Ισχυρό όραμα και αξίες για το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ

Σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, πορεύεται βασίζοντας την εταιρική της φιλοσοφία στην εξωστρέφεια, την καινοτομία και την υπευθυνότητα.

Η εταιρεία με συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο, έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, μηδενικό δανεισμό και αυξανόμενο ανθρώπινο δυναμικό, συνεχίζει να διατηρεί ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά.  

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, με ισχυρό όραμα και αξίες έχει επιτύχει να δημιουργήσει σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Με σταθερή πορεία όλα αυτά τα χρόνια, επενδύει στην προσφορά προς τον άνθρωπο, την κοινωνία, το περιβάλλον ανταποδίδοντας την προστιθέμενη αξία που του προσφέρει.

Συνεισφέρει στην Ελληνική οικονομία με σημαντικές επενδύσεις:
- Θετικό πρόσημο παρουσιάζει η  εταιρεία ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. στις πωλήσεις, με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ να πρωταγωνιστεί στην εγχώρια αγορά του εμφιαλωμένου νερού.
- Υλοποίηση επενδυτικού πλάνου 4 εκατ. ευρώ που αφορά στη δημιουργία μονάδων παραγωγής νέων συσκευασιών φιλικών προς το περιβάλλον, με περαιτέρω αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας των εργοστασίων και δημιουργία πολλών νέων θέσεων εργασίας, ειδικά σε μία περιοχή που έχει «χτυπηθεί» από την ανεργία, όπως είναι η Ήπειρος. 
- Είσοδος της εταιρείας στην ιδιωτική ετικέτα (privatelabel). Το πρώτο κιόλας εξάμηνο έχει επιτευχθεί συνεργασία με τις μεγαλύτερες επώνυμες αλυσίδες λιανικής στην εγχώρια αγορά.
- Ανανέωση ετικετών – νέα εμφάνιση όλων των προϊόντων ΖΑΓΟΡΙ.
- Συνεργασία με τη Φιλανδική εταιρεία ROVIO, για την αποκλειστικήχρήση δικαιωμάτων και τη φιλοξενία τωνAngryBirds στην παιδική συσκευασία ΖΑΓΟΡΑΚΙ, 330ml. Τα “AngryBirds” είναι αναγνωρίσιμη μάρκα παγκοσμίως στο digital περιβάλλον των μικρών παιδιών.
- Επέκταση κτιριακών εγκαταστάσεων στις παραγωγικές μονάδες για επέκταση αποθηκευτικών χώρων, καθώς και κατασκευή νέων γραφείων διοίκησης τόσο στην έδρα στα Ιωάννινα, όσο και στην Αθήνα.

Ταυτόχρονα η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι από τους καλύτερους πρεσβευτές της Ελληνικής Οικονομίας στο εξωτερικό αναπτύσσοντας ένα σημαντικό  πρόγραμμα εξαγωγών τόσο κατά τη διάρκεια του 2015 όσο και το 2016 ειδικότερα :
- Το ΖΑΓΟΡΙ σήμερα βρίσκεται σε 22 χώρες στον κόσμο. «Ταξιδεύει» από την Ευρώπη έως την Αυστραλία, και από τις Η.Π.Α. και τον Καναδά μέχρι την Κίνα και την Αφρική. 
- Η ετικέτα «Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ» έχει μεταφραστεί σε 10 ξένες γλώσσες, ενώ το προϊόν εμφιαλώνεται σε συσκευασίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις κάθε ξένης αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε χώρας. 
- Για το 2016, η εταιρεία θα συνεχίσει δυναμικά τις εξαγωγές «μεταφέροντας» το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ σε ακόμα περισσότερες αγορές ανά τον κόσμο.Διερευνά αγορές που το ΖΑΓΟΡΙ είναι ανάγκη, όπως στην ανατολική λεκάνη της Μεσογείου και τη Μέση Ανατολή.
- Επιπλέον, για το 2016, η εταιρεία ετοιμάζει την είσοδό της σε μία ακόμα δυναμική αγορά, για την οποία θα ανακοινωθούν περισσότερα στο επόμενο χρονικό διάστημα. 
- Στόχος είναι το ΖΑΓΟΡΙ και οι συσκευασίες του να αποτελούν «άξιους πρεσβευτές» της χώρας μας στο εξωτερικό. 

{{{ articlebanner-330x100-1 }}}

Καμία όμως επιτυχημένη εταιρεία δεν μπορεί να μεγαλουργήσει αν πρωτίστως δεν έχει το αίσθημα της κοινωνικής της ευθύνης απέναντι στη κοινωνία και το περιβάλλον που δραστηριοποιείται.

Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι πρωταγωνίστρια και σε αυτό το τομέα με συγκεκριμένες δράσεις και ενέργειες.

- Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι μία εταιρία με υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευαισθησίας. Έχει εντάξει στη στρατηγική της τη φιλοσοφία της αλληλεγγύης απέναντι σε ανθρώπους που έχουν πραγματική ανάγκη. Αυτή η συνειδητή εταιρική απόφαση εξελίχθηκε και με όχημα το ΖΑΓΟΡΙ έγινε ουσιαστικό έργο και προσφορά!
- Στο πλαίσιο λοιπόν αυτής της φιλοσοφίας, μένοντας πιστή στο δρόμο που έχει χαράξει εδώ και χρόνια, αποφάσισε φέτος να συνεισφέρει στη διαμόρφωση μιας αισιόδοξης νοοτροπίας, προτρέποντας το κοινό να σκεφτεί με αυτό τον τρόπο, προκαλώντας το να αναγνωρίσει το καλό που έχει μέσα του και να δει τα μικρά θαύματα γύρω του.Το αισιόδοξο αυτό μήνυμα της καμπάνιας υπογράφει το ρητό του Άλμπερτ Αϊνστάιν «Υπάρχουν δύο τρόποι να ζεις τη ζωή σου. Ο ένας λες και τίποτα δεν είναι θαύμα. Ο άλλος λες και όλα είναι ένα θαύμα».Ένα τόσο απλό μήνυμα που αποδόθηκεπολύ επιτυχημένα σε επίπεδο concept, εικόνας και ήχου για την τηλεόραση και το διαδίκτυο! Πρωταγωνιστής της καμπάνιας ένας μαθητής της ΕΛΕΠΑΠ που αν και στην καθημερινότητα του κινείται με αναπηρικό αμαξίδιο, καταφέρνει να πετάξει ψηλά με αετό! 
- Το μήνυμα απογειώνεται με την κοινωνική προσφορά της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ στο σημαντικό έργο της ΕΛΕΠΑΠ. Η εταιρεία «υιοθετεί» τα άπορα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας εξολοκλήρου το πρόγραμμα αποκατάστασης τους! 
Καλύπτοντας μια σημαντική ανάγκη για τους μικρούς μαθητές της ΕΛΕΠΑΠπου θα τους δώσει τη δυνατότητα να εξελιχθούν σε χρήσιμα και δραστήρια μέλη της κοινωνίας.      
- Η καμπάνια, αν και δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί, έλαβε πρόσφατα διεθνή Ασημένια Διάκριση στα EpicaAwards, όπου δημοσιογράφοι από 75 χώρες την επέλεξαν ανάμεσα σε 585 υποψηφιότητες.

Διακρίσεις για το ελληνικό υγιές επιχειρείν: 
- Κατά την περίοδο των capitalcontrols και λίγο πριν το δημοψήφισμα η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ διακρίθηκε για 5η συνεχή χρονιά ως ένα από τα Διαμάντια της Ελληνικής Οικονομίας ενώ τον Οκτώβριο του ίδιου έτους για 2η συνεχή χρονιά βραβεύτηκε ως ένας από τους TrueLeaders της Οικονομίας. Αυτές οι δύο διακρίσεις αποδεικνύουν ότι εν καιρώ κρίσης οι δυσκολίες μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες και να οδηγήσουν στην ανάπτυξη.  



Όπως αναφέρει στο protothema.gr ο αντιπρόεδρος της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ κ. Νίκος Χήτος:


«είναι αλήθεια ότι όλοι μας τα τελευταία χρόνια βιώνουμε πρωτόγνωρες στιγμές. Οι συνθήκες στην Ελλάδα μεταβάλλονται συνεχώς και εμείς καλούμαστε καθημερινά να πάρουμε δύσκολες αποφάσεις. Σήμερα όσο ποτέ άλλοτε, οφείλουμε να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων και με σοβαρότητα να αντιμετωπίσουμε τις έκτακτες συνθήκες που υπαγορεύουν τα νέα κοινωνικοοικονομικά δεδομένα. Σε κάθε περίπτωση, αυτό που χρειάζεται αυτή την στιγμή  είναι να συνεχιστούν οι μεταρρυθμίσεις στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, προκειμένου να μειωθεί η γραφειοκρατία και οι τεράστιες καθυστερήσεις. Επιπλέον, η υπερφορολόγηση πρέπει να σταματήσει να αποτελεί «λύση» για όλα τα προβλήματα. Επομένως, είναι άμεση η ανάγκη για ένα νέο αναπτυξιακό-επενδυτικό νόμο με έμφαση στις παραγωγικές επενδύσεις, δίνοντας κίνητρα περισσότερο φορολογικά παρά επιχορηγήσεις χρημάτων με την παραδοσιακή έννοια. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι η πολυπόθητη ανάπτυξη μόνο μέσα από ένα δρόμο μπορεί να επιτευχτεί, και αυτός είναι το υγιές επιχειρείν που όλοι εμείς οι Έλληνες επιχειρηματίες πρεσβεύουμε και πρέπει να εμπνεύσουμε ως παράδειγμα».





{{{ articlebanner-728x90-2 }}}
{{{ articlebanner-330x100-2 }}}
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr