Με χρέωση ανά... χιλιόμετρο τα τέλη κυκλοφορίας
07.12.2015
07:47
«Βαρύς ο πέλεκυς» που σχεδιάζεται να πέσει σε χιλιάδες πολίτες - Θα επιβληθεί αύξηση φόρου στη βενζίνη και τα λοιπά καύσιμα, με στόχο να επιβαρύνεται περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου - Κερδίσαμε στα τέλη, χάνουμε στην βενζίνη...
Αύξηση του φόρου στα καύσιμα, για να μεταφέρει το βάρος των τελών κυκλοφορίας στη χρήση με βάση τα χιλιόμετρα, με παράλληλη μείωση (αλλά όχι κατάργηση) του ετήσιου ποσού που πληρώνουν οι ιδιοκτήτες για τα τέλη, εξετάζει το υπουργείο Οικονομικών.
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κύριος Τρύφωνας Αλεξιάδης, μιλώντας το Σάββατο σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή, στις αλλαγές που το υπουργείο σχεδιάζει στη φορολογία αυτοκινήτων για το 2016:
- Θα επιβληθεί αύξηση φόρου στη βενζίνη και τα λοιπά καύσιμα, με στόχο να επιβαρύνεται περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου. Το ποσό αυτό δηλαδή θα το πληρώνουν όσοι κινούν περισσότερα τα αυτοκίνητά τους ή έχουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ θα επιβαρύνει λιγότερο όσους δεν τα μετακινούν ή έχουν «ένα αυτοκινητάκι που καίει λίγα», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ.Αλεξιάδης.
- Αντίστοιχα, θα μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας. Θα παραμείνει ένα αναλογικό μικρό ποσό που θα πληρώνει ετησίως κάθε όχημα, που δεν θα είναι απαγορευτικό για να μπορέσουν να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους όσοι τις έχουν καταθέσει.
Αν και απέφυγε να πει πόση θα είναι η αύξηση στη βενζίνη (πχ 5 ή 10 λεπτά στο λίτρο), ο κύριος Αλεξιάδης δεσμεύτηκε πως για τα νέα τέλη (χαμηλό πάγιο + φόρος στα καύσιμα) οι ιδιοκτήτες θα πληρώνουν λιγότερα από ό,τι σήμερα.
Σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κύριος Τρύφωνας Αλεξιάδης, μιλώντας το Σάββατο σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή, στις αλλαγές που το υπουργείο σχεδιάζει στη φορολογία αυτοκινήτων για το 2016:
- Θα επιβληθεί αύξηση φόρου στη βενζίνη και τα λοιπά καύσιμα, με στόχο να επιβαρύνεται περισσότερο η χρήση του αυτοκινήτου. Το ποσό αυτό δηλαδή θα το πληρώνουν όσοι κινούν περισσότερα τα αυτοκίνητά τους ή έχουν μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ θα επιβαρύνει λιγότερο όσους δεν τα μετακινούν ή έχουν «ένα αυτοκινητάκι που καίει λίγα», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ.Αλεξιάδης.
- Αντίστοιχα, θα μειωθούν τα τέλη κυκλοφορίας. Θα παραμείνει ένα αναλογικό μικρό ποσό που θα πληρώνει ετησίως κάθε όχημα, που δεν θα είναι απαγορευτικό για να μπορέσουν να πάρουν πίσω τις πινακίδες τους όσοι τις έχουν καταθέσει.
Αν και απέφυγε να πει πόση θα είναι η αύξηση στη βενζίνη (πχ 5 ή 10 λεπτά στο λίτρο), ο κύριος Αλεξιάδης δεσμεύτηκε πως για τα νέα τέλη (χαμηλό πάγιο + φόρος στα καύσιμα) οι ιδιοκτήτες θα πληρώνουν λιγότερα από ό,τι σήμερα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr