναυτεργατικά σωματεία - και όχι μόνο –η δρομολόγηση σε πρώτη φάση ενός και ακολούθως και δεύτερου πλοίου των Μινωϊκών υπό ιταλική σημαία στην Αδριατική.

Τα δύο πλοία θα τα ναυλώσουν οι Μινωϊκές από τον μεγαλομέτοχό τους, τον Εμανουέλ Γκριμάλντι για 1-2 χρόνια.

Επειδή θα είναι υπό ιταλική σημαία, αφενός θα δουλεύουν λιγότεροι Ελληνες και αφετέρου θα έχει μικρότερο λειτουργικό κόστος  άρα θα είναι πιο ανταγωνιστικά από εκείνα που ταξιδεύουν υπό ελληνική σημαία.

Ένα υπό ελληνική σημαία πλοίο υπολογίζεται ότι έχει ημερήσιο κόστος για πληρωμές πληρωμάτων 15.000 ενώ ο Ιταλός επιχειρηματίας θα έχει κόστος γα το συγκεκριμένο πλοίο περίπου 6-7.000 ευρώ.

Εν μέσω οικονομικής κρίσης και με την αγορά της Αδριατικής να χειροτερεύει η έλλειψη ανταγωνιστικότητας των υπό ελληνική σημαία πλοίων απέναντι στον Γκριμάλντι θα δημιουργήσει ιστορίες.

Η συγκεκριμένη υπόθεση, όμως, είχε ως αποτέλεσμα ο γγ της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, κάπτεν Ιωάννης Χαλάς να στείλει επιστολή στον ιταλό ομόλογο του Remo Di Fiore.

Με την επιστολή ο Ι. Χαλάς ζητάει την παρέμβασή των ιταλών συνδικαλιστών προκειμένου να απασχοληθούν νόσο το δυνατόν περισσότεροι έλληνες.

Η επιστολή αναφέρει: «1. Πληροφορούμεθα ότι υπό ναυπήγηση πλοίο της Grimaldi με ιταλική σημαία πρόκειται να αρχίσει σύντομα τακτική γραμμή, δραστηριοποιούμενο μεταξύ Ελλάδος - Ιταλίας, πιθανότατα αρχές Οκτωβρίου 2009. Πληροφορούμεθα ακόμα ότι το πλοίο αυτό θα στελεχώνεται κυρίως από Ιταλούς ναυτεργάτες, παρά το γεγονός ότι αριθμός άλλων ναυτεργατών της Ε.Ε., ίσως Βουλγάρων και Ρουμάνων, να απασχολούνται επίσης.

2. Δεν έχω τη παραμικρά αμφιβολία ότι και οι δύο συμφωνούμε, ότι είναι ανάγκη διασφάλισης ίσων όρων ανταγωνισμού στη προκειμένη ενδοκοινοτική μεταφορά, ώστε να αποφευχθεί αθέμιτος ανταγωνισμός που είναι αποτέλεσμα social dumping»,

3. Υπό το φως όσων προαναφέρθηκαν, σου ζητούμε να ασκήσεις το μέγιστο της επιρροής σου στην εταιρεία Grimaldi ώστε αριθμός Ελλήνων ναυτεργατών, κυρίως από το προσωπικό γενικών υπηρεσιών και τροφοδοσίας, θα απασχοληθούν επίσης»…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr