Μαύρη αγορά σε καύσιμα και προϊόντα
Μαύρη αγορά σε καύσιμα και προϊόντα
Πουλάνε πανάκριβα την βενζίνη οι επιτήδειοι, ενώ ανατιμήσεις καταγράφονται και σε εποχικά προϊόντα που λείπουν από την αγορά
Φαινόμενα μαύρης αγοράς στα καύσιμα αλλά και σε εποχικά προϊόντα (λ.χ. ροδάκινα, ντομάτες κλπ) έχουν αρχίσει να εκδηλώνονται σε αρκετές περιοχές της χώρας, με αφορμή την παράλυση στην τροφοδοσία που έχει προκαλέσει η απεργία των ιδιοκτητών φορτηγών.
Οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν αργά το απόγευμα της Τρίτης να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, αντιδρώντας στο σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.
Για σήμερα το πρωί έχει προγραμματιστεί συνάντηση των εκπροσώπων των απεργών με το γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών κύριο Χάρη Τσίοκα.
Η απόφαση των βενζινοπωλών να μην προχωρήσουν στη 48ωρη απεργία που θα ξεκινούσε την Τετάρτη, τηρώντας στάση αναμονής, δεν φαίνεται να βελτιώνει την κατάσταση με τις ελλείψεις σε υγρά καύσιμα να είναι πλέον γενικευμένες και τα περίπου 300 ΙΧ βυτιοφόρα, έναντι των 1500 ΔΧ που απεργούν να μην επαρκούν για την τροφοδοσία της αγοράς.
Τα διυλιστήρια των Ελληνικών Πετρελαίων σε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα και Θεσσαλονίκη παραμένουν αποκλεισμένα από τους απεργούς και τροφοδοσία μέσω των ιδιωτικών φορτηγών γίνεται μόνο από τα διυλιστήρια της Μότορ Όιλ στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας.
Στην Αττική, μόλις το 10% των πρατηρίων διαθέτουν καύσιμα και είναι ζήτημα χρόνου να στεγνώσουν και αυτά, αφού μέσα σε λίγες ώρες οι ουρές “υποχρεώνουν” τους πρατηριούχους να εφοδιάσουν τους οδηγούς με καταναλώσεις που αντιστοιχούν σε τρεις και τέσσερις ημέρες.
Οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν αργά το απόγευμα της Τρίτης να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, αντιδρώντας στο σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών.
Για σήμερα το πρωί έχει προγραμματιστεί συνάντηση των εκπροσώπων των απεργών με το γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών κύριο Χάρη Τσίοκα.
Η απόφαση των βενζινοπωλών να μην προχωρήσουν στη 48ωρη απεργία που θα ξεκινούσε την Τετάρτη, τηρώντας στάση αναμονής, δεν φαίνεται να βελτιώνει την κατάσταση με τις ελλείψεις σε υγρά καύσιμα να είναι πλέον γενικευμένες και τα περίπου 300 ΙΧ βυτιοφόρα, έναντι των 1500 ΔΧ που απεργούν να μην επαρκούν για την τροφοδοσία της αγοράς.
Τα διυλιστήρια των Ελληνικών Πετρελαίων σε Ασπρόπυργο, Ελευσίνα και Θεσσαλονίκη παραμένουν αποκλεισμένα από τους απεργούς και τροφοδοσία μέσω των ιδιωτικών φορτηγών γίνεται μόνο από τα διυλιστήρια της Μότορ Όιλ στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας.
Στην Αττική, μόλις το 10% των πρατηρίων διαθέτουν καύσιμα και είναι ζήτημα χρόνου να στεγνώσουν και αυτά, αφού μέσα σε λίγες ώρες οι ουρές “υποχρεώνουν” τους πρατηριούχους να εφοδιάσουν τους οδηγούς με καταναλώσεις που αντιστοιχούν σε τρεις και τέσσερις ημέρες.
Χωρίς βενζίνη έχει μείνει επίσης πάνω από το 60%-70% των πρατηρίων καυσίμων στη Μακεδονία και τη Θράκη.
Μεμονωμένες τροφοδοσίες πρατηρίων από κάποια βυτιοφόρα ιδιωτικής χρήσης, μέσω των εγκαταστάσεων της Elinoil στον Βόλο, της Aegean στην Αλεξανδρούπολη και της Revoil στην Καβάλα, πραγματοποιούνται σε κάποιες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας.
Η έλλειψη των καυσίμων γίνεται πλέον αισθητή και στην Πελοπόννησο αφού οι μεταφορείς δημοσίας χρήσεως φαίνεται να σκληραίνουν την στάση τους κι έχουν παρατάξει τα φορτηγά τους στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης, στο ύψος των διοδίων Νεστάνης.
Στην Πάτρα, μόνο δύο πρατήρια ανοιχτά, ενώ η κατάσταση δεν είναι καλύτερη και στους υπόλοιπους νομούς.
Καλύτερη είναι η κατάσταση στα νησιά, όπου η τροφοδοσία γίνεται από πλοία.
Σημειώνεται ότι ο Εισαγγελέας Ποινικής Δίωξης, Ευάγγελος Μαδεμλής, έδωσε στις αστυνομικές αρχές εντολή για σχηματισμό δικογραφιών σε βάρος ατόμων που παρεμποδίζουν τη διέλευση φορτηγών και βυτιοφόρων ιδιωτών και εταιριών καυσίμων από και προς τα διυλιστήρια Θεσσαλονίκης.
Μεμονωμένες τροφοδοσίες πρατηρίων από κάποια βυτιοφόρα ιδιωτικής χρήσης, μέσω των εγκαταστάσεων της Elinoil στον Βόλο, της Aegean στην Αλεξανδρούπολη και της Revoil στην Καβάλα, πραγματοποιούνται σε κάποιες περιοχές της Βόρειας Ελλάδας.
Η έλλειψη των καυσίμων γίνεται πλέον αισθητή και στην Πελοπόννησο αφού οι μεταφορείς δημοσίας χρήσεως φαίνεται να σκληραίνουν την στάση τους κι έχουν παρατάξει τα φορτηγά τους στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Τρίπολης, στο ύψος των διοδίων Νεστάνης.
Στην Πάτρα, μόνο δύο πρατήρια ανοιχτά, ενώ η κατάσταση δεν είναι καλύτερη και στους υπόλοιπους νομούς.
Καλύτερη είναι η κατάσταση στα νησιά, όπου η τροφοδοσία γίνεται από πλοία.
Σημειώνεται ότι ο Εισαγγελέας Ποινικής Δίωξης, Ευάγγελος Μαδεμλής, έδωσε στις αστυνομικές αρχές εντολή για σχηματισμό δικογραφιών σε βάρος ατόμων που παρεμποδίζουν τη διέλευση φορτηγών και βυτιοφόρων ιδιωτών και εταιριών καυσίμων από και προς τα διυλιστήρια Θεσσαλονίκης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα