Οι business της Jennifer Lopez στην Ελλάδα

Οι business της Jennifer Lopez στην Ελλάδα

Τα πιο «καυτά» εκατομμύρια δολάρια. Χρήμα άφθονο και ζεστό μόνο και μόνο για να αφυπνίζει τις αισθήσεις και να ξυπνά τα ανδρικά πάθη. Τετρακόσια εκατομμύρια δολάρια σέξι τζίρος και μηδενικά που πολλαπλασιάζονται, ξεπερνώντας το 1 δισ. δολάρια, για χάρη της μόδας και της κομψότητας. Και όλα αυτά με την υπογραφή του καλλίπυγου sex symbol των ημερών μας, της Λατινοαμερικάνας καλλονής Τζένιφερ Λόπεζ.

Η 38χρονη hot Πορτορικανή σταρ δεν αποδίδει αποκλειστικά στη σκηνή. Εκτός από χρυσή show-w

Οι business της Jennifer Lopez στην Ελλάδα

Τα πιο «καυτά» εκατομμύρια δολάρια. Χρήμα άφθονο και ζεστό μόνο και μόνο για να αφυπνίζει τις αισθήσεις και να ξυπνά τα ανδρικά πάθη. Τετρακόσια εκατομμύρια δολάρια σέξι τζίρος και μηδενικά που πολλαπλασιάζονται, ξεπερνώντας το 1 δισ. δολάρια, για χάρη της μόδας και της κομψότητας. Και όλα αυτά με την υπογραφή του καλλίπυγου sex symbol των ημερών μας, της Λατινοαμερικάνας καλλονής Τζένιφερ Λόπεζ.

Η 38χρονη hot Πορτορικανή σταρ δεν αποδίδει αποκλειστικά στη σκηνή. Εκτός από χρυσή show-woman αποδείχθηκε άκρως επιτυχημένη  επιχειρηματίας. Και έρχεται να προστεθεί στο πάνθεον των σταρ του Χόλιγουντ που κάνουν χρυσές business στην Ελλάδα με μια «επίθεση» αμερικανικού ενδυματολογικού lifestyle: ρούχα, αξεσουάρ, παπούτσια και αρώματα με την υπογραφή της: τα αρχικά JLO, στο άκουσμα των οποίων παραληρούν εκατομμύρια αρσενικά του πλανήτη.

Η ιδέα του Χίλφιγκερ

Μια ιδέα του διάσημου Αμερικανού σχεδιαστή Τόμι Χίλφιγκερ έγινε η αφορμή για να δημιουργηθεί την άνοιξη του 2001 μια fifty-fifty επιχείρηση μόδας, η οποία μέσα σε επτά χρόνια δημιούργησε ένα πασίγνωστο εμπορικό brand και κέρδισε τις προτιμήσεις μεγάλης μερίδας του γυναικείου πληθυσμού σε ΗΠΑ, Λατινική Αμερική, Καναδά, Ρωσία αλλά και στη χώρα μας.

Με καθοδηγητή το άλλο μισό της επιχείρησης, τον Αντι Χίλφιγκερ (αδελφός του Τόμι), και ψυχή του marketing και της επικοινωνίας της εταιρείας ο οίκος μόδας «Sweetface» (η εταιρεία που δημιουργεί τη σειρά προϊόντων JLO) βρήκε στο πρόσωπο της Τζένιφερ το ίνδαλμα της αμερικανικής βιομηχανίας του θεάματος που θα μπορούσε να στηρίξει μια ολόκληρη συλλογή μόδας - και, όπως φαίνεται, δεν έπεσε έξω. 

Εργοστάσια σε 48 χώρες

Λέγεται ότι ο Χίλφιγκερ έψαχνε πολύ καιρό ώσπου να ανακαλύψει το κατάλληλο πρόσωπο για να εφαρμόσει μια συνταγή μάλλον συνηθισμένη, την οποία όμως δοκιμάζουν με επιτυχία αρκετές εταιρείες στην Αμερική και στην Ευρώπη και σπάνε ταμεία: επώνυμα ρούχα και αξεσουάρ σε προσιτή τιμή, τα οποία συνδυάζουν την ποιότητα με το κομψό και νεανικό design για όλες τις ώρες.

Οταν μάλιστα έχεις να αντιμετωπίσεις διεθνώς τα ευρωπαϊκά μεγαθήρια τύπου ισπανικής «Inditex» («Zara»), που μπήκαν και άλωσαν την αγορά προσφέροντας ρούχα σε πολύ χαμηλές τιμές, τότε τα λαμπερά και διάσημα πρόσωπα είναι ό,τι πιο ιδανικό μπορεί να επιδείξει ο χώρος της μόδας για να προσελκύσει μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού. 

Η επιχείρηση JLO εξαπλώνεται ραγδαία σε όλο τον κόσμο, δημιουργώντας εργοστάσια σε 48 χώρες και πουλώντας licenses σε μεγάλους οίκους καλλυντικών και μόδας. Για παράδειγμα τα αρώματα της επώνυμης φίρμας που αποτελούν το best seller της επιχειρηματικής συλλογής της και από το 2001 είναι νούμερο ένα σε πωλήσεις σε όλο τον κόσμο κατασκευάζονται από τη «Lancaster».

Κλείσιμο

Αντίστοιχες συμφωνίες υπάρχουν και με την ιταλική «Yamamey», με την οποία η εταιρεία θα συνεργαστεί στα γυναικεία εσώρουχα και στα μαγιό. Οι Ιταλοί θα αναλάβουν τη διανομή τους σε περισσότερα από 500 καταστήματα στην Ευρώπη αλλά και σε άλλους διεθνείς προορισμούς, όπου θα διεισδύσει η αλυσίδα JLO.  

Η ανιψιά της …Δεσποινας Στυλιανοπούλου

Η αναπτυσσόμενη εμπορική επιχείρηση της Λατινοαμερικάνας τραγουδίστριας και ηθοποιού βρίσκεται εδώ και δυόμισι χρόνια και στην Ελλάδα. Οσο και αν ακούγεται παράξενο, η χώρα μας είναι η πρώτη αγορά στην Ευρώπη που δοκιμάζει τη μεγάλη γκάμα προϊόντων JLO, κλείνοντας πέρυσι με τζίρο ύψους 4 εκατ. ευρώ, που μέχρι τα τέλη του 2009 προβλέπεται να φτάσει τα 8,5 εκατ. ευρώ χάρη στο διεθνές άνοιγμα που σχεδιάζουν πολύ μεθοδικά οι Ελληνες αντιπρόσωποι.

«Για να εξασφαλίσουμε τη συμφωνία χρειάστηκαν επαφές και διαπραγματεύσεις ενός έτους με τη ‘‘Sweetface’’. Οι Αμερικανοί σχεδίαζαν να βάλουν τη φίρμα στην Ευρώπη το 2008 και πίστευαν ότι η χώρα μας θα ήταν η τελευταία που θα ξεκινούσε το λανσάρισμα των προϊόντων τους. Τους πείσαμε ότι μπορούσαμε να τα καταφέρουμε μέσα από ένα έξυπνο marketing plan, στο οποίο έπαιξε πολύ μεγάλο ρόλο και η συμφωνία μας με την ‘‘Dionic’’, η οποία έχει αναλάβει τον τομέα των logistics και του δικτύου διανομής», δηλώνει στο «business stories» η κυρία Αννα Στυλιανοπούλου, γενική διευθύντρια της εισαγωγικής εταιρείας «Eurostyle Group», η οποία έχει υπογράψει συμβόλαιο 15ετούς διάρκειας με τη «Sweetface» για την αποκλειστική αντιπροσώπευση της συλλογής της στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια (χονδρική πώληση και franchising).

Πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση, αμιγώς γυναικοκρατούμενη, που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στο εμπόριο αντιπροσωπεύοντας γαλλικές και αμερικανικές φίρμες. Ψυχή της «Eurostyle» είναι η κυρία Αννα Στυλιανοπούλου, η οποία μαζί με τις δύο αδελφές της Ελενα και Δέσποινα διοικεί με επιτυχία τα τελευταία χρόνια την επιχείρηση, αν και κατάγεται από καλλιτεχνικό τζάκι.

Η θεία τους (αδελφή του πατέρα τους) είναι η πιο διάσημη καμαριέρα του ελληνικού κινηματογράφου, η κυρία Δέσποινα Στυλιανοπούλου. Οι ίδιες όμως προτίμησαν να υπηρετήσουν τον χώρο της μόδας ρίχνοντας γέφυρες σε μερικά από τα πιο αστραφτερά ονόματα της αμερικανικής και της ευρωπαϊκής showbiz, μεταξύ των οποίων ήταν και η Νίκι Χίλτον, αδελφή της εκρηκτικής Πάρις Χίλτον. Η τελευταία διάσημη εγγονή της ομώνυμης οικογένειας έχει σχεδιάσει μια δική της σειρά με γυναικεία ρούχα, η οποία όμως στην Ελλάδα δεν «περπάτησε».

Η κυρία        Αννα Στυλιανοπούλου εμπνεύστηκε επίσης το T-shirt με την ελληνική σημαία που λανσαρίστηκε το 2004 από τον Σάκη  Ρουβά και το οποίο πούλησε περίπου 50.000 μπλουζάκια σε όλη την Ελλάδα, αντιγράφοντας ένα πετυχημένο concept ενός Βρετανού σχεδιαστή μόδας.

Το ευρωπαϊκό site των JLO

Ο δεύτερος εταίρος της συμφωνίας με τη «Sweetface» είναι η «Dionic», η οποία, αν και ξεκίνησε ως εταιρεία πληροφορικής, τα τελευταία χρόνια έχει κάνει μεγάλη στροφή στο μίγμα των προϊόντων της, μετατρέποντας τις δραστηριότητές της σε ένα μεγάλο σούπερ μάρκετ προϊόντων και υπηρεσιών. Το καλάθι έχει από όλα: είδη ψηφιακής τεχνολογίας και gadgets, είδη βρεφικής ένδυσης ακόμα και επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Πολύ σύντομα ο ρόλος της εισηγμένης εταιρείας σε σχέση με την αμερικανική «Sweetface» θα αναβαθμιστεί, καθώς η εταιρεία θα γίνει μαζί με τη «Eurostyle Group» ο δεύτερος master partner της φίρμας JLO για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια. Οι δύο εταιρείες θα αναλάβουν παράλληλα και την ανάπτυξη της ευρωπαϊκής ιστοσελίδας της αμερικανικής εταιρείας, η οποία θα βγει στον αέρα μέσα στον Απρίλιο και θα προσφέρει και υπηρεσίες e-commerce.

Οι επισκέπτες του site θα μπορούν να χρησιμοποιούν δύο ειδών κάρτες (exclusive και VIP), οι οποίες θα προσφέρουν έκπτωση από 10% έως 15% σε όλες τις αγορές που θα γίνονται ηλεκτρονικά.

Μέσω Ελλάδας η επέκταση σε ΝΑ Ευρώπη 

Το δίκτυο της επώνυμης αλυσίδας στην ελληνική αγορά διαθέτει ήδη εννέα καταστήματα (Γλυφάδα, Πειραιάς, Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Χανιά, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Ρόδος) και 100 σημεία πώλησης (shop in shop) σε multibrand καταστήματα ένδυσης. Ωστόσο το μεγάλο «μπαμ» της αλυσίδας αναμένεται να γίνει από φέτος, οπότε αρχίζει να υλοποιείται το επενδυτικό πρόγραμμα στο εξωτερικό.

Από τον Σεπτέμβριο θα ξεκινήσουν να λειτουργούν τα δύο πρώτα κεντρικά καταστήματα στο Βουκουρέστι, τα οποία θα ανοίξουν τις πύλες τους στα δύο μεγάλα εμπορικά κέντρα (τύπου «Mall») που κατασκευάζονται στην πρωτεύουσα της Ρουμανίας. Θα ακολουθήσουν η Τουρκία, με πλάνο για δώδεκα καταστήματα μέσα στα επόμενα χρόνια, η Βουλγαρία με δύο και ο Λίβανος με τρία.

Μέσα στο 2009 θα λειτουργήσουν επίσης το νέο κατάστημα της επιχείρησης στο κέντρο της Αθήνας και άλλα δύο, τα οποία προγραμματίζονται να λειτουργήσουν στα δύο νέα «Mall» της Αθήνας στο Μαρούσι και στο Γαλάτσι (στο «Mall» ο τζίρος των προϊόντων JLO είναι κατά 35% αυξημένος σε σχέση με τα άλλα εμπορικά καταστήματα, ενώ τον μεγαλύτερο τζίρο παρουσιάσουν τα μαγαζιά της Γλυφάδας και της Θεσσαλονίκης).

Πολύ σύντομα θα ξεκινήσει η ανάπτυξη των σημείων πώλησης για τα αξεσουάρ σε συνεργασία με την αλυσίδα «Mabo», ενώ διεθνώς προετοιμάζεται μια καινούρια σειρά που θα περιλαμβάνει είδη βρεφικής ένδυσης.  

Προμήθειες από τα εργοστάσια

Το μεγάλο μυστικό για τις ελκυστικές τιμές των προϊόντων JLO είναι ο τρόπος με τον οποίο γίνονται οι προμήθειες. Χάρη σε αυτές τα ρούχα, τα παπούτσια αλλά και τα αξεσουάρ της αμερικανικής εταιρείας μπορούν να είναι ανταγωνιστικά τόσο στην Ελλάδα όσο και στη διεθνή αγορά χωρίς να επιβαρύνεται η τιμή του τελικού προϊόντος με πρόσθετα μεταφορικά κόστη.

Οπως αναφέρει η κυρία Αννα Στυλιανοπούλου, οι προμήθειες δεν γίνονται από την Αμερική αλλά από τα κατά τόπους συμβαλλόμενα εργοστάσια της «Sweetface. Με τον τρόπο αυτό η εταιρεία δεν επιβαρύνεται με τα κόστη μεταφοράς που συνεπάγεται η διαδρομή ενός προϊόντος από το εργοστάσιο στην παραγωγό εταιρεία και αγοράζει στις ίδιες τιμές στις οποίες προμηθεύεται τα προϊόντα η μητρική εταιρεία. 

«Η Τζένιφερ ελέγχει τα πάντα»

Η Τζένιφερ δεν είναι επιχειρηματίας του θεαθήναι. Εκτός από τα θέλγητρα της εξωτερικής της εμφάνισης, με την οποία η φύση την προίκισε γενναιόδωρα, ασχολείται σε καθημερινή βάση με την επιχείρηση. Οπως επιβεβαιώνει η κυρία Αννα Στυλιανοπούλου, η οποία την έχει συναντήσει πολλές φορές, «δεν φεύγει τίποτα από την παραγωγή ή το εμπόριο αν δεν το έχει τσεκάρει πρώτα η ίδια. Ελέγχει τα σχέδια, τα υφάσματα και, ακόμα και αν έχει γυρίσματα ή συναυλίες, οι βοηθοί και οι συνεργάτες της πάνε και τη βρίσκουν εκεί όπου είναι για να πάρουν το τελικό ΟΚ.

Πριν από μερικά χρόνια είχε αποφασίσει να βγάλει στην αγορά αθλητικά παπούτσια. Είδε τα σχέδια, αλλά δεν τα ενέκρινε και τα παπούτσια δεν βγήκαν ποτέ στην αγορά».

Η Ελληνίδα αντιπρόσωπος των προϊόντων JLO δηλώνει γοητευμένη από την Τζένιφερ, η οποία, όπως λέει, είναι πολύ έξυπνη και τελειομανής και έχει «το ωραιότερο πρόσωπο που έχω δει σε αμακιγιάριστη γυναίκα».

Οι φήμες που συνοδεύουν πάντως το ατίθασο κορίτσι από το Μπρονξ μιλούν για εξωφρενικές απαιτήσεις που ταιριάζουν στις ιδιοτροπίες των μεγάλων σταρ. Λέγεται ότι σε κάθε σταθμό της περιοδείας της απαιτεί μεταξωτά σεντόνια, ανεμιστήρες οροφής για να στεγνώνουν τα λαμπερά μαλλιά της και παγωμένη σαμπάνια Cristal. Παραγγέλνει έξι ειδών πρωινά στη σουίτα της, εκ των οποίων δεν τρώει κανένα, και περνά την πρώτη μισή ώρα του προγραμματισμένου ραντεβού για συνέντευξη στο ντους ενώ ο δημοσιογράφος περιμένει στον καναπέ.

Βανδή,Λύτρα,Κελεκίδου στο ελληνικό πελατολόγιο

Στο πελατολόγιο της «Sweetface» βρίσκονται ήδη πολλές επώνυμες Ελληνίδες τραγουδίστριες, όπως η Δέσποινα Βανδή, η Μάρω Λύτρα και η Κέλλυ Κελεκίδου. Το super bingo όμως των αντιπροσώπων της JLO ήταν η χορηγία της Καλομοίρας στον διαγωνισμό της Eurovision για το 2008. Η προβολή που έχει ήδη κερδίσει το brand δεν μπορεί να συγκριθεί με καμία πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια και σίγουρα τα οφέλη που θα εξαργυρώσουν από αυτή τη συνεργασία η «Εurostyle» και η «Dionic» θα είναι μεγάλα.

Το… casting για την επιλογή της Καλομοίρας έγινε στην Αμερική και, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία δεν χορηγεί πρόσωπα, το λαμπερό κορίτσι κέρδισε τις εντυπώσεις της προσωπικής στιλίστριας της Τζένιφερ, της Τζίνα Ρίσο, και της ομάδας της.

Η χορηγία της Καλομοίρας θα διαρκέσει έναν χρόνο και για όλη την προετοιμασία της Eurovision, για την οποία η αμερικανική εταιρεία θα σχεδιάσει κατά αποκλειστικότητα τα ρούχα του νεαρού pop idol. Επίσης, η Καλομοίρα θα συνοδεύσει επί σκηνής τον ερχόμενο Σεπτέμβριο την Αμερικανίδα σταρ, η οποία θα επισκεφτεί για πρώτη φορά την Ελλάδα, με σκοπό να γίνει το μεγάλο λανσάρισμα του brand JLO στην Ευρώπη. 

Για ψώνια 8.000 δολάρια σε μία μέρα

«Ομολογώ ότι είμαι λίγο... άρρωστη με το shopping», εκμυστηρεύτηκε πρόσφατα στους δημοσιογράφους η καλοντυμένη Τζένιφερ, η οποία έχει ξοδέψει κάτι παραπάνω από 8.000 δολάρια κατά τη διάρκεια μιας… καθημερινής μέρας για ψώνια στη διάσημη χολιγουντιανή μπουτίκ «Mon Tresor».

Για τα μόνα προϊόντα της επιχείρησής της για τα οποία ποζάρει η ίδια είναι τα αρώματα, ενώ για τα υπόλοιπα χρησιμοποιεί μοντέλα. Στο παρελθόν υπήρξε φωτομοντέλο για τις καταχωρήσεις της «Louis Vuitton», ενώ είναι φανατική πελάτισσα των ιταλικών οίκων. Στα χέρια του Ρομπέρτο Καβάλι εμπιστεύτηκε την ενδυματολογική επιμέλεια των τελευταίων δημόσιων εμφανίσεών της πριν από τον ερχομό των πολυπόθητων διδύμων, τα οποία γέννησε μόλις πριν από λίγες εβδομάδες.

Η ατίθαση Λατινοαμερικάνα από το Μπρονξ σε κάθε σταθμό της περιοδείας της λέγεται ότι απαιτεί μεταξωτά σεντόνια, ανεμιστήρες οροφής και παγωμένη σαμπάνια Cristal. Παραγγέλνει έξι ειδών πρωινά στη σουίτα της, εκ των οποίων δεν τρώει κανένα, και περνά την πρώτη μισή ώρα του προγραμματισμένου ραντεβού για συνέντευξη στο ντους ενώ ο δημοσιογράφος περιμένει στον καναπέ. Ωστόσο βρίσκει πάντα χρόνο για τις business της. Τίποτα δεν κυκλοφορεί στην αγορά αν δεν δώσει το ΟΚ η επιχειρηματίας Τζένιφερ Λόπεζ

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης