Σε αυξητική τάση το ηλεκτρονικό εμπόριο
30.12.2015
02:36
Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (75,2%) επιλέγει ελληνικές επιχειρήσεις για τις ηλεκτρονικές αγορές του
Κατακόρυφη αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων στην Ελλάδα παρουσιάζεται σύμφωνα με έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής. Πάνω από το 1/3 (33,8%) των χρηστών διαδικτύου ηλικίας 16-74 ετών, προχώρησαν σε ηλεκτρονική αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών κατά το 1ο τρίμηνο του 2015. Ο αριθμός τους αυξήθηκε κατά 14,6% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2014, ενώ στην πενταετία καταγράφεται άνοδος 83,7%.
Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (75,2%) επιλέγει ελληνικές επιχειρήσεις για τις ηλεκτρονικές αγορές του. Τα είδη ένδυσης και υπόδησης καταλαμβάνουν το 47,6% των ηλεκτρονικών αγορών. Ακολουθούν ηλεκτρονικές συσκευές (26,3%), ταξιδιωτικές υπηρεσίες (18,5%), οικιακά είδη (16,8%), εξαρτήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών (15%), διαμονή σε καταλύματα (12,4%), βιβλία (12,3%), εισιτήρια εκδηλώσεων (11,6%).
Τα ποσοστά αυτών που δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές μέσω διαδικτύου, μειώθηκε κατά 28,9% και διαμορφώθηκε από 70,9% το 2010 σε 50,4% το 2015. Η έρευνα καταδεικνύει ότι το μισό και πλέον δείγμα (53,8%), που έκανε ηλεκτρονικές αγορές το 1ο τρίμηνο του 2015, δαπάνησαν έως 99€ για τα αποκτηθέντα προϊόντα και υπηρεσίες.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μειώνονται συνεχώς οι Έλληνες που αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών. Συγκεκριμένα, ποσοστό 15,4% όσων πραγματοποίησαν αγορές ή παραγγελίες μέσω Διαδικτύου, τη χρονική περίοδο Απριλίου 2014 – Μαρτίου 2015, αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα, όπως αναφέρει το techgear. Το σημαντικό από τα προβλήματα είναι ο μεγαλύτερος από το ενδεικνυόμενο χρόνο παράδοσης (6%), η παράδοση κατεστραμμένων ή λάθος προϊόντων (3,3%) και τα τεχνικά προβλήματα κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας (3,1%).
Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών (75,2%) επιλέγει ελληνικές επιχειρήσεις για τις ηλεκτρονικές αγορές του. Τα είδη ένδυσης και υπόδησης καταλαμβάνουν το 47,6% των ηλεκτρονικών αγορών. Ακολουθούν ηλεκτρονικές συσκευές (26,3%), ταξιδιωτικές υπηρεσίες (18,5%), οικιακά είδη (16,8%), εξαρτήματα ηλεκτρονικών υπολογιστών (15%), διαμονή σε καταλύματα (12,4%), βιβλία (12,3%), εισιτήρια εκδηλώσεων (11,6%).
Τα ποσοστά αυτών που δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές μέσω διαδικτύου, μειώθηκε κατά 28,9% και διαμορφώθηκε από 70,9% το 2010 σε 50,4% το 2015. Η έρευνα καταδεικνύει ότι το μισό και πλέον δείγμα (53,8%), που έκανε ηλεκτρονικές αγορές το 1ο τρίμηνο του 2015, δαπάνησαν έως 99€ για τα αποκτηθέντα προϊόντα και υπηρεσίες.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Μειώνονται συνεχώς οι Έλληνες που αντιμετωπίζουν προβλήματα κατά την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών αγορών. Συγκεκριμένα, ποσοστό 15,4% όσων πραγματοποίησαν αγορές ή παραγγελίες μέσω Διαδικτύου, τη χρονική περίοδο Απριλίου 2014 – Μαρτίου 2015, αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα, όπως αναφέρει το techgear. Το σημαντικό από τα προβλήματα είναι ο μεγαλύτερος από το ενδεικνυόμενο χρόνο παράδοσης (6%), η παράδοση κατεστραμμένων ή λάθος προϊόντων (3,3%) και τα τεχνικά προβλήματα κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας (3,1%).
Προφίλ
Το 54,2% των online αγοραστών ήταν άνδρες και το 45,8% γυναίκες, με το 29,7% να ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 35-44 ετών. Το επίπεδο μόρφωσης τους είναι υψηλό με το 51,3% να έχει πανεπιστημιακό τίτλο, ενώ το 40,6% και το 8,1% είναι απόφοιτοι λυκείου και δημοτικού αντίστοιχα. Η έρευνα διεξήχθη διεξήχθη μεταξύ 01/01/2015 έως 31/03/2015.
Το 54,2% των online αγοραστών ήταν άνδρες και το 45,8% γυναίκες, με το 29,7% να ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 35-44 ετών. Το επίπεδο μόρφωσης τους είναι υψηλό με το 51,3% να έχει πανεπιστημιακό τίτλο, ενώ το 40,6% και το 8,1% είναι απόφοιτοι λυκείου και δημοτικού αντίστοιχα. Η έρευνα διεξήχθη διεξήχθη μεταξύ 01/01/2015 έως 31/03/2015.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr