Η φαρσοκωμωδία για τον ΟΛΠ συνεχίζεται: Η «Αυγή» γράφει για «ταφόπλακα και μαύρη σελίδα»

Πρώτα ο Δρίτσας δεν είχε ιδέα για την πώληση και τώρα η «Αυγή» μιλάει για ιδιωτικοποίηση που πλήττει το δημόσιο συμφέρον!

Τη φαρσοκωμωδία που έχει στηθεί γύρω από την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ συνεχίζει σήμερα με άρθρο της η Αυγή στο οποίο η πώληση του 67% του λιμένος χαρακτηρίζεται ως «μαύρη σελίδα»!

Πρώτα ο αρμόδιος υπουργός κ. Δρίτσας δήλωσε ότι ενημερώθηκε από δελτίο Τύπου για την απόφαση του
ΤΑΙΠΕΔ για την πώληση ζητώντας ενημέρωση κατόπιν εορτής (!) και τώρα έρχεται η εφημερίδα Αυγή να γράψει: «Τα Μνημόνια καποια στιγμή θα τελειώσουν. Η ταφόπλακα πάνω στον Πειραιά θα μείνει. Και δυστυχώς θα βαραίνει τη σημερινή κυβέρνηση».

Αναλυτικά το άρθρο:

Μαύρη σελίδα η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ

Ο αγώνας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ ήταν ένα από τα ελάχιστα μέτωπα που συσπείρωναν τόσο μεγάλο εύρος εκπροσώπησης. Στη μάχη ρίχτηκαν με κάθε μέσο εργαζόμενοι, αυτοδιοικητικοί, επιστημονικοί και εμπορικοί φορείς, νομικοί, βουλευτές. Μια χούφτα δημοσιογράφοι επιχειρήσαμε να αναδείξουμε τις τραγικές συνέπειες που θα είχε η πώληση του ΟΛΠ. Του δημοσιου και συνεχώς κερδοφόρου λιμανιού, ένα από τα σημαντικότερα της Μεσογείου και της Ευρώπης. Απέναντι σε ένα ολόκληρο μιντιακό και πολιτικό σύστημα που λειτούργησε ως εκπρόσωπος των επιχειρηματικών συμφερόντων.

Γράφαμε για την αποικιακού τύπου σύμβαση παραχώρησης για τις προβλήτες 1 και 2, για τις προκλητικές φοροπαλλαγές, για το εξευτελιστικά χαμηλό τίμημα. Για τις υποτιθέμενες επενδύσεις που έκανε η COSCO στις πλάτες του ΟΛΠ. Για τις «χιλιάδες θέσεις εργασίας» που διαφήμιζε στις φιέστες που έκανε ο Σαμαράς αλλά στην πραγματικότητα επροκειτο για μερικές εκατοντάδες.

Ζήσαμε την πρώτη και μοναδική απεργία που έγινε στις προβλήτες της COSCO μετά από δεκάδες τραυμτισμούς εργαζομένων που έμειναν κρυφοί, που μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία με ταξί και ΙΧ για να μην δηλωθούν ως εργατικά ατυχήματα. Τις εργολαβίες, τα ανύπαρκτα ωράρια και τις συνθήκες Κίνας στις προβλήτες.

Την Τετάρτη έκλεισε η πώληση του 67% του ΟΛΠ μετά από έναν διαγωνισμό απολύτως διαβλητό. Άλλωστε, ποτέ δεν απάντησε το ΤΑΙΠΕΔ πώς γίνεται σε έναν διεθνή διαγωνισμό τέτοιας σημασίας ο τελικος ενδιαφερόμενος να είναι ο εξής ένας: η COSCO που γίνεται πλέον ενοικιαστής και ιδιοκτήτης στο λιμάνι. Με το ΤΑΙΠΕΔ να κάνει κουμάντο χωρίς να λογοδοτήσει ούτε στον ΟΛΠ, ούτε στους εργαζομένους. Έχοντας γράψει στα παλιά του τα παπούτσια ακόμη και τις παρατηρησεις του υπουργείου Ναυτιλίας που έδωσε μάχη χαρακωμάτων.

Το μεγαλυτερο λιμάνι της χώρας πωλήθηκε για 368 εκατομμύρια ευρώ. Λιγότερο απο όσα στοίχισε ο Αστέρας Βουλιαγμένης, λιγότερο από όσα στοίχισε μια προβλήτα που παραχωρήθηκε το 2008. Μιλάει το ΤΑΙΠΕΔ για επενδύσεις «ξεχνώντας» την επένδυση στην Κρουαζιέρα, της οποίας την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση είχε εξασφαλίσει ο ΟΛΠ και πλέον με την ιδιωτικοποίηση χάνεται.

Μια ιδιωτικοποίηση που πλήττει το δημόσιο συμφέρον, τις τοπικές κοινωνίες, τους εργαζομένους, την εθνική οικονομία. Δεν πρόκειται για θέση αρχής γενικώς και αορίστως. Πρόκειται για νεοφιλελεύθερη ιδεοληψία που αντίκειται στον γενικό ευρωπαϊκό κανόνα, μια δοκιμασμένη και αποτυχημένη πρακτική.

Τα Μνημόνια καποια στιγμή θα τελειώσουν. Η ταφόπλακα πάνω στον Πειραιά θα μείνει. Και δυστυχώς θα βαραίνει τη σημερινή κυβέρνηση.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr