Ποιους βάζει στόχο να ελέγξει μέσα σε 100 μέρες η εφορία
18.09.2017
11:58
Στην άκρη μπαίνουν οι έλεγχοι «με συμπληρωματικά στοιχεία» για υποθέσεις πριν το 2006 - Σε ποιες περιπτώσεις θα γίνεται έλεγχος σύμφωνα με την απόφαση της ΑΑΔΕ
Τα νέα δεδομένα που προκύπτουν μετά και τις πρόσφατες δικαστικές αποφάσεις περί 5ετούς παραγραφής των υποθέσεων (και αυτών που προκύπτουν από τις διάφορες «λίστες») οδηγούν την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) να εκδώσει νέες οδηγίες προς τις εφορίες, για το ποιες φορολογικές υποθέσεις πρέπει να ελέγξουν κατά προτεραιότητα μέσα στις τελευταίες 100 μέρες του χρόνου, πριν αλλάξει το έτος και για να μην παραγραφούν χωρίς έλεγχο.
Με απόφαση που εξέδωσε την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου, η ΑΑΔΕ καθορίζει ότι αλλάζει η προτεραιοποίηση που είχε γίνει πέρυσι για τις εκκρεμείς υποθέσεις του 2017 και οι Προϊστάμενοι των Ελεγκτικών Υπηρεσιών θα ελέγχουν κατά προτεραιότητα και θα προβαίνουν στην έκδοση πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού φόρων και προστίμων. Η απόφαση είναι κρίσιμη για φορολογικές υποθέσεις 2001, 2006 και 2008, που θα ελέγχονται ως εξής:
(α) για ελεγχόμενες χρήσεις 2001 και μετά: για το αν έχει παραλειφθεί η υποβολή δήλωσης φορολογία εισοδήματος
(β) για ελεγχόμενες χρήσεις 2006 και μετά: για το αν έχουν προκύψει «συμπληρωματικά στοιχεία» (με βάση τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθ. 84 και της περ. α' της παρ. 2 του άρθ. 68 του ν.2238/1994),
Με απόφαση που εξέδωσε την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου, η ΑΑΔΕ καθορίζει ότι αλλάζει η προτεραιοποίηση που είχε γίνει πέρυσι για τις εκκρεμείς υποθέσεις του 2017 και οι Προϊστάμενοι των Ελεγκτικών Υπηρεσιών θα ελέγχουν κατά προτεραιότητα και θα προβαίνουν στην έκδοση πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού φόρων και προστίμων. Η απόφαση είναι κρίσιμη για φορολογικές υποθέσεις 2001, 2006 και 2008, που θα ελέγχονται ως εξής:
(α) για ελεγχόμενες χρήσεις 2001 και μετά: για το αν έχει παραλειφθεί η υποβολή δήλωσης φορολογία εισοδήματος
(β) για ελεγχόμενες χρήσεις 2006 και μετά: για το αν έχουν προκύψει «συμπληρωματικά στοιχεία» (με βάση τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθ. 84 και της περ. α' της παρ. 2 του άρθ. 68 του ν.2238/1994),
Φαίνεται δηλαδή ότι έλεγχοι για υποθέσεις εμβασμάτων προ του 2005 που είχαν μπει στο στόχαστρο «με νεώτερα στοιχεία» που βρήκε η εφορία από τις τράπεζες, δεν αποτελούν πλέον προτεραιότητα για τους ελεγκτές, σαν παραγεγραμμένες.
(γ) για ελεγχόμενες χρήσεις 2008 και μετά: εις βάθος έρευνα σε περίπτωση διαπιστωμένης φοροδιαφυγής (με βάση τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθ. 36 του ν.4174/2013 σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθ. 72 του ίδιου νόμου ),
(δ) για ελεγχόμενες χρήσεις 2011, 2012 και 2013: έλεγχοι πριν την πάροδο 5ετίας και την επέλευση παραγραφής (με βάση τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθ. 84 του ν.2238/1994 και για φορολογικά έτη 2014 και επόμενα με βάση τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 36 του ν.4174/2013).
Τα παραπάνω κριτήρια αφορούν σε ελέγχους για τις φορολογίες εισοδήματος και Κ.Β.Σ., εφόσον για τις φορολογίες ΦΠΑ, κεφαλαίου και τελών χαρτοσήμου ισχύουν διαφορετικοί χρόνοι παραγραφής.
Ως εκκρεμείς υποθέσεις ελέγχου νοούνται οι προτεραιοποιημένες υποθέσεις, για τις οποίες δεν έχουν εκδοθεί οριστικές πράξεις διορθωτικού προσδιορισμού φόρων και προστίμων μέχρι τη δημοσίευση της παρούσας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Πηγές της ΑΑΔΕ: Yποθέσεις προ του 2005 έχουν παραγραφεί
Στην παραδοχή ότι οι ανέλεγκτες φορολογικές υποθέσεις που εκκρεμούν από το 2005 και πριν έχουν πλέον παραγραφεί προχωρά και τυπικά το υπουργείο Οικονομικών. Αυτό προκύπτει από την απόφαση που εξέδωσε η ΑΑΔΕ, λαμβάνοντας υπόψιν τα νέα δεδομένα που προκύπτουν από την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ περί 5ετούς παραγραφής των υποθέσεων (και αυτών που προκύπτουν από τις διάφορες «λίστες») .
Στην πράξη, πέφτουν στο κενό οι αναδρομικοί έλεγχοι 10ετίας, που ξεκίνησαν το 2010 (επί υπουργίας Παπακωνσταντίονου-Κουσελά) για τα έτη 2001-2009. Μετά την απόφαση του ΣτΕ η ΑΑΔΕ αναγκάζεται να αφήσει κατά μέρος τους ελέγχους για τα έτη 2001-2005, εκτός αν ο φορολογούμενος δεν υπέβαλε καν φορολογική δήλωση τότε, παράλειψη για την οποία ο νόμος προβλέπει 15ετή παραγραφή. Επιπλέον η ΑΑΔΕ θα πρέπει να αναμένει την εκδίκαση και της επόμενης υπόθεσης στο ΣτΕ που θα κρίνει αν είναι ή όχι «συμπληρωματικά στοιχεία», τα στοιχεία που τώρα στέλνουν οι τράπεζες για υποθέσεις φορολογουμένων και αφορούν στα έτη προ του 2011.
Ολόκληρη η απόφαση Πιτσιλή έχει ως εξής:
«Αριθ. πρωτ.: ΔΕΛ Β 1136035 ΕΞ 2017
Τροποποίηση της αριθ. ΔΕΛ Β' 1189202 ΕΞ 2016/28-12-2016 (Β'4270) Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων περί καθορισμού του αριθμού φορολογικών ελέγχων που θα διενεργηθούν κατά το έτος 2017, όπως ισχύει
Αθήνα, 15 Σεπτεμβρίου 2017
Αριθ. Πρωτ.: ΔΕΛ Β 1136035 ΕΞ 2017
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ
ΤΜΗΜΑΤΑ Α', Β', Γ', Δ'
Ταχ. Δ/νση :Καρ.Σερβίας 8
Ταχ. Κώδικας :10184 Αθήνα
Τηλέφωνο:210-3375960
210-3375063
Fax :210-3375354
E-Mail:d.eleg@mofadm.gr
ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση της αριθ. ΔΕΛ Β' 1189202 ΕΞ 2016/28-12-2016 (Β'4270) Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων περί καθορισμού του αριθμού φορολογικών ελέγχων που θα διενεργηθούν κατά το έτος 2017, όπως ισχύει».
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1.α) Τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 26 του ν. 4174/2013 (Α'170), όπως ισχύει. β) Τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν. 4174/2013 (Α'170), όπως ισχύει. γ) Τις διατάξεις του άρθρου 61 του ν. 4342/2015 (Α' 143), όπως ισχύει.
2. Το Κεφάλαιο Α1 «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του Μέρους Πρώτου του ν. 4389/2016 (Α' 94) και ειδικότερα της υποπαραγράφου β' της παραγράφου 2 και των υποπαραγράφων α'και β'της παρ. 6 του άρθρου 14, καθώς και των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 41 του νόμου αυτού.
3. Τη με αρ. Δ.ΟΡΓ.Α 1036960/10.3.2017 (Β' 968) Απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων», όπως ισχύει.
4. Τη με αριθ. 1 της 20-1-2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών» σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 2β'του άρθρου 41 του ν. 4389/2016 .
5. Τη με αριθ. ΔΕΛ Β 1189202 ΕΞ 2016/28.12.2016 (Β' 4270) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων περί καθορισμού του αριθμού φορολογικών ελέγχων που θα διενεργηθούν κατά το έτος 2017, όπως ισχύει.
6. Το Επιχειρησιακό Σχέδιο Έτους 2017 της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε..
7. Τη με αριθ. 1738/2017 Απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ.
8. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Προϋπολογισμού της Α.Α.Δ.Ε..
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
1. Μετά την παράγραφο 6 της με αριθ. ΔΕΛ Β 1189202 ΕΞ 2016/28.12.2016 (Β' 4270) Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως ισχύει, προστίθεται νέα παράγραφος 7 ως εξής:
«7. Από τις εκκρεμείς υποθέσεις που ελέγχονται κατά προτεραιότητα σύμφωνα με τα ανωτέρω, οι Προϊστάμενοι των Ελεγκτικών Υπηρεσιών προτεραιοποιούν και προβαίνουν στην έκδοση πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού φόρων και προστίμων, κατά τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 28 του ν.4174/2013, ως κάτωθι:
(α) για ελεγχόμενες χρήσεις 2001 και μετά, με βάση τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθ. 84 του ν.2238/1994 (μη υποβολή δήλωσης στη φορολογία εισοδήματος),
(β) για ελεγχόμενες χρήσεις 2006 και μετά, με βάση τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθ. 84 και της περ. α' της παρ. 2 του άρθ. 68 του ν.2238/1994 (συμπληρωματικά στοιχεία),
(γ) για ελεγχόμενες χρήσεις 2008 και μετά, με βάση τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθ. 36 του ν.4174/2013 σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθ. 72 του ίδιου νόμου (σε περίπτωση φοροδιαφυγής),
(δ) για ελεγχόμενες χρήσεις 2011, 2012 και 2013, με βάση τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθ. 84 του ν.2238/1994 και για φορολογικά έτη 2014 και επόμενα με βάση τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 36 του ν.4174/2013 (πενταετής παραγραφή).
Τα παραπάνω ισχύουν για τις φορολογίες εισοδήματος και Κ.Β.Σ., καθόσον για τις φορολογίες Φ.Π.Α., κεφαλαίου και τελών χαρτοσήμου ισχύουν διαφορετικοί χρόνοι παραγραφής.
Ως εκκρεμείς υποθέσεις ελέγχου νοούνται οι προτεραιοποιημένες υποθέσεις, για τις οποίες δεν έχουν εκδοθεί οριστικές πράξεις διορθωτικού προσδιορισμού φόρων και προστίμων μέχρι τη δημοσίευση της παρούσας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως»
2. Οι παράγραφοι 7 και 8 αναριθμούνται σε 8 και 9 αντίστοιχα.
3. Κατά τα λοιπά ισχύει η με αριθ. ΔΕΛ Β 1189202 ΕΞ 2016/28.12.2016 (Β' 4270) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως τροποποιήθηκε με τη με αριθ. ΔΕΛ Α1057280 ΕΞ 2017/12.4.2017 (Β' 1391) όμοια.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Ο ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ».
(γ) για ελεγχόμενες χρήσεις 2008 και μετά: εις βάθος έρευνα σε περίπτωση διαπιστωμένης φοροδιαφυγής (με βάση τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθ. 36 του ν.4174/2013 σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθ. 72 του ίδιου νόμου ),
(δ) για ελεγχόμενες χρήσεις 2011, 2012 και 2013: έλεγχοι πριν την πάροδο 5ετίας και την επέλευση παραγραφής (με βάση τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθ. 84 του ν.2238/1994 και για φορολογικά έτη 2014 και επόμενα με βάση τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 36 του ν.4174/2013).
Τα παραπάνω κριτήρια αφορούν σε ελέγχους για τις φορολογίες εισοδήματος και Κ.Β.Σ., εφόσον για τις φορολογίες ΦΠΑ, κεφαλαίου και τελών χαρτοσήμου ισχύουν διαφορετικοί χρόνοι παραγραφής.
Ως εκκρεμείς υποθέσεις ελέγχου νοούνται οι προτεραιοποιημένες υποθέσεις, για τις οποίες δεν έχουν εκδοθεί οριστικές πράξεις διορθωτικού προσδιορισμού φόρων και προστίμων μέχρι τη δημοσίευση της παρούσας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Πηγές της ΑΑΔΕ: Yποθέσεις προ του 2005 έχουν παραγραφεί
Στην παραδοχή ότι οι ανέλεγκτες φορολογικές υποθέσεις που εκκρεμούν από το 2005 και πριν έχουν πλέον παραγραφεί προχωρά και τυπικά το υπουργείο Οικονομικών. Αυτό προκύπτει από την απόφαση που εξέδωσε η ΑΑΔΕ, λαμβάνοντας υπόψιν τα νέα δεδομένα που προκύπτουν από την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ περί 5ετούς παραγραφής των υποθέσεων (και αυτών που προκύπτουν από τις διάφορες «λίστες») .
Στην πράξη, πέφτουν στο κενό οι αναδρομικοί έλεγχοι 10ετίας, που ξεκίνησαν το 2010 (επί υπουργίας Παπακωνσταντίονου-Κουσελά) για τα έτη 2001-2009. Μετά την απόφαση του ΣτΕ η ΑΑΔΕ αναγκάζεται να αφήσει κατά μέρος τους ελέγχους για τα έτη 2001-2005, εκτός αν ο φορολογούμενος δεν υπέβαλε καν φορολογική δήλωση τότε, παράλειψη για την οποία ο νόμος προβλέπει 15ετή παραγραφή. Επιπλέον η ΑΑΔΕ θα πρέπει να αναμένει την εκδίκαση και της επόμενης υπόθεσης στο ΣτΕ που θα κρίνει αν είναι ή όχι «συμπληρωματικά στοιχεία», τα στοιχεία που τώρα στέλνουν οι τράπεζες για υποθέσεις φορολογουμένων και αφορούν στα έτη προ του 2011.
Ολόκληρη η απόφαση Πιτσιλή έχει ως εξής:
«Αριθ. πρωτ.: ΔΕΛ Β 1136035 ΕΞ 2017
Τροποποίηση της αριθ. ΔΕΛ Β' 1189202 ΕΞ 2016/28-12-2016 (Β'4270) Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων περί καθορισμού του αριθμού φορολογικών ελέγχων που θα διενεργηθούν κατά το έτος 2017, όπως ισχύει
Αθήνα, 15 Σεπτεμβρίου 2017
Αριθ. Πρωτ.: ΔΕΛ Β 1136035 ΕΞ 2017
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ
ΤΜΗΜΑΤΑ Α', Β', Γ', Δ'
Ταχ. Δ/νση :Καρ.Σερβίας 8
Ταχ. Κώδικας :10184 Αθήνα
Τηλέφωνο:210-3375960
210-3375063
Fax :210-3375354
E-Mail:d.eleg@mofadm.gr
ΘΕΜΑ: «Τροποποίηση της αριθ. ΔΕΛ Β' 1189202 ΕΞ 2016/28-12-2016 (Β'4270) Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων περί καθορισμού του αριθμού φορολογικών ελέγχων που θα διενεργηθούν κατά το έτος 2017, όπως ισχύει».
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1.α) Τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 26 του ν. 4174/2013 (Α'170), όπως ισχύει. β) Τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 28 του ν. 4174/2013 (Α'170), όπως ισχύει. γ) Τις διατάξεις του άρθρου 61 του ν. 4342/2015 (Α' 143), όπως ισχύει.
2. Το Κεφάλαιο Α1 «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του Μέρους Πρώτου του ν. 4389/2016 (Α' 94) και ειδικότερα της υποπαραγράφου β' της παραγράφου 2 και των υποπαραγράφων α'και β'της παρ. 6 του άρθρου 14, καθώς και των παραγράφων 2 και 3 του άρθρου 41 του νόμου αυτού.
3. Τη με αρ. Δ.ΟΡΓ.Α 1036960/10.3.2017 (Β' 968) Απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων», όπως ισχύει.
4. Τη με αριθ. 1 της 20-1-2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών» σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 2β'του άρθρου 41 του ν. 4389/2016 .
5. Τη με αριθ. ΔΕΛ Β 1189202 ΕΞ 2016/28.12.2016 (Β' 4270) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων περί καθορισμού του αριθμού φορολογικών ελέγχων που θα διενεργηθούν κατά το έτος 2017, όπως ισχύει.
6. Το Επιχειρησιακό Σχέδιο Έτους 2017 της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε..
7. Τη με αριθ. 1738/2017 Απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ.
8. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Προϋπολογισμού της Α.Α.Δ.Ε..
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
1. Μετά την παράγραφο 6 της με αριθ. ΔΕΛ Β 1189202 ΕΞ 2016/28.12.2016 (Β' 4270) Απόφασης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως ισχύει, προστίθεται νέα παράγραφος 7 ως εξής:
«7. Από τις εκκρεμείς υποθέσεις που ελέγχονται κατά προτεραιότητα σύμφωνα με τα ανωτέρω, οι Προϊστάμενοι των Ελεγκτικών Υπηρεσιών προτεραιοποιούν και προβαίνουν στην έκδοση πράξεων διορθωτικού προσδιορισμού φόρων και προστίμων, κατά τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 28 του ν.4174/2013, ως κάτωθι:
(α) για ελεγχόμενες χρήσεις 2001 και μετά, με βάση τις διατάξεις της παρ. 5 του άρθ. 84 του ν.2238/1994 (μη υποβολή δήλωσης στη φορολογία εισοδήματος),
(β) για ελεγχόμενες χρήσεις 2006 και μετά, με βάση τις διατάξεις της παρ. 4 του άρθ. 84 και της περ. α' της παρ. 2 του άρθ. 68 του ν.2238/1994 (συμπληρωματικά στοιχεία),
(γ) για ελεγχόμενες χρήσεις 2008 και μετά, με βάση τις διατάξεις της παρ. 3 του άρθ. 36 του ν.4174/2013 σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ. 11 του άρθ. 72 του ίδιου νόμου (σε περίπτωση φοροδιαφυγής),
(δ) για ελεγχόμενες χρήσεις 2011, 2012 και 2013, με βάση τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθ. 84 του ν.2238/1994 και για φορολογικά έτη 2014 και επόμενα με βάση τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 36 του ν.4174/2013 (πενταετής παραγραφή).
Τα παραπάνω ισχύουν για τις φορολογίες εισοδήματος και Κ.Β.Σ., καθόσον για τις φορολογίες Φ.Π.Α., κεφαλαίου και τελών χαρτοσήμου ισχύουν διαφορετικοί χρόνοι παραγραφής.
Ως εκκρεμείς υποθέσεις ελέγχου νοούνται οι προτεραιοποιημένες υποθέσεις, για τις οποίες δεν έχουν εκδοθεί οριστικές πράξεις διορθωτικού προσδιορισμού φόρων και προστίμων μέχρι τη δημοσίευση της παρούσας στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως»
2. Οι παράγραφοι 7 και 8 αναριθμούνται σε 8 και 9 αντίστοιχα.
3. Κατά τα λοιπά ισχύει η με αριθ. ΔΕΛ Β 1189202 ΕΞ 2016/28.12.2016 (Β' 4270) Απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως τροποποιήθηκε με τη με αριθ. ΔΕΛ Α1057280 ΕΞ 2017/12.4.2017 (Β' 1391) όμοια.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Ο ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr