Οργιάζουν οι φήμες: Η Daimler αγόρασε την Taxibeat για 40 εκατ. ευρώ
26.01.2017
19:51
Σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες το Taxibeat είναι πολύ κοντά στην εξαγορά του από την θυγατρική της Daimler, MyTaxi, με τίμημα γύρω στα 40 εκατ. ευρώ
Στο όμιλο της Daimler (Mercedes, κλπ) φέρεται να περνάει, έναντι περίπου 40.000.000 ευρώ η ελληνική εταιρεία Taxibeat, που είχε αναπτύξει εφαρμογή λογισμικού για όσους χρησιμοποιούν ταξί.
Τις τελευταίες ημέρες έχουν φουντώσει οι φήμες για την τύχη της ελληνικής εταιρείας, η οποία αποτελεί και μία από τις γνωστότερες επιχειρήσεις που ιδρύθηκαν και ανδρώθηκαν στα χρόνια της κρίσης. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, που δεν έχουν επιβεβαιωθεί από καμία πλευρά, ο γερμανικός όμιλος θα αποκτήσει την Taxibeat μέσω της θυγατρικής εταιρείας My Taxi η οποία έχει το ίδιο αντικείμενο.
Η MyTaxi ιδρύθηκε το 2009, δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες ταξί μέσω App σε αρκετές χώρες της Ευρώπης και εξαγοράστηκε το 2014 από την Daimler. To περασμένο καλοκαίρι εξαγόρασε την αγγλική Hailo με το ίδιο αντικείμενο και έφτασε τους 100.000 οδηγούς ταξί σε 50 πόλεις και σε εννέα χώρες.
Η Daimler επίσης έχει και την πλατφόρμα μεταφορών Moovel η οποία προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες μετακινήσεων στους ενδιαφερόμενους από ένα σημείο ανεξάρτητα αν πρόκειται για ιδιωτικό ή δημόσιο μέσο μεταφοράς. Η Daimler λειτουργεί και την υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτων με την ώρα, Car2Go, σε επιλεγμένες πόλεις σε όλο τον κόσμο.
Σε λίγους μήνες η Taxibeat συμπληρώνει έξι χρόνια λειτουργίας από την ίδρυσή της τον Μάιο του 2011. Με βάση τα τελευταία στοιχεία που είχε παρουσιάσει η διοίκηση της εταιρείας το Taxibeat έχει σταθερά ηγετική θέση στην Αθήνα, αλλά και στη Λίμα, πρωτεύουσα του Περού, αγορά που δραστηριοποιείται τα δύο τελευταία χρόνια και στην οποία επεκτείνει στην παρούσα φάση τις δραστηριότητές του στις πόλεις Cusco και Arequipa.
Το taxibeat κατάφερε στη διάρκεια της πορείας του εκτός από την αρχική χρηματοδότηση που έλαβε από το Openfund να αποσπάσει μία ακόμα μεγάλη χρηματοδότηση ύψους 2,93 εκατομμυρίων ευρώ το 2013 από το επενδυτικό κεφάλαιο Hummingbird, έχοντας λάβει συνολικά περισσότερα από 5,5 εκατ. ευρώ.
Τις τελευταίες ημέρες έχουν φουντώσει οι φήμες για την τύχη της ελληνικής εταιρείας, η οποία αποτελεί και μία από τις γνωστότερες επιχειρήσεις που ιδρύθηκαν και ανδρώθηκαν στα χρόνια της κρίσης. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, που δεν έχουν επιβεβαιωθεί από καμία πλευρά, ο γερμανικός όμιλος θα αποκτήσει την Taxibeat μέσω της θυγατρικής εταιρείας My Taxi η οποία έχει το ίδιο αντικείμενο.
Η MyTaxi ιδρύθηκε το 2009, δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες ταξί μέσω App σε αρκετές χώρες της Ευρώπης και εξαγοράστηκε το 2014 από την Daimler. To περασμένο καλοκαίρι εξαγόρασε την αγγλική Hailo με το ίδιο αντικείμενο και έφτασε τους 100.000 οδηγούς ταξί σε 50 πόλεις και σε εννέα χώρες.
Η Daimler επίσης έχει και την πλατφόρμα μεταφορών Moovel η οποία προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες μετακινήσεων στους ενδιαφερόμενους από ένα σημείο ανεξάρτητα αν πρόκειται για ιδιωτικό ή δημόσιο μέσο μεταφοράς. Η Daimler λειτουργεί και την υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτων με την ώρα, Car2Go, σε επιλεγμένες πόλεις σε όλο τον κόσμο.
Σε λίγους μήνες η Taxibeat συμπληρώνει έξι χρόνια λειτουργίας από την ίδρυσή της τον Μάιο του 2011. Με βάση τα τελευταία στοιχεία που είχε παρουσιάσει η διοίκηση της εταιρείας το Taxibeat έχει σταθερά ηγετική θέση στην Αθήνα, αλλά και στη Λίμα, πρωτεύουσα του Περού, αγορά που δραστηριοποιείται τα δύο τελευταία χρόνια και στην οποία επεκτείνει στην παρούσα φάση τις δραστηριότητές του στις πόλεις Cusco και Arequipa.
Το taxibeat κατάφερε στη διάρκεια της πορείας του εκτός από την αρχική χρηματοδότηση που έλαβε από το Openfund να αποσπάσει μία ακόμα μεγάλη χρηματοδότηση ύψους 2,93 εκατομμυρίων ευρώ το 2013 από το επενδυτικό κεφάλαιο Hummingbird, έχοντας λάβει συνολικά περισσότερα από 5,5 εκατ. ευρώ.
Αυτή τη στιγμή οι εγγεγραμμένοι χρήστες στο taxibeat υπερβαίνουν τους 800.000 και αριθμοί περισσότερους από 15.000 συνεργαζόμενους οδηγούς.
Το Taxibeat “τρέχει” με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 180%, καταγράφοντας πολλαπλάσιο αριθμό διαδρομών χρόνο με το χρόνο. Εκτιμάται πως περίπου 850.000 χρήστες είναι σήμερα εγγεγραμμένοι στην δωρεάν εφαρμογή, ενώ η εταιρία καταγράφει πλέον κερδοφορία.
Παρά ταύτα, μόνο θλίψη μπορεί να προκαλέσει το γεγονός πως, αν επιβεβαιωθεί, η συγκεκριμένη αγοραπωλησία, έφτασε σε ποσό ισάξιο με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σε πρώτη φάση ο ΣΥΡΙΖΑ είχε αρνηθεί την πώλησή του έναντι 300 εκατομμυρίων ευρώ, φτάνοντας να τον πουλήσει από ανάγκη στο ποσό των 40 εκατομμυρίων ευρώ
Το Taxibeat “τρέχει” με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 180%, καταγράφοντας πολλαπλάσιο αριθμό διαδρομών χρόνο με το χρόνο. Εκτιμάται πως περίπου 850.000 χρήστες είναι σήμερα εγγεγραμμένοι στην δωρεάν εφαρμογή, ενώ η εταιρία καταγράφει πλέον κερδοφορία.
Παρά ταύτα, μόνο θλίψη μπορεί να προκαλέσει το γεγονός πως, αν επιβεβαιωθεί, η συγκεκριμένη αγοραπωλησία, έφτασε σε ποσό ισάξιο με την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Σε πρώτη φάση ο ΣΥΡΙΖΑ είχε αρνηθεί την πώλησή του έναντι 300 εκατομμυρίων ευρώ, φτάνοντας να τον πουλήσει από ανάγκη στο ποσό των 40 εκατομμυρίων ευρώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr