Οκτώ στους δέκα επιβάτες δεν πληρώνουν εισιτήριο σε λεωφορεία και τρόλεϊ
01.10.2016
08:54
Όπως δείχνουν τα στοιχεία, τα έσοδα του ΟΣΥ για τον Αύγουστο ήταν 5,5 εκατ. ευρώ, την ώρα που η μισθοδοσία του ανέρχεται σε 7 εκατ. ευρώ
Τουλάχιστον αποκαρδιωτική είναι η κατάσταση στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της Ελλάδας, καθώς όπως φαίνεται και από τα νούμερα οκτώ στους δέκα επιβάτες τους, δεν πληρώνουν εισιτήριο.
Σύμφωνα με τα όσα αναλύει η εφημερίδα Ημερησία, τα έσοδα του φετινού Αυγούστου, ήταν ακόμα λιγότερα και από τον περσινό, όπου υπήρχε ακόα φρέσκο το σοκ των capital controls. Μάλιστα ιδιαίτερα χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως ενώ πέρσι τον Αύγουστο τα έσοδα του ΟΣΥ ανήλθαν στα 5,5 εκατομμύρια ευρώ, φέτος δεν ξεπέρασαν τα 5, την ώρα που η μισθοδοσία του οργανισμού ανέρχεται στα 7 εκατομμύρια ευρώ!
Όπως αποκαλύπτουν και εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρόλεϊ, αρκετοί από τους επιβάτες χρησιμοποιούν ως πρόφαση το ότι είναι άνεργοι, με σκοπό να εκμεταλλευτούν τη νέα ρύθμιση που επιτρέπει σε ανέργους που θα επιδείξουν κάρτα ΟΑΕΔ, να επιβιβάζονται χωρίς εισιτήριο.
Μάλιστα, από όποια πλευρά κι αν το ψάξει κάποιος, τα μαθηματικά... δεν βγαίνουν γι' αυτό και στον ΟΑΣΑ, αναμένουν μείωση από τα έσοδα των εισιτηρίων για το Σεπτέμβρη και ακόμα χειρότερα, έχουν αρχίσει να σκέφτονται ότι η «μαύρη τρύπα» 77 εκατομμυρίων ευρώ, που προβλεπόταν για φέτος, ίσως να είναι και φρούδες ελπίδες μπροστά στα νούμερα που πρόκειται να έρθουν.
Σύμφωνα με τα οικονομικά μεγέθη των προϋπολογισμών, η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ) είχε για το 2015 έσοδα 111,5 εκατ. ευρώ και έξοδα 144 εκατ. ευρώ. Τοτα προηγούμενα χρόνια εμφάνιζε κερδοφορία κι έτσι δεν χρειάστηκε να επέμβει το κράτος, ενώ φέτος θα λάβει επιχορήγηση ύψους 1,2 εκατ. ευρώ. Από την άλλη ο ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ) εμφάνισε συνολικά κέρδη σχεδόν 300 εκατ. ευρώ και έξοδα 377 εκατ. ευρώ.
Όπως τονίζεται, αν επιβεβαιωθούν οι «Κασσάνδρες» και συνεχιστεί η μείωση στις εισπράξεις από τα εισιτήρια, οι ζημιές μπορεί να ξεπεράσουν στο σύνολό τους τα 130 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τα όσα αναλύει η εφημερίδα Ημερησία, τα έσοδα του φετινού Αυγούστου, ήταν ακόμα λιγότερα και από τον περσινό, όπου υπήρχε ακόα φρέσκο το σοκ των capital controls. Μάλιστα ιδιαίτερα χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως ενώ πέρσι τον Αύγουστο τα έσοδα του ΟΣΥ ανήλθαν στα 5,5 εκατομμύρια ευρώ, φέτος δεν ξεπέρασαν τα 5, την ώρα που η μισθοδοσία του οργανισμού ανέρχεται στα 7 εκατομμύρια ευρώ!
Όπως αποκαλύπτουν και εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρόλεϊ, αρκετοί από τους επιβάτες χρησιμοποιούν ως πρόφαση το ότι είναι άνεργοι, με σκοπό να εκμεταλλευτούν τη νέα ρύθμιση που επιτρέπει σε ανέργους που θα επιδείξουν κάρτα ΟΑΕΔ, να επιβιβάζονται χωρίς εισιτήριο.
Μάλιστα, από όποια πλευρά κι αν το ψάξει κάποιος, τα μαθηματικά... δεν βγαίνουν γι' αυτό και στον ΟΑΣΑ, αναμένουν μείωση από τα έσοδα των εισιτηρίων για το Σεπτέμβρη και ακόμα χειρότερα, έχουν αρχίσει να σκέφτονται ότι η «μαύρη τρύπα» 77 εκατομμυρίων ευρώ, που προβλεπόταν για φέτος, ίσως να είναι και φρούδες ελπίδες μπροστά στα νούμερα που πρόκειται να έρθουν.
Σύμφωνα με τα οικονομικά μεγέθη των προϋπολογισμών, η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ) είχε για το 2015 έσοδα 111,5 εκατ. ευρώ και έξοδα 144 εκατ. ευρώ. Τοτα προηγούμενα χρόνια εμφάνιζε κερδοφορία κι έτσι δεν χρειάστηκε να επέμβει το κράτος, ενώ φέτος θα λάβει επιχορήγηση ύψους 1,2 εκατ. ευρώ. Από την άλλη ο ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ) εμφάνισε συνολικά κέρδη σχεδόν 300 εκατ. ευρώ και έξοδα 377 εκατ. ευρώ.
Όπως τονίζεται, αν επιβεβαιωθούν οι «Κασσάνδρες» και συνεχιστεί η μείωση στις εισπράξεις από τα εισιτήρια, οι ζημιές μπορεί να ξεπεράσουν στο σύνολό τους τα 130 εκατομμύρια ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr