Cosco: Στροφή στον ΟΛΠ λόγω ασυμφωνίας με MSC

Στροφή στον ΟΛΠ έκανε η Cosco μετά την ασυμφωνία με την  MSC. Η αιτία αυτής της στροφής οφείλεται σε ένα άκαρπο rendez-vous, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες έγινε στη Γενεύη, στα κεντρικά της MSC με στελέχη της Cosco ...

Στροφή στον ΟΛΠ έκανε η Cosco μετά την ασυμφωνία με την  MSC.

Η αιτία αυτής της στροφής οφείλεται σε ένα άκαρπο rendez-vous, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες έγινε στη Γενεύη, στα κεντρικά της MSC με στελέχη της Cosco.  

Οι Κινέζοι  πήγαν στα κεντρικά της MSC για να διαπραγματευτούν την προσέλκυση φορτίων.  

Οι διαπραγματεύσεις  ανάμεσα στις δύο πλευρές όμως αφορούσαν κυρίως το τράνζιτ φορτίο. Όμως οδηγήθηκαν σε ναυάγιο  αφού οι δύο πλευρές δεν τα βρήκαν στην τιμή

Η MSC αποτελεί τον μεγάλο πελάτη του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων τα τελευταία 10 χρόνια, ο οποίος σταδιακά μετέφερε τα φορτία σε άλλα λιμάνια.  

Ο ελβετο-ιταλικός κολοσσός  είναι η μοναδική ναυτιλιακή εταιρεία, εκτός της Cosco, που έχει τη δυνατότητα να φέρει έστω και σταδιακά περισσότερο από ένα εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια  στο λιμάνι του Πειραιά, αφού άλλες οι  μεγάλες εταιρείες στα containers  έχουν σε άλλα λιμάνια της Μεσόγειο τις βάσεις τους.   

Η Cosco αλλάζει σχέδια και πλέον θα κάνει δεύτερη προσπάθεια για να τα βρει με τον ΟΛΠ. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει «χασούρα» στην προβλήτα ΙΙ ενώ ταυτόχρονα θα καλύψει και ένα σημαντικό μέρος από τις ανάγκες της προβλήτας Ι που διαχειρίζεται αποκλειστικά ο ΟΛΠ.

Αν καλύψει τον ΟΛΠ, τότε δεν θα χρειαστεί ο ελληνικός Οργανισμός θα στραφεί προς άλλες εταιρείες βάζοντας ανταγωνιστές στα πόδια των Κινέζων.  

Σύμφωνα με υπολογισμούς ο ΟΛΠ για να είναι οριακά κερδοφόρος στο Σ.ΕΜΠΟ χρειάζεται να διακινεί περίπου 400.000 εμπορευματοκιβώτια σε ετήσια βάση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr