Μείωση τιμολογίων από τον ΟΛΘ
05.07.2010
20:59
Σε μείωση τιμολογίων τόσο για τη διακίνηση των in transit εμπορευματοκιβωτίων, όσο και στα τέλη επιβίβασης ή διέλευσης επιβατών κρουαζιέρας προχώρησε από την 1η Ιουλίου 2010 η Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης με στόχο την ενίσχυση της κίνησης στο λιμάνι της πόλης.
Σε μείωση τιμολογίων τόσο για τη διακίνηση των in transit εμπορευματοκιβωτίων, όσο και στα τέλη επιβίβασης ή διέλευσης επιβατών κρουαζιέρας προχώρησε από την 1η Ιουλίου 2010 η Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης με στόχο την ενίσχυση της κίνησης στο λιμάνι της πόλης.
Ειδικότερα η απόφαση του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπει τα ακόλουθα:
1. Για τα in transit εμπορευματοκιβώτια (κοντέινερς).
• Μείωση κατά 20% του δικαιώματος εναπόθεσης – παραλαβής από χερσαία μεταφορικά μέσα στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων και αντίστροφα.
• Αύξηση κατά 50% των αδιαίρετων ημερών παραμονής των κοντέινερς στο Σ.ΕΜΠΟ, δηλαδή αύξηση 50% της αποθηκευτικής ατέλειας.
2. Για την κρουαζιέρα.
• Μείωση κατά 20% στο τέλος επιβίβασης ή στο τέλος διέλευσης επιβατών κρουαζιέρας.
• Μηδενισμό του δικαιώματος μίσθωσης φορτηγίδων που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων.
Οι συγκεκριμένες ενέργειες της διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ έχουν ως στόχο αφενός την επαναφορά στο λιμάνι κοντέινερς με εμπορεύματα που στο παρελθόν εξυπηρετούνταν από τη Θεσσαλονίκη, αλλά σήμερα διακινούνται από ανταγωνιστικά λιμάνια της ΝΑ Ευρώπης και την προσέλκυση νέων φορτίων με προορισμό τη διεθνή ενδοχώρα του λιμένος και αφετέρου την προσέλκυση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης περισσότερων κρουαζιερόπλοιων.
Στο μεταξύ η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ ικανοποίησε αίτημα των χρηστών του λιμανιού και πλέον η τακτοποίηση των οικονομικών τους εκκρεμοτήτων θα μπορεί να γίνεται εξ’ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, μέσω των συστημάτων του e – banking.
Ειδικότερα η απόφαση του ΔΣ της ΟΛΘ ΑΕ προβλέπει τα ακόλουθα:
1. Για τα in transit εμπορευματοκιβώτια (κοντέινερς).
• Μείωση κατά 20% του δικαιώματος εναπόθεσης – παραλαβής από χερσαία μεταφορικά μέσα στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων και αντίστροφα.
• Αύξηση κατά 50% των αδιαίρετων ημερών παραμονής των κοντέινερς στο Σ.ΕΜΠΟ, δηλαδή αύξηση 50% της αποθηκευτικής ατέλειας.
2. Για την κρουαζιέρα.
• Μείωση κατά 20% στο τέλος επιβίβασης ή στο τέλος διέλευσης επιβατών κρουαζιέρας.
• Μηδενισμό του δικαιώματος μίσθωσης φορτηγίδων που χρησιμοποιούνται για την εξυπηρέτηση κρουαζιερόπλοιων.
Οι συγκεκριμένες ενέργειες της διοίκησης της ΟΛΘ ΑΕ έχουν ως στόχο αφενός την επαναφορά στο λιμάνι κοντέινερς με εμπορεύματα που στο παρελθόν εξυπηρετούνταν από τη Θεσσαλονίκη, αλλά σήμερα διακινούνται από ανταγωνιστικά λιμάνια της ΝΑ Ευρώπης και την προσέλκυση νέων φορτίων με προορισμό τη διεθνή ενδοχώρα του λιμένος και αφετέρου την προσέλκυση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης περισσότερων κρουαζιερόπλοιων.
Στο μεταξύ η διοίκηση της ΟΛΘ ΑΕ ικανοποίησε αίτημα των χρηστών του λιμανιού και πλέον η τακτοποίηση των οικονομικών τους εκκρεμοτήτων θα μπορεί να γίνεται εξ’ ολοκλήρου ηλεκτρονικά, μέσω των συστημάτων του e – banking.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr