Στις 15 Δεκεμβρίου η υπογραφή της σύμβαση αγοραπωλησίας για το 67% του ΟΛΘ
Στις 15 Δεκεμβρίου η υπογραφή της σύμβαση αγοραπωλησίας για το 67% του ΟΛΘ
Όπως γνωστοποίησε ο συντονιστής και εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος του προτιμητέου επενδυτή
Στις 15 Δεκεμβρίου πρόκειται να υπογραφεί η σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), όπως γνωστοποίησε ο συντονιστής και εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος του προτιμητέου επενδυτή, δηλαδή της κοινοπραξίας DIEP GmbH-Terminal Link SAS-Belterra Ltd, Σωτήρης Θεοφάνης.
Μιλώντας από το βήμα του 21ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Logistics, που διοργανώνει σήμερα και αύριο στη Θεσσαλονίκη, η Ελληνική Εταιρεία Logistics Βορείου Ελλάδος, ο κ. Θεοφάνης, επισήμανε, ακόμη, ότι στην ουσία όλων των πραγμάτων, που αφορούν το λιμάνι της πόλης, βρίσκεται η 6η προβλήτα, καθώς "εκεί θα παιχτεί στην ουσία το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας".
Γι αυτό άλλωστε, στόχος της κοινοπραξίας είναι να ολοκληρώσει την επέκταση της 6ης προβλήτας πολύ νωρίτερα από τη συμβατική της υποχρέωση, μέσα σε τέσσερα χρόνια, αντί των επτά. Παράλληλα, με ταχείες διαδικασίες, θα προωθηθεί η αλλαγή του εξοπλισμού στο λιμάνι, "κάτι που πρέπει να γίνει μέσα στο πρώτο εξάμηνο (από την εγκατάσταση του επενδυτή)", σύμφωνα με τον κ.Θεοφάνη.
Ο ίδιος, επανέλαβε, ότι οι εταίροι της κοινοπραξίας δεν έχουν συμφέροντα σε ανταγωνιστικά της Θεσσαλονίκης λιμάνια της περιοχής, οπότε το ελληνικό λιμάνι "δεν πρόκειται να γίνει follower", ενώ τόνισε: "Αν δεν δημιουργήσεις υποδομές για να σου έρθουν μεγαλύτερα πλοία, δεν έχεις καμία πιθανότητα να παίξεις γεωστρατηγικό ρόλο στις μεταφορές. Αν είσαι εντελώς αποκλεισμένος από τα λεγόμενα mainliners - τις κύριες γραμμές - και εξυπηρετείσαι μόνο από feeders - τροφοδοτικές γραμμές - δεν έχεις καμία ελπίδα να ξεπεράσεις τη στενή σου ενδοχώρα κι αυτό είναι μια πραγματικότητα, που δεν μπορεί κανείς να την αρνηθεί σήμερα".
Μιλώντας από το βήμα του 21ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Logistics, που διοργανώνει σήμερα και αύριο στη Θεσσαλονίκη, η Ελληνική Εταιρεία Logistics Βορείου Ελλάδος, ο κ. Θεοφάνης, επισήμανε, ακόμη, ότι στην ουσία όλων των πραγμάτων, που αφορούν το λιμάνι της πόλης, βρίσκεται η 6η προβλήτα, καθώς "εκεί θα παιχτεί στην ουσία το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας".
Γι αυτό άλλωστε, στόχος της κοινοπραξίας είναι να ολοκληρώσει την επέκταση της 6ης προβλήτας πολύ νωρίτερα από τη συμβατική της υποχρέωση, μέσα σε τέσσερα χρόνια, αντί των επτά. Παράλληλα, με ταχείες διαδικασίες, θα προωθηθεί η αλλαγή του εξοπλισμού στο λιμάνι, "κάτι που πρέπει να γίνει μέσα στο πρώτο εξάμηνο (από την εγκατάσταση του επενδυτή)", σύμφωνα με τον κ.Θεοφάνη.
Ο ίδιος, επανέλαβε, ότι οι εταίροι της κοινοπραξίας δεν έχουν συμφέροντα σε ανταγωνιστικά της Θεσσαλονίκης λιμάνια της περιοχής, οπότε το ελληνικό λιμάνι "δεν πρόκειται να γίνει follower", ενώ τόνισε: "Αν δεν δημιουργήσεις υποδομές για να σου έρθουν μεγαλύτερα πλοία, δεν έχεις καμία πιθανότητα να παίξεις γεωστρατηγικό ρόλο στις μεταφορές. Αν είσαι εντελώς αποκλεισμένος από τα λεγόμενα mainliners - τις κύριες γραμμές - και εξυπηρετείσαι μόνο από feeders - τροφοδοτικές γραμμές - δεν έχεις καμία ελπίδα να ξεπεράσεις τη στενή σου ενδοχώρα κι αυτό είναι μια πραγματικότητα, που δεν μπορεί κανείς να την αρνηθεί σήμερα".
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα