To TOP 10 των Ελλήνων Εφοπλιστών
15.06.2010
23:40
Παρά τη δυσμενή συγκυρία, η ναυτιλία των Ελλήνων στο σύνολό της ,απέδειξε για μία ακόμη φορά την παραδοσιακά ισχυρή αντοχή της και την ικανότητα προσαρμογής της στις μεταβαλλόμενες περιστάσεις.
Παρά τη δυσμενή συγκυρία, η ναυτιλία των Ελλήνων στο σύνολό της ,απέδειξε για μία ακόμη φορά την παραδοσιακά ισχυρή αντοχή της και την ικανότητα προσαρμογής της στις μεταβαλλόμενες περιστάσεις.
Διατήρησε για τρίτη δεκαετία την πρωτοπορία της στις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές ελέγχοντας το 8% του παγκόσμιου στόλου σε αριθμό πλοίων και περίπου το 15% σε χωρητικότητα , ενώ συνειδητοποιώντας εγκαίρως τα νέα δεδομένα προχώρησε την αναπροσαρμογή των ναυπηγικών προγραμμάτων της, συνεχίζοντας την τάση εκσυγχρονισμού του στόλου της.
Ειδικότερα, οι παραγγελίες πλοίων υπό ναυπήγηση για λογαριασμό ελληνικών συμφερόντων ανέρχονται σε 748 πλοία που ισοδυναμούν με 65 εκατ. dwt.
Στο Top 10 των Ελλήνων εφοπλιστών σύμφωνα με τα στοιχεία της N. Cotzias Shipping Consultants (NCSC) βρίσκουμε με βάση τον αριθμό των πλοίων που απαρτίζουν τους στόλους τους:
1)Τον Ιωάννη Αγγελικούση με 120 πλοία στην πρώτη θέση και ακολουθούν,
2) καπετάν Παναγιώτης Τσάκος με 82,
Διατήρησε για τρίτη δεκαετία την πρωτοπορία της στις διεθνείς θαλάσσιες μεταφορές ελέγχοντας το 8% του παγκόσμιου στόλου σε αριθμό πλοίων και περίπου το 15% σε χωρητικότητα , ενώ συνειδητοποιώντας εγκαίρως τα νέα δεδομένα προχώρησε την αναπροσαρμογή των ναυπηγικών προγραμμάτων της, συνεχίζοντας την τάση εκσυγχρονισμού του στόλου της.
Ειδικότερα, οι παραγγελίες πλοίων υπό ναυπήγηση για λογαριασμό ελληνικών συμφερόντων ανέρχονται σε 748 πλοία που ισοδυναμούν με 65 εκατ. dwt.
Στο Top 10 των Ελλήνων εφοπλιστών σύμφωνα με τα στοιχεία της N. Cotzias Shipping Consultants (NCSC) βρίσκουμε με βάση τον αριθμό των πλοίων που απαρτίζουν τους στόλους τους:
1)Τον Ιωάννη Αγγελικούση με 120 πλοία στην πρώτη θέση και ακολουθούν,
2) καπετάν Παναγιώτης Τσάκος με 82,
3) Νίκος και Χάρης Βαφειάς με 72 και
Δημήτρης Μελισσανίδης με 72,
4)Γ.Προκοπίου με 71,
5)Βίκτωρ Ρέστης με 70 πλοία,
6) Δρ Ιωάννης Κούστας με 69,
7) Ο Ungar Rami του οποίου η εταιρεία Stamco έχει έδρα την Ελλάδα εδώ και πάρα πολλά χρόνια και απαρτίζεται από Έλληνες
8) Γιώργος Οικονόμου με 61 πλοία
9)Ευάγγελος Μαρινάκης με 59 και
10) καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος με 58.
Όσο αφορά τη χωρητικότητα του στόλου που έχουνε: Στην πρώτη θέση ο Ιωάννης Αγγελικούσης με 20,8 εκ. τόνους, (120 πλοία), ο Γ.Προκοπίου με 10,5 εκ. τόνους, (71 πλοία) , Γ.Οικονόμου με 8,2 εκ. τόνους,(61 πλοία), καπετάν Παναγιώτης Τσάκος με 8,04 εκ. τόνους,(82 πλοία) ο Βίκτωρ Ρέστης, με 6,01 εκ. τόνους (70 πλοία), δρ Ιωάννης Κούστας με 6 εκ. τόνους., (69 πλοία), Όμιλος Χανδρή με 4,6 εκ. τόνους (31 πλοία), Ντίνος Μαρτίνος με 4,4 εκ. τόνους (39 πλοία), Βίλλυ Παναγιωτίδης με 4,4 εκ. τόνους (25 πλοία) και Όμιλος Λυκιαρδόπουλου με 4,4 εκ. τόνους (25 πλοία).
«Οι επιδόσεις απορρέουν όχι μόνο από το μέγεθος του στόλου της, ο οποίος στην πλειονότητά του αποτελείται από πλοία προηγμένης τεχνολογίας αλλά και από το υψηλό επίπεδο παροχής αξιόπιστων μεταφορικών υπηρεσιών που συνδυάζουν την παραδοσιακή ναυτική τεχνογνωσία και το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο με σύγχρονες πρακτικές επιτελικής διαχείρισης» είναι τα λόγια του Θ. Βενιάμη: προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
Δημήτρης Μελισσανίδης με 72,
4)Γ.Προκοπίου με 71,
5)Βίκτωρ Ρέστης με 70 πλοία,
6) Δρ Ιωάννης Κούστας με 69,
7) Ο Ungar Rami του οποίου η εταιρεία Stamco έχει έδρα την Ελλάδα εδώ και πάρα πολλά χρόνια και απαρτίζεται από Έλληνες
8) Γιώργος Οικονόμου με 61 πλοία
9)Ευάγγελος Μαρινάκης με 59 και
10) καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος με 58.
Όσο αφορά τη χωρητικότητα του στόλου που έχουνε: Στην πρώτη θέση ο Ιωάννης Αγγελικούσης με 20,8 εκ. τόνους, (120 πλοία), ο Γ.Προκοπίου με 10,5 εκ. τόνους, (71 πλοία) , Γ.Οικονόμου με 8,2 εκ. τόνους,(61 πλοία), καπετάν Παναγιώτης Τσάκος με 8,04 εκ. τόνους,(82 πλοία) ο Βίκτωρ Ρέστης, με 6,01 εκ. τόνους (70 πλοία), δρ Ιωάννης Κούστας με 6 εκ. τόνους., (69 πλοία), Όμιλος Χανδρή με 4,6 εκ. τόνους (31 πλοία), Ντίνος Μαρτίνος με 4,4 εκ. τόνους (39 πλοία), Βίλλυ Παναγιωτίδης με 4,4 εκ. τόνους (25 πλοία) και Όμιλος Λυκιαρδόπουλου με 4,4 εκ. τόνους (25 πλοία).
«Οι επιδόσεις απορρέουν όχι μόνο από το μέγεθος του στόλου της, ο οποίος στην πλειονότητά του αποτελείται από πλοία προηγμένης τεχνολογίας αλλά και από το υψηλό επίπεδο παροχής αξιόπιστων μεταφορικών υπηρεσιών που συνδυάζουν την παραδοσιακή ναυτική τεχνογνωσία και το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο με σύγχρονες πρακτικές επιτελικής διαχείρισης» είναι τα λόγια του Θ. Βενιάμη: προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr