Οι κορυφαίοι Έλληνες παίκτες στα containerships
03.08.2010
23:40
Μέσα από την κρίση αναδύονται νέες χρυσοφόρες ευκαιρίες υποστηρίζουν οι παλιές καραβάνες της ναυτιλίας.
Μέσα από την κρίση αναδύονται νέες χρυσοφόρες ευκαιρίες υποστηρίζουν οι παλιές καραβάνες της ναυτιλίας.
Στη ρότα αυτή κινούνται οι Έλληνες εφοπλιστές, εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, προσπαθώντας να τοποθετηθούν εγκαίρως στη ναυτιλιακή βιομηχανία και να βρεθούν στην «κορυφή του κύματος» όταν γυρίσουν οι αγορές.
Το επιχειρηματικό δαιμόνιο αναζητά να βρει ποια θα είναι την «επόμενη ημέρα».
Οι τελευταίες κινήσεις δείχνουν ότι το ενδιαφέρον των Ελλήνων εφοπλιστών μαγνητίζει ο τομέας των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, των γνωστών ως containerships.
Οι κορυφαίοι Έλληνες πλοιοκτήτες containerships:
Πλοιοκτήτης Αριθμός πλοίων
Στη ρότα αυτή κινούνται οι Έλληνες εφοπλιστές, εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, προσπαθώντας να τοποθετηθούν εγκαίρως στη ναυτιλιακή βιομηχανία και να βρεθούν στην «κορυφή του κύματος» όταν γυρίσουν οι αγορές.
Το επιχειρηματικό δαιμόνιο αναζητά να βρει ποια θα είναι την «επόμενη ημέρα».
Οι τελευταίες κινήσεις δείχνουν ότι το ενδιαφέρον των Ελλήνων εφοπλιστών μαγνητίζει ο τομέας των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, των γνωστών ως containerships.
Οι κορυφαίοι Έλληνες πλοιοκτήτες containerships:
Πλοιοκτήτης Αριθμός πλοίων
1 Danaos Shipping Co Ltd- δρ Ιωάννης Κούστας 65
2 Costamare Shipping Co SA- cpt Βασίλης Κωνσταντακόπουλος 52
3 Technomar Shipping Inc-Γ.Γιουρούκος-Α.Στένγκος 19
4 Goldenport Shipmanagement Ltd-Πάρης και Γιάννης Δράγνης 15
5 Transworld Group-Χ.Μυλωνάς 13
6 Dioryx Maritime Corp-Δημ.Παπαδημητρίου 13
7 Cosmoship Management SA-Αθ. Σάββας 13
8 Euroseas Ltd-Αριστείδης Πίττας 12
9 Tsakos Shipping & Trading SA-cpt Παναγιώτης Τσάκος 11
10 Target Marine SA-Αντώνης Κομνηνός 10
Πρόσφατα, Έλληνες εφοπλιστές αποφάσισαν να μπουν στον τομέα των containerships.
Την αρχή έκανε πριν από οκτώ περίπου εβδομάδες ο Συμεών Παληός μέσω της Diana Containerships θυγατρική της εισηγμένης Diana Shipping. Ειδικότερα, αγόρασε δύο containerships από εταιρεία γερμανικών συμφερόντων, ναυπηγήσεως 2010, έναντι 76 εκ.δολαρίων. Η Diana Containerships Inc. συστάθηκε πριν λίγους μήνες με σκοπό τη δραστηριοποίησή της στον τομέα θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
- Στροφή στον τομέα των containerships έκανε και η Metrostar του ομίλου Θεόδωρου Αγγελόπουλου. Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο άρθρο της Tradewinds, η Metrostar αγόρασε πέντε containerships, μεταφορικής ικανότητας 3.500 TEU έκαστο, από τον Γερμανό πλοιοκτήτη Claus-Peter Offen. Η πωλήτρια εταιρεία επιβεβαίωσε τη συμφωνία σε αντίθεση με την ελληνική εταιρεία που δεν θέλησε να σχολιάσει.
- Ένας ακόμη Έλληνας εφοπλιστής που έχει πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ο Πάρης Δράγνης της εισηγμένης στο London Stock Exchange ναυτιλιακής εταιρείας Goldenport, ενισχύει τη θέση της στον τομέα αυτό, επεκτείνοντας τον στόλο του μέσα από αγορά νέων containerships, επενδύοντας και τα καθαρά έσοδα ύψους 33,1 εκατ. δολ. τα οποία προέκυψαν από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Τυπικά η αύξηση θα εγκριθεί αύριο Δευτέρα 19 Ιουλίου.
Η διοίκηση της Goldenport θεωρεί ότι η αγορά των containerships, βρίσκεται μεν σε φάση ανάκαμψης παραμένει όμως σε πολύ χαμηλά επίπεδα προσφέροντας ευκαιρίες αγοράς.
- Επίσης, ευκαιρίες στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων αναζητά και ο Μιχάλης Μποντούρογλου της εισηγμένης στο Nasdaq, Paragon Shipping. Πιο συγκεκριμένα αγόρασε δύο πλοία μεταφοράς containers έναντι 49 εκατ. δολ. το ένα.
2 Costamare Shipping Co SA- cpt Βασίλης Κωνσταντακόπουλος 52
3 Technomar Shipping Inc-Γ.Γιουρούκος-Α.Στένγκος 19
4 Goldenport Shipmanagement Ltd-Πάρης και Γιάννης Δράγνης 15
5 Transworld Group-Χ.Μυλωνάς 13
6 Dioryx Maritime Corp-Δημ.Παπαδημητρίου 13
7 Cosmoship Management SA-Αθ. Σάββας 13
8 Euroseas Ltd-Αριστείδης Πίττας 12
9 Tsakos Shipping & Trading SA-cpt Παναγιώτης Τσάκος 11
10 Target Marine SA-Αντώνης Κομνηνός 10
Πρόσφατα, Έλληνες εφοπλιστές αποφάσισαν να μπουν στον τομέα των containerships.
Την αρχή έκανε πριν από οκτώ περίπου εβδομάδες ο Συμεών Παληός μέσω της Diana Containerships θυγατρική της εισηγμένης Diana Shipping. Ειδικότερα, αγόρασε δύο containerships από εταιρεία γερμανικών συμφερόντων, ναυπηγήσεως 2010, έναντι 76 εκ.δολαρίων. Η Diana Containerships Inc. συστάθηκε πριν λίγους μήνες με σκοπό τη δραστηριοποίησή της στον τομέα θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
- Στροφή στον τομέα των containerships έκανε και η Metrostar του ομίλου Θεόδωρου Αγγελόπουλου. Σύμφωνα με πρωτοσέλιδο άρθρο της Tradewinds, η Metrostar αγόρασε πέντε containerships, μεταφορικής ικανότητας 3.500 TEU έκαστο, από τον Γερμανό πλοιοκτήτη Claus-Peter Offen. Η πωλήτρια εταιρεία επιβεβαίωσε τη συμφωνία σε αντίθεση με την ελληνική εταιρεία που δεν θέλησε να σχολιάσει.
- Ένας ακόμη Έλληνας εφοπλιστής που έχει πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ο Πάρης Δράγνης της εισηγμένης στο London Stock Exchange ναυτιλιακής εταιρείας Goldenport, ενισχύει τη θέση της στον τομέα αυτό, επεκτείνοντας τον στόλο του μέσα από αγορά νέων containerships, επενδύοντας και τα καθαρά έσοδα ύψους 33,1 εκατ. δολ. τα οποία προέκυψαν από την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Τυπικά η αύξηση θα εγκριθεί αύριο Δευτέρα 19 Ιουλίου.
Η διοίκηση της Goldenport θεωρεί ότι η αγορά των containerships, βρίσκεται μεν σε φάση ανάκαμψης παραμένει όμως σε πολύ χαμηλά επίπεδα προσφέροντας ευκαιρίες αγοράς.
- Επίσης, ευκαιρίες στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων αναζητά και ο Μιχάλης Μποντούρογλου της εισηγμένης στο Nasdaq, Paragon Shipping. Πιο συγκεκριμένα αγόρασε δύο πλοία μεταφοράς containers έναντι 49 εκατ. δολ. το ένα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr