Γόρδιος δεσμός τα συμφέροντα ΟΛΠ - Cosco με ΟΛΘ - CMA στα Βαλκάνια
Γόρδιος δεσμός τα συμφέροντα ΟΛΠ - Cosco με ΟΛΘ - CMA στα Βαλκάνια
Πριν από έναν περίπου μήνα στο πλαίσιο του 7oυ Συνεδρίου, «Navigator 2017» ο Σωτήρης Θεοφάνης, συντονιστής της κοινοπραξίας είχε στείλει σαφές μήνυμα ότι ο ΟΛΘ θα είναι ανταγωνιστικός με τον ΟΛΠ αλλά σε συμπληρωματικές αγορές
Η επικείμενη ολοκλήρωση της πώλησης του 67% του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην κοινοπραξία Deutsche Investment (Diep) 50%, CMA (35%) και η Belterra (15%) του Ιβάν Σαββίδη προσέφερε 231 εκατ. ευρώ για την απόκτηση του 67% των μετοχών εγείρει θέματα διαχείρισης του ζωτικού χώρου ανάμεσα σε ΟΛΠ-Cosco και του ΟΛΘ.
Πριν από έναν περίπου μήνα στο πλαίσιο του 7oυ Συνεδρίου, «Navigator 2017» ο Σωτήρης Θεοφάνης, συντονιστής της κοινοπραξίας είχε στείλει σαφές μήνυμα ότι ο ΟΛΘ θα είναι ανταγωνιστικός με τον ΟΛΠ αλλά σε συμπληρωματικές αγορές.
«Η παγκόσμια εικόνα της λιμενικής αγοράς αλλάζει λόγω της ύπαρξης των παγκόσμιων λιμενικών διαχειριστών. Τόσο η Cosco στον Πειραιά όσο και η Terminal Link στον ΟΛΘ φέρνουν σύγχρονη τεχνογνωσία εντάσσοντας τα δύο λιμάνια στα διεθνή δίκτυά τους».
Στη συνέχεια είχε κάνει την πιο ουσιώδη επισήμανσή του όσο αφορά τις σχέσεις ΟΛΘ-ΟΛΠ:
«Η Θεσσαλονίκη στηρίζεται σε ολοκληρωμένη στρατηγική εξυπηρέτησης των Βαλκανίων και ανταγωνιστική με τον Πειραιά αλλά σε συμπληρωματικές αγορές.»
Η Cosco αυξάνει συνεχώς τα φορτία από τον Πειραιά, τον οποίο σκοπεύει να οδηγήσει στην κορυφή των λιμανιών της Μεσογείου το αργότερο έως το 2019 προκύπτει το ερώτημα πώς θα μοιραστεί η πίτα.
Πριν από έναν περίπου μήνα στο πλαίσιο του 7oυ Συνεδρίου, «Navigator 2017» ο Σωτήρης Θεοφάνης, συντονιστής της κοινοπραξίας είχε στείλει σαφές μήνυμα ότι ο ΟΛΘ θα είναι ανταγωνιστικός με τον ΟΛΠ αλλά σε συμπληρωματικές αγορές.
«Η παγκόσμια εικόνα της λιμενικής αγοράς αλλάζει λόγω της ύπαρξης των παγκόσμιων λιμενικών διαχειριστών. Τόσο η Cosco στον Πειραιά όσο και η Terminal Link στον ΟΛΘ φέρνουν σύγχρονη τεχνογνωσία εντάσσοντας τα δύο λιμάνια στα διεθνή δίκτυά τους».
Στη συνέχεια είχε κάνει την πιο ουσιώδη επισήμανσή του όσο αφορά τις σχέσεις ΟΛΘ-ΟΛΠ:
«Η Θεσσαλονίκη στηρίζεται σε ολοκληρωμένη στρατηγική εξυπηρέτησης των Βαλκανίων και ανταγωνιστική με τον Πειραιά αλλά σε συμπληρωματικές αγορές.»
Η Cosco αυξάνει συνεχώς τα φορτία από τον Πειραιά, τον οποίο σκοπεύει να οδηγήσει στην κορυφή των λιμανιών της Μεσογείου το αργότερο έως το 2019 προκύπτει το ερώτημα πώς θα μοιραστεί η πίτα.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα