Η εταιρεία με συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο, έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, μηδενικό δανεισμό και αυξανόμενο ανθρώπινο δυναμικό, συνεχίζει να διατηρεί ηγετική θέση στην εγχώρια αγορά.
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, με ισχυρό όραμα και αξίες έχει επιτύχει να δημιουργήσει σχέση αγάπης και εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές. Με σταθερή πορεία όλα αυτά τα χρόνια, επενδύει στην προσφορά προς τον άνθρωπο, την κοινωνία, το περιβάλλον ανταποδίδοντας την προστιθέμενη αξία που του προσφέρει.
Συνεισφέρει στην Ελληνική οικονομία με σημαντικές επενδύσεις:
- Θετικό πρόσημο παρουσιάζει η εταιρεία ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. στις πωλήσεις, με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ να πρωταγωνιστεί στην εγχώρια αγορά του εμφιαλωμένου νερού.
- Υλοποίηση επενδυτικού πλάνου 4 εκατ. ευρώ που αφορά στη δημιουργία μονάδων παραγωγής νέων συσκευασιών φιλικών προς το περιβάλλον, με περαιτέρω αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας των εργοστασίων και δημιουργία πολλών νέων θέσεων εργασίας, ειδικά σε μία περιοχή που έχει «χτυπηθεί» από την ανεργία, όπως είναι η Ήπειρος.
- Είσοδος της εταιρείας στην ιδιωτική ετικέτα (privatelabel). Το πρώτο κιόλας εξάμηνο έχει επιτευχθεί συνεργασία με τις μεγαλύτερες επώνυμες αλυσίδες λιανικής στην εγχώρια αγορά.
- Ανανέωση ετικετών – νέα εμφάνιση όλων των προϊόντων ΖΑΓΟΡΙ.
- Συνεργασία με τη Φιλανδική εταιρεία ROVIO, για την αποκλειστικήχρήση δικαιωμάτων και τη φιλοξενία τωνAngryBirds στην παιδική συσκευασία ΖΑΓΟΡΑΚΙ, 330ml. Τα “AngryBirds” είναι αναγνωρίσιμη μάρκα παγκοσμίως στο digital περιβάλλον των μικρών παιδιών.
- Επέκταση κτιριακών εγκαταστάσεων στις παραγωγικές μονάδες για επέκταση αποθηκευτικών χώρων, καθώς και κατασκευή νέων γραφείων διοίκησης τόσο στην έδρα στα Ιωάννινα, όσο και στην Αθήνα.
Ταυτόχρονα η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι από τους καλύτερους πρεσβευτές της Ελληνικής Οικονομίας στο εξωτερικό αναπτύσσοντας ένα σημαντικό πρόγραμμα εξαγωγών τόσο κατά τη διάρκεια του 2015 όσο και το 2016 ειδικότερα :
- Το ΖΑΓΟΡΙ σήμερα βρίσκεται σε 22 χώρες στον κόσμο. «Ταξιδεύει» από την Ευρώπη έως την Αυστραλία, και από τις Η.Π.Α. και τον Καναδά μέχρι την Κίνα και την Αφρική.
- Η ετικέτα «Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ» έχει μεταφραστεί σε 10 ξένες γλώσσες, ενώ το προϊόν εμφιαλώνεται σε συσκευασίες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις κάθε ξένης αγοράς και τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε χώρας.
- Για το 2016, η εταιρεία θα συνεχίσει δυναμικά τις εξαγωγές «μεταφέροντας» το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ σε ακόμα περισσότερες αγορές ανά τον κόσμο.Διερευνά αγορές που το ΖΑΓΟΡΙ είναι ανάγκη, όπως στην ανατολική λεκάνη της Μεσογείου και τη Μέση Ανατολή.
- Επιπλέον, για το 2016, η εταιρεία ετοιμάζει την είσοδό της σε μία ακόμα δυναμική αγορά, για την οποία θα ανακοινωθούν περισσότερα στο επόμενο χρονικό διάστημα.
- Στόχος είναι το ΖΑΓΟΡΙ και οι συσκευασίες του να αποτελούν «άξιους πρεσβευτές» της χώρας μας στο εξωτερικό.