Τα σχέδια της Cosco για ανάδειξη του Πειραιά σε κορυφαίο λιμάνι διακίνησης αυτοκινήτων
Τα σχέδια της Cosco για ανάδειξη του Πειραιά σε κορυφαίο λιμάνι διακίνησης αυτοκινήτων
Tο 2016 η διακίνηση οχημάτων στο λιμάνι του Πειραιά ανήλθε στα 361.912 έναντι 341.386 το 2015 σε μια χρονιά με απεργιακές κινητοποιήσεις και τη συνεχιζόμενη κρίση της ελληνικής οικονομίας να επηρεάζει τις εισαγωγές IX αυτοκινήτων
Η μετατροπή του Πειραιά σε κεντρικό (hub) λιμάνι εκτός από τα containers και για τις εισαγωγές ΙΧ αυτοκινήτων είναι από τις άμεσες προτεραιότητες της Cosco. Για τον σκοπό αυτό στο επενδυτικό πλάνο του κινεζικού κολοσσού προβλέπεται η υπογειοποίηση του car terminal και η σύνδεσή του με τον ΟΔΔΥ καθώς και η κατασκευή δύο 5ώροφων σταθμών στάθμευσης.
Σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία, το 2016 η διακίνηση οχημάτων στο λιμάνι του Πειραιά ανήλθε στα 361.912 έναντι 341.386 το 2015 σε μια χρονιά με απεργιακές κινητοποιήσεις και τη συνεχιζόμενη κρίση της ελληνικής οικονομίας να επηρεάζει τις εισαγωγές IX αυτοκινήτων. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η αύξηση 20% που καταγράφηκε το β' εξάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015.
«Αν και η Ελλάδα δεν αποτελεί χώρα παραγωγής αυτοκινήτων σε σχέση με ανταγωνιστικά λιμάνια της Μεσογείου και παρά την αρνητική συγκυρία και τον ολοένα και εντεινόμενο λιμενικό ανταγωνισμό μέσω της δημιουργίας νέων τερματικών στην ευρύτερη περιοχή, οι Σταθμοί Αυτοκινήτων της ΟΛΠ Α.Ε. παραμένουν μεταξύ των τερματικών με την μεγαλύτερη διακίνηση στην Ανατολική Μεσόγειο» επισημαίνουν κύκλοι του Οργανισμού και προσθέτουν:
«Στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών που παρέχονται στους πελάτες μας, πιστοποιήθηκαν για πρώτη φορά το 2016 οι υπηρεσίες διακίνησης αυτοκινήτων (Car Terminal) σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2008 και Περιβάλλοντος ISO 14001:2004 από το διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα πιστοποίησης Lloyd's Register Quality Assurance / Hellenic Lloyd's SA».
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία, το 2016 η διακίνηση οχημάτων στο λιμάνι του Πειραιά ανήλθε στα 361.912 έναντι 341.386 το 2015 σε μια χρονιά με απεργιακές κινητοποιήσεις και τη συνεχιζόμενη κρίση της ελληνικής οικονομίας να επηρεάζει τις εισαγωγές IX αυτοκινήτων. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η αύξηση 20% που καταγράφηκε το β' εξάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο του 2015.
«Αν και η Ελλάδα δεν αποτελεί χώρα παραγωγής αυτοκινήτων σε σχέση με ανταγωνιστικά λιμάνια της Μεσογείου και παρά την αρνητική συγκυρία και τον ολοένα και εντεινόμενο λιμενικό ανταγωνισμό μέσω της δημιουργίας νέων τερματικών στην ευρύτερη περιοχή, οι Σταθμοί Αυτοκινήτων της ΟΛΠ Α.Ε. παραμένουν μεταξύ των τερματικών με την μεγαλύτερη διακίνηση στην Ανατολική Μεσόγειο» επισημαίνουν κύκλοι του Οργανισμού και προσθέτουν:
«Στο πλαίσιο της συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών που παρέχονται στους πελάτες μας, πιστοποιήθηκαν για πρώτη φορά το 2016 οι υπηρεσίες διακίνησης αυτοκινήτων (Car Terminal) σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2008 και Περιβάλλοντος ISO 14001:2004 από το διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα πιστοποίησης Lloyd's Register Quality Assurance / Hellenic Lloyd's SA».
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα