ΤΑΙΠΕΔ: Προκηρύχθηκαν οι διαγωνισμοί για τις μαρίνες Αλίμου και Χίου
18.11.2017
12:30
Για τη μαρίνα Αλίμου οι υποψήφιοι καλούνται να εκδηλώσουν αρχικό ενδιαφέρον στις 16 Ιανουαρίου, ενώ για τη μαρίνα Χίου στις 18 Ιανουαρίου - Απομένουν προς παραχώρηση επίσης η μαρίνα Αρετσούς στην Θεσσαλονίκη και η μαρίνα Πύλου
Επαναπροκηρύχθηκαν από το ΤΑΙΠΕΔ οι διαγωνισμοί για την παραχώρηση, για διάστημα τουλάχιστον 35 ετών, των μαρινών Αλίμου και Χίου.
Σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος οι διαγωνισμοί για την παραχώρηση θα είναι σε δύο στάδια. Για τη μαρίνα Αλίμου οι υποψήφιοι καλούνται να εκδηλώσουν αρχικό ενδιαφέρον στις 16 Ιανουαρίου, ενώ για τη μαρίνα Χίου στις 18 Ιανουαρίου. Στη συνέχεια, αφού εξεταστούν τα τυπικά τους προσόντα, οι υποψήφιοι που τα καλύπτουν θα κληθούν να υποβάλλουν δεσμευτικές οικονομικές προσφορές.
Υπενθυμίζεται ότι απομένουν προς παραχώρηση επίσης η μαρίνα Αρετσούς στην Θεσσαλονίκη και η μαρίνα Πύλου.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, «η μαρίνα Αλίμου είναι η πιο σημαντική μαρίνα στην Ελλάδα και μια από τις μεγαλύτερες μαρίνες στην Ανατολική Μεσόγειο. Βρίσκεται επί του παραλιακού μετώπου του Δήμου Αλίμου και σε κοντινή απόσταση από το κέντρο της Αθήνας και το ΔΑΑ 'Ελ. Βενιζέλος'. Η χερσαία ζώνη της Μαρίνας Αλίμου έχει επιφάνεια 210.000 τμ περίπου, ενώ η θαλάσσια ζώνη της Μαρίνας Αλίμου είναι επιφάνειας 428.000 τμ περίπου και συμπεριλαμβάνει λιμενολεκάνη συνολικής επιφάνειας 240.000 τμ. Η Μαρίνα Αλίμου προσφέρει σήμερα περίπου 1.100 θέσεις ελλιμενισμού της αγοράς ναύλωσης σκαφών αναψυχής της Αθήνας. Η χερσαία ζώνη της Μαρίνας Αλίμου χρησιμοποιείται επίσης για τη χερσαία απόθεση και συντήρηση σκαφών και περιλαμβάνει κτήρια διαφόρων χρήσεων».
Σε ό,τι αφορά τη μαρίνα Χίου, το Ταμείο επισημαίνει μεταξύ άλλων πως, η χερσαία ζώνη της «καλύπτει επιφάνεια 35.000 τ.μ. περίπου, έχει διαμορφωθεί κατά κύριο λόγο με επιχώσεις θαλασσίου χώρου. Προς το παρόν η χερσαία ζώνη είναι ανεκμετάλλευτη και χαρακτηρίζεται από πλήρη απουσία υποδομών και διαμορφώσεων (υπάρχει μόνο ένας πρόχειρος οικίσκος που στεγάζει εργοταξιακή γεννήτρια παροχής ρεύματος). Σήμερα, η μαρίνα δεν είναι λειτουργική, ενώ ένας μικρός αριθμός σκαφών αναψυχής ελλιμενίζεται ενίοτε στη λιμενολεκάνη. Παρόλα αυτά, «η μαρίνα θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τουλάχιστον 170 σκάφη αναψυχής διαφόρων κατηγοριών μήκους έως 25 μέτρων ύστερα από περιορισμένης κλίμακας παρεμβάσεις. Επιπροσθέτως, η μαρίνα έχει το δυναμικό για την ανάπτυξη όλων των αναγκαίων για την λειτουργία της χερσαίων υποδομών, συμπεριλαμβανομένoυ χώρου χερσαίας απόθεσης σκαφών, καθώς επίσης και άλλων χρήσεων αναψυχής και τουρισμού».
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος οι διαγωνισμοί για την παραχώρηση θα είναι σε δύο στάδια. Για τη μαρίνα Αλίμου οι υποψήφιοι καλούνται να εκδηλώσουν αρχικό ενδιαφέρον στις 16 Ιανουαρίου, ενώ για τη μαρίνα Χίου στις 18 Ιανουαρίου. Στη συνέχεια, αφού εξεταστούν τα τυπικά τους προσόντα, οι υποψήφιοι που τα καλύπτουν θα κληθούν να υποβάλλουν δεσμευτικές οικονομικές προσφορές.
Υπενθυμίζεται ότι απομένουν προς παραχώρηση επίσης η μαρίνα Αρετσούς στην Θεσσαλονίκη και η μαρίνα Πύλου.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, «η μαρίνα Αλίμου είναι η πιο σημαντική μαρίνα στην Ελλάδα και μια από τις μεγαλύτερες μαρίνες στην Ανατολική Μεσόγειο. Βρίσκεται επί του παραλιακού μετώπου του Δήμου Αλίμου και σε κοντινή απόσταση από το κέντρο της Αθήνας και το ΔΑΑ 'Ελ. Βενιζέλος'. Η χερσαία ζώνη της Μαρίνας Αλίμου έχει επιφάνεια 210.000 τμ περίπου, ενώ η θαλάσσια ζώνη της Μαρίνας Αλίμου είναι επιφάνειας 428.000 τμ περίπου και συμπεριλαμβάνει λιμενολεκάνη συνολικής επιφάνειας 240.000 τμ. Η Μαρίνα Αλίμου προσφέρει σήμερα περίπου 1.100 θέσεις ελλιμενισμού της αγοράς ναύλωσης σκαφών αναψυχής της Αθήνας. Η χερσαία ζώνη της Μαρίνας Αλίμου χρησιμοποιείται επίσης για τη χερσαία απόθεση και συντήρηση σκαφών και περιλαμβάνει κτήρια διαφόρων χρήσεων».
Σε ό,τι αφορά τη μαρίνα Χίου, το Ταμείο επισημαίνει μεταξύ άλλων πως, η χερσαία ζώνη της «καλύπτει επιφάνεια 35.000 τ.μ. περίπου, έχει διαμορφωθεί κατά κύριο λόγο με επιχώσεις θαλασσίου χώρου. Προς το παρόν η χερσαία ζώνη είναι ανεκμετάλλευτη και χαρακτηρίζεται από πλήρη απουσία υποδομών και διαμορφώσεων (υπάρχει μόνο ένας πρόχειρος οικίσκος που στεγάζει εργοταξιακή γεννήτρια παροχής ρεύματος). Σήμερα, η μαρίνα δεν είναι λειτουργική, ενώ ένας μικρός αριθμός σκαφών αναψυχής ελλιμενίζεται ενίοτε στη λιμενολεκάνη. Παρόλα αυτά, «η μαρίνα θα μπορούσε να εξυπηρετήσει τουλάχιστον 170 σκάφη αναψυχής διαφόρων κατηγοριών μήκους έως 25 μέτρων ύστερα από περιορισμένης κλίμακας παρεμβάσεις. Επιπροσθέτως, η μαρίνα έχει το δυναμικό για την ανάπτυξη όλων των αναγκαίων για την λειτουργία της χερσαίων υποδομών, συμπεριλαμβανομένoυ χώρου χερσαίας απόθεσης σκαφών, καθώς επίσης και άλλων χρήσεων αναψυχής και τουρισμού».
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr