Λιμουζίνες με 4.000 ευρώ για ταξίδια στην Ευρώπη!

Eκτακτη τηλεδιάσκεψη συγκάλεσε ο Μπαρόζο, ενώ κάνουν “χρυσές  δουλειές” οι σιδηρόδρομοι και η ακτοπλοϊα

Μόνον η ηφαιστειακή  τέφρα «ταξιδεύει» στην Ευρώπη! Το χάος που επικρατεί εδώ και ημέρες στις αερομεταφορές στη Γηραιά Ήπειρο, λόγω των εκρήξεων στο ισλανδικό ηφαίστειο και της επικίνδυνης τέφρας που καθιστά απαγορευτικές τις πτήσεις, απειλεί σοβαρά πλέον κι αυτήν ακόμα την ... επιβίωση μεγάλων αεροπορικών εταιριών.  

Τα καθηλωμένα στα αεροδρόμια αεροπλάνα, οι χιλιάδες πτήσεις που ακυρώνονται καθημερινά, οι αποζημιώσεις που δίνονται σε επιβάτες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν, υπολογίζεται πως κοστίζουν καθημερινά πάνω από 200 εκατομμύρια ευρώ στις εταιρίες.  

Είναι τέτοιο το πρόβλημα ώστε ο πρόεδρος της Κομισιόν, Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο, ανακοίνωσε την διεξαγωγή έκτακτης τηλεδιάσκεψης της Επιτροπής και των υπουργών Μεταφορών της ΕΕ προκειμένου να αποφασισθεί προκειμένου να αντιμετωπισθεί η εν εξελίξει νέα κρίση στη βιομηχανία των αερομεταφορών.  

Είναι ενδεικτικό ότι τα προβλήματα στις πτήσεις είναι μεγαλύτερα ακόμα και από την περίοδο που ακολούθησε τις τρομοκρατικές επιθέσεις της 11ης Σεπτεμβρίου του 2001!  

Στον αντίποδα όμως υπάρχουν και οι ... κερδισμένοι  της όλης υπόθεσης! Που δεν είναι  άλλες από τις σιδηροδρομικές και τις ακτοπλοϊκές εταιρίες που κάνουν κυριολεκτικά χρυσές δουλειές. Τα ferries στη Μάγχη δεν έχουν εισιτήρια, το ίδιο συμβαίνει και στις ακτοπλοϊκές γραμμές που ενώνουν την βόρεια Ευρώπη με τη Σκανδιναβία.  
«Εξαφανισμένα»  είναι και τα εισιτήρια για τη σιδηροδρομική γραμμή Eurostar, τα τρένα δηλαδή που ενώνουν την ηπειρωτική Ευρώπη με την Βρετανία μέσω του τούνελ της Μάγχης. Δεν υπάρχουν πια εισιτήρια και για τις περισσότερες σιδηροδρομικές γραμμές στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη. 

Ακόμα και ταξί έχουν επιστρατευτεί από όσους  θέλουν να ταξιδέψουν στην Ευρώπη. Ενδεικτική η ιστορία του διάσημου ηθοποιού – πρώην μέλους των "Μόντι Πάιθονς" Τζον Κλιζ, ο οποίος ταξίδεψε από  το Όσλο στις Βρυξέλλες (1500 χιλιόμετρα) με ταξί (!), πληρώνοντας συνολικά 3.800 ευρώ.  

Κατά τι λιγότερα δηλαδή από αυτά που ζητάνε μεγάλα ξενοδοχεία στη Μαδρίτη, το Παρίσι και  τη Ρώμη για να ... εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους που επιθυμούν να ταξιδέψουν στις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης.  

Αυτά χρεώνουν 4000 ευρώ για μεταφορά των πελατών τους στις κυριότερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες με λιμουζινα με οδηγό! 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr