Τι συμβαίνει με το διαγωνισμό για το τραμ - Γιατί ακυρώνεται και πάλι

Ως επίσημη αιτιολογία προβάλλει, αυτή τη φορά η έλλειψη προέγκρισης του έργου από την αρμόδια Διαχειριστική Αρχή

Στο κενό πέφτει και η τρίτη προσπάθεια της Αττικό Μετρό για την προμήθεια των 25 συρμών του τραμ, οδηγώντας σε νέο κύκλο καθυστερήσεων τον διαγωνισμό συνολικού ύψους 64 εκατ. ευρώ που... σέρνεται από το 2013.

Σύμφωνα με έγγραφο που δημοσιεύτηκε στην διαύγεια στις 17 Φεβρουαρίου, λίγες μέρες μετά την απόφαση για την επαναπροκήρυξη του έργου, ο διαγωνισμός ακυρώνεται και πάλι. Ως επίσημη αιτιολογία προβάλλει, αυτή την φορά η έλλειψη προέγκρισης του έργου από την αρμόδια Διαχειριστική Αρχή, γεγονός που καθιστά επιβεβλημένη την επαναδημοπράτηση του έργου.

Η προμήθεια των συρμών του τραμ είναι μια... πονεμένη ιστορία. Ξεκίνησε πριν τέσσερα χρόνια με την συμμετοχή έξι διεθνών εταιρειών: της Τσεχικής Skoda, της Ισπανικών και Γαλλικών συμφερόντων CAF, των Πολωνικών PEZA κι Solaris, της Κινεζικής CNR και της γερμανικών συμφερόντων Stadler. Από το διαγωνισμό απορρίφθηκαν οι PEZA, Sradler και η CNR και συνέχισαν οι άλλες τρεις. Ωστόσο η διαδικασία μπλόκαρε λόγω ενστάσεων της Skoda εναντίον της CAF, με το επιχείρημα ότι η εταιρεία δεν πληρεί τις προϋποθέσεις για να συμμετάσχει στο διαγωνισμό. Η Αττικό Μετρό απέρριψε τις ενστάσεις και τότε η εταιρεία προσέφυγε στο ΣτΕ.

Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr