Ναυτιλία: Κόντρες 5 δισ. δολ. μεταξύ Ελλήνων και Κινέζων

Σε πολλά δισεκατομμύρια δολάρια εκτιμάται πλέον   η κούρσα εξοπλισμών μεταξύ κινέζων και ελλήνων εφοπλιστών στις αγοραπωλησίες πλοίων.

Στην πρώτη θέση παραμένουν οι Ελληνες εφοπλιστές με επενδύσεις 2,86 δισ. δολ. σε πλοία από δεύτερο χέρι. Σε αριθμό πλοίων όμως βρίσκονται στη δεύτερη θέση, καθώς εμφανίζονται να έχουν αγοράσει 145 πλοίων.

Οι Κινέζοι έχουν επενδύσει περί τα 2,29 δισ. δολ. για 181 πλοίων όλων των τύπων και βρίσκονται στη δεύτερη θέση όσο αφορά το ποσό επέν

Σε πολλά δισεκατομμύρια δολάρια εκτιμάται πλέον   η κούρσα εξοπλισμών μεταξύ κινέζων και ελλήνων εφοπλιστών στις αγοραπωλησίες πλοίων.

Στην πρώτη θέση παραμένουν οι Ελληνες εφοπλιστές με επενδύσεις 2,86 δισ. δολ. σε πλοία από δεύτερο χέρι. Σε αριθμό πλοίων όμως βρίσκονται στη δεύτερη θέση, καθώς εμφανίζονται να έχουν αγοράσει 145 πλοίων.

Οι Κινέζοι έχουν επενδύσει περί τα 2,29 δισ. δολ. για 181 πλοίων όλων των τύπων και βρίσκονται στη δεύτερη θέση όσο αφορά το ποσό επένδυσης σύμφωνα με την Allied Shipbroking.

Όσον αφορά τα πλοία μεταφοράς  ξηρού φορτίου, οι Έλληνες έχουν αποκτήσει 106 πλοία συνολικής αξίας 2,06 δισ. δολ., ενώ οι Κινέζοι έχουν αποκτήσει 158 πλοία αξίας 2 δισ. δολ.

Οι Έλληνες προηγούνται σε αριθμό πλοίων και αξία επένδυσης στο υγρό φορτίο, όπου έχουν αποκτήσει στη διάρκεια του τρέχοντος έτους 29 δεξαμενόπλοια αξίας 725,6 εκατ. δολ., ενώ οι Κινέζοι ακολουθούν με 12 δεξαμενόπλοια αξίας 218,1 εκατ. δολ.

Από την αρχή του 2009 έχουν πουληθεί 999 πλοία συνολικής χωρητικότητας 47,1 εκατ. dwt και αξίας 13,5 δισ. δολ.

Όλο το 2008 είχαν πουληθεί 1.119 πλοία, 50,8 εκατ. dwt, συνολικής αξίας 30,2 δισ. δολ.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr