Αύξηση ΦΠΑ: Τι αντίκτυπο είχε στα προϊόντα του σούπερ μάρκετ το 2015
26.01.2016
16:19
Έκθεση του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών αποκαλύπτει τα επίπεδα στα οποία θα κινούνταν οι τιμές, αν δεν είχε επιβληθεί η αλλαγή στον ΦΠΑ
Οι τιμές θα ήταν στα επίπεδα του 2012, εάν δεν είχαν μεσολαβήσει οι αυξήσεις στον ΦΠΑ , επισημαίνει η έκθεση του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), η οποία παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας της εξέλιξης των τιμών των προϊόντων του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων (σουπερμάρκετ) στην Ελλάδα το 2015.
Αντισταθμιστικό μέσο για τον καταναλωτή αποτελούν οι προσφορές οι οποίες μειώνουν τις τιμές που πληρώνει, κατά 7%.
Η έρευνα Βασίζεται στα πρωτογενή δεδομένα που παρέχει το επίσημο παρατηρητήριο τιμών (www.e-prices.gr) της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού).
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Αντισταθμιστικό μέσο για τον καταναλωτή αποτελούν οι προσφορές οι οποίες μειώνουν τις τιμές που πληρώνει, κατά 7%.
Η έρευνα Βασίζεται στα πρωτογενή δεδομένα που παρέχει το επίσημο παρατηρητήριο τιμών (www.e-prices.gr) της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού).
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr