Αθηνών-Πατρών: Έρχονται νέα διόδια-«φωτιά» (πριν τελειώσουν τα έργα)
16.09.2016
08:18
Στα 23 ευρώ θα διαμορφωθεί το κόστος του ταξιδιού με επιστροφή
Στα 23 ευρώ προβλέπεται να διαμορφωθεί μετ' επιστροφής το κόστος μετακίνησης των οδηγών για το δρομολόγιο Αθήνα-Πάτρα. Την πρόβλεψη για το ύψος της επιβάρυνσης των ΙΧ με την ολοκλήρωση του οδικού άξονα της Ολυμπίας Οδού, αποκαλύπτει έγγραφο του υπουργείου Υποδομών, σε ερώτηση του ανεξάρτητου βουλευτή Αχαΐας κ. Νίκου Νικολόπουλου.
Το δυσκολότερο έργο των αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάζεται παράλληλα ενώ ο δρόμος είναι σε κυκλοφορία, προβλέπεται κατά το μεγαλύτερο τμήμα του να παραδοθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2017. Θα παραμείνουν για τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου, τα σημεία του αυτοκινητοδρόμου που συνδέονται με τον σιδηρόδρομο που χρειάστηκαν περίπου μία τριετία για να δρομολογηθούν.
Πρόκειται για τμηματικές εκκρεμότητες περίπου 8 χιλιομέτρων, που θα μείνουν ανοικτές και αφορούν κομμάτια του έργου στο Δερβένη, στις Καμάρες Αιγιαλείας, τα Αραχωβίτικα και την περιοχή του Ρίο. Τον περασμένο Ιούλιο συμφωνήθηκε μετά από μαραθώνιες διαπραγματεύσεις μεταξύ Παραχωρησιούχου και δημοσίου, το νέο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου. Στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας προβλέπεται και η επίσπευση της λειτουργίας δύο σταθμών διοδίων πριν το τέλος του χρόνου, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι απώλειες εσόδων και να περιοριστεί το ύψος των αποζημιώσεων. Πάντως, από τα στοιχεία του υπουργείου προς τον κ. Νικολόπουλο προκύπτει ότι την τελευταία τριετία υπήρξε αύξηση 18% στα έσοδα των διοδίων (από 68,1 εκ. ευρώ το 2013 έφτασαν τα 80 εκ. το 2015).
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Το δυσκολότερο έργο των αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάζεται παράλληλα ενώ ο δρόμος είναι σε κυκλοφορία, προβλέπεται κατά το μεγαλύτερο τμήμα του να παραδοθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2017. Θα παραμείνουν για τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου, τα σημεία του αυτοκινητοδρόμου που συνδέονται με τον σιδηρόδρομο που χρειάστηκαν περίπου μία τριετία για να δρομολογηθούν.
Πρόκειται για τμηματικές εκκρεμότητες περίπου 8 χιλιομέτρων, που θα μείνουν ανοικτές και αφορούν κομμάτια του έργου στο Δερβένη, στις Καμάρες Αιγιαλείας, τα Αραχωβίτικα και την περιοχή του Ρίο. Τον περασμένο Ιούλιο συμφωνήθηκε μετά από μαραθώνιες διαπραγματεύσεις μεταξύ Παραχωρησιούχου και δημοσίου, το νέο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου. Στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας προβλέπεται και η επίσπευση της λειτουργίας δύο σταθμών διοδίων πριν το τέλος του χρόνου, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι απώλειες εσόδων και να περιοριστεί το ύψος των αποζημιώσεων. Πάντως, από τα στοιχεία του υπουργείου προς τον κ. Νικολόπουλο προκύπτει ότι την τελευταία τριετία υπήρξε αύξηση 18% στα έσοδα των διοδίων (από 68,1 εκ. ευρώ το 2013 έφτασαν τα 80 εκ. το 2015).
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr