Ρότα για το Χρηματιστήριο Αθηνών η Μεσογειακή Ναυτιλία

Σημαντική εξέλιξη στα χρηματιστηριακά  και ναυτιλιακά δρώμενα της χώρας.  Η Μεσογειακή Ναυτιλία,  ο κλάδος που έχει τεράστια προσφορά στην ελληνική οικονομία, βάζει πλώρη για το ελληνικό χρηματιστήριο, υλοποιώντας ένα μεγάλο όνειρο των εφοπλιστών που δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό. Παράλληλα,  η  ελληνική ποντοπόρος ναυτιλία,  θα περάσει , έστω και με πλοία μικρότερου μεγέθους από τα ποντοπόρα, την πύλη του ΧΑ.

«Οι συζητήσεις μας με το Χρηματιστήριο Αθη

Σημαντική εξέλιξη στα χρηματιστηριακά  και ναυτιλιακά δρώμενα της χώρας.  Η Μεσογειακή Ναυτιλία,  ο κλάδος που έχει τεράστια προσφορά στην ελληνική οικονομία, βάζει πλώρη για το ελληνικό χρηματιστήριο, υλοποιώντας ένα μεγάλο όνειρο των εφοπλιστών που δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό. Παράλληλα,  η  ελληνική ποντοπόρος ναυτιλία,  θα περάσει , έστω και με πλοία μικρότερου μεγέθους από τα ποντοπόρα, την πύλη του ΧΑ.

«Οι συζητήσεις μας με το Χρηματιστήριο Αθηνών είναι πλέον τεχνικού χαρακτήρα, και έχουμε, κατ’ αρχήν, θετικές αντιδράσεις. Οι εταιρίες μας θα μπορούν να εισαχθούν όχι με το καθεστώς των ποντοπόρων, αλλά, με ρυθμίσεις ανάλογες των εταιριών ξηράς, δηλαδή ανάλογα  με την κεφαλαιοποίηση της κάθε ναυτιλιακής εταιρίας, της αξίας των πλοίων συμπεριλαμβανομένης» επισημαίνει ο πρόεδρος  της Ένωσης Μεσογειακών Φορτηγών Πλοίων, Νίκος Βαρβατές.

«Θα μπορεί η κάθε εταιρεία, εφ’ όσον πληροί τις προϋποθέσεις που ισχύουν και για τις λοιπές εταιρίες ξηράς, να εισαχθεί στην Εναλλακτική, στη Μικρή Κεφαλαιοποίηση, ή ακόμα και στη  μεγάλη αγορά. Όταν τελειώσουν οι διαβουλεύσεις και οι τεχνικές συζητήσεις και έχουμε συγκεκριμένο αποτελέσματα, θα οργανώσουμε μια ειδική Ημερίδα για μια αναλυτική ενημέρωση», προσθέτει ο ίδιος.

Έως σήμερα,  καμία κυβέρνηση δεν έδειξε την απαιτούμενη προσοχή, την ίδια ώρα που όλοι οι άλλοι κλάδοι της ναυτιλίας  έτυχαν μεγάλης φροντίδας. Η συμπεριφορά αυτή του κράτους είχε ως αποτέλεσμα να αναζητούνται άλλες λύσεις έξω από τα σύνορά μας. Το θέμα των συνθέσεων για πλόες εκτός Ελλάδος έχει λυθεί με την μαλτέζικη σημαία. Οι ασφαλιστικές εισφορές κάτω από αυτήν δεν είναι μεγάλο πρόβλημα για τους υπηρετούντες Έλληνες ναυτικούς. Το ίδιο νηολόγιο προσφέρει την ευχέρεια της Παράλληλης Νηολόγησης που τόσους πολλούς στενοχώρησε όταν προτάθηκε και για την ελληνική σημαία το 2003. Όσο για τα κίνητρα για την αντικατάσταση των υπερήλικων βαποριών, φαίνεται  φως στο τέλος του τούνελ που λέγεται ΧΑ με τις τρεις αγορές του.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr