Έρχονται κι άλλα λουκέτα στα σούπερ μάρκετ

Αποτέλεσαν τον πυλώνα "σταθερότητας" της οικονομίας. Τον κλάδο εκείνο που ήταν το βαρόμετρο ευημερίας της...

Αποτέλεσαν τον πυλώνα "σταθερότητας" της οικονομίας. Τον κλάδο εκείνο που ήταν το βαρόμετρο ευημερίας της κοινωνίας και που ουδέποτε σημείωσε πτωτική χρονιά από την μεταπολίτευση κι έπειτα. Να όμως που η κρίση δημιουργεί τριγμούς και στα σούπερ μάρκετ.

Το χτύπημα της Ατλάντικ, που εν πολλοίς έχει να κάνει με την κακοδιαχείριση εκ μέρους της οικογένειας Αποστόλου ήταν το πρώτο μέρος του κλαδικού δράματος.

Το δεύτερο και σαφώς πιο ουσιαστικό αφορά το σύνολο της αγοράς. Εκεί δηλαδή που μαίνεται ένα μεγαλύτερο δράμα. Αυτό της πτώσης έως και κατά 25% σε συγκεκριμένες περιπτώσεις των τζίρων.

Δεν είναι τυχαίο πως οι αλυσίδες εκείνες που στηρίζονται στις πωλήσεις των επονομαζόμενων non food προϊοντων (καθαριστικά, καλλυντικά, χαρτικά κ.ά.) κυριολεκτικά βρίσκονται σε πορεία κατάρρευσης των τζίρων τους.
Όμως και στα επίπεδα των τροφίμων συντελείται αυτή τη στιγμή κοσμογονία αλλαγών. 

Σε κάθε περίπτωση αναλυτές της αγοράς μιλάνε για προοπτική κλεισίματος κι άλλων, μικρομεσαίων κυρίως, επιχειρήσεων, με κίνδυνο απώλειας τουλάχιστον 1.000 ακόμα θέσεων εργασίας. Κι όλα αυτά μέχρι το τέλος του 2010.
Αν επαληθευθεί αυτό το σενάριο, τότε μετά την τύχη της Ατλάντικ και της Aldi θα μιλάμε για 6.000 υπαλλήλους εκτός αγοράς. Νούμερο τεράστιο για τα δεδομένα μιας χώρας σαν και την Ελλάδα
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr