Έφθασαν οι τρεις πρώτες γερανογέφυρες της Cosco
Έφθασαν οι τρεις πρώτες γερανογέφυρες της Cosco
Ανεβάζει στροφές η ΣΕΠ-Cosco στο λιμάνι του Πειραιά εντείνοντας τον ανταγωνισμό απέναντι στην ΟΛΠ ΑΕ. Ειδικότερα, στις αρχές της περασμένης εβδομάδας έφθασαν στο λιμάνι του Πειραιά οι τρεις πρώτες γερανογέφυρες Super Post Panamax που ήδη στήθηκαν στην προβλήτα ...
Ανεβάζει στροφές η ΣΕΠ-Cosco στο λιμάνι του Πειραιά εντείνοντας τον ανταγωνισμό απέναντι στην ΟΛΠ ΑΕ.
Ειδικότερα, στις αρχές της περασμένης εβδομάδας έφθασαν στο λιμάνι του Πειραιά οι τρεις πρώτες γερανογέφυρες Super Post Panamax που ήδη στήθηκαν στην προβλήτα ΙΙ του Σ.ΕΜΠΟ για λογαριασμό της ΣΕΠ Α.Ε. (Cosco Pac).Αναμένονται άλλες τρεις, συνολικής αξίας 40 εκ.ευρώ.
Οι τρεις πρώτες γερανογέφυρες έχουν δυνατότητα ανύψωσης 43 μέτρων, δυναμικότητα 65 τόνους και 65 μέτρα πρόβολο ικανό να εξυπηρετήσει μέχρι και 23 εμπορευματοκιβώτια σε πλάτος. Η ΣΕΠ έχει πλέον τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει τα μεγαλύτερα πλοία εμπορευματοκιβωτίων τα οποία μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 15.000 teus.
Λύσεις για να γίνει πιο ανταγωνιστικός απέναντι και στους Κινέζους της ΣΕΠ-Cosco αναζητά η διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ.
Στο πλαίσιο αυτό μελετάται το σχέδιο να γίνει αναδιάταξη της προβλήτας Ι σε ό,τι αφορά τον αποθηκευτικό χώρο και να γίνει άνοιγμα προς το Σταθμό Αυτοκινήτων, που τουλάχιστον την περίοδο που διανύουμε έχει μειωμένη κίνηση.
Παράλληλα οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ έχουν πετύχει στην προβλήτα Ι να ξεπεράσουν και τις 170 κινήσεις ανά ώρα.
Ειδικότερα, στις αρχές της περασμένης εβδομάδας έφθασαν στο λιμάνι του Πειραιά οι τρεις πρώτες γερανογέφυρες Super Post Panamax που ήδη στήθηκαν στην προβλήτα ΙΙ του Σ.ΕΜΠΟ για λογαριασμό της ΣΕΠ Α.Ε. (Cosco Pac).Αναμένονται άλλες τρεις, συνολικής αξίας 40 εκ.ευρώ.
Οι τρεις πρώτες γερανογέφυρες έχουν δυνατότητα ανύψωσης 43 μέτρων, δυναμικότητα 65 τόνους και 65 μέτρα πρόβολο ικανό να εξυπηρετήσει μέχρι και 23 εμπορευματοκιβώτια σε πλάτος. Η ΣΕΠ έχει πλέον τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει τα μεγαλύτερα πλοία εμπορευματοκιβωτίων τα οποία μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 15.000 teus.
Λύσεις για να γίνει πιο ανταγωνιστικός απέναντι και στους Κινέζους της ΣΕΠ-Cosco αναζητά η διοίκηση της ΟΛΠ ΑΕ.
Στο πλαίσιο αυτό μελετάται το σχέδιο να γίνει αναδιάταξη της προβλήτας Ι σε ό,τι αφορά τον αποθηκευτικό χώρο και να γίνει άνοιγμα προς το Σταθμό Αυτοκινήτων, που τουλάχιστον την περίοδο που διανύουμε έχει μειωμένη κίνηση.
Παράλληλα οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ έχουν πετύχει στην προβλήτα Ι να ξεπεράσουν και τις 170 κινήσεις ανά ώρα.
Η Cosco από την 1η Ιουνίου «ξέκοψε» τον ΟΛΠ και ανέλαβε την πλήρη διαχείριση της προβλήτας ΙΙ. Στόχος είναι να βρει πελάτες που θα καλύπτουν την χωρητικότητα που μπορεί να προσφέρει η προβλήτα και θα φθάσει τα 3,7 εκ. εμπορευματοκιβώτια όταν κατασκευαστεί και η προβλήτα ΙΙΙ. Τώρα η προβλήτα ΙΙ έχει χωρητικότητα 1,6 εκ. εμπορευματοκιβωτίων με πρόθεση της Cosco να την αυξήσει στα 2,6 εκ. μέχρι τα μέσα του 2014.
«Στόχος της Σ.Ε.Π. Α.Ε. είναι η μετατροπή του εμπορευματικού σταθμού που διαχειρίζεται, στον πρώτο υπερσύγχρονο λιμένα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων με εκτιμώμενο όγκο διακίνησης 3,7 εκ. TEU ετησίως» έχει επισημάνει ο επικεφαλής της Cosco στην Ευρώπη, Fu Cheng Qui.
Οι Κινέζοι κάνουν προσπάθειες προκειμένου να βρουν τη χρυσή τομή με την MSC ώστε να συνεργαστούν στον Πειραιά διότι χωρίς τον ελβετο-ιταλικό κολοσσό η Cosco δύσκολα θα καλύψει τις ανάγκες της.
Έως τώρα, δεν τα έχουν βρει. Η MSC είναι η μοναδική «νύφη» αφού όλες οι άλλες εταιρείες είναι «παντρεμένες» με επενδύσεις που έχουν κάνει σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου οπότε δεν θα έρθουν στον Πειραιά.
Η MSC μιλάει με την Cosco, μιλάει όμως και με τον ΟΛΠ για την Προβλήτα Ι, προκειμένου να πετύχει την πιο συμφέρουσα για εκείνη συμφωνία.
Η κινέζικη εταιρεία θα έχει και το πλεονέκτημα της υποστήριξης από τον ναυτιλιακό κλάδο του ομίλου, ο οποίος σε συνεργασία με άλλες ναυτιλιακές εταιρείες της Άπω Ανατολής θα ενισχύσουν τη λειτουργία της προβλήτας ΙΙ, μετατρέποντας τον σταδιακά σε κέντρο εμπορίου Ασίας – Νότιας Ευρώπης – Μεσογείου Μαύρης Θάλασσας.
Ειδικότερα στην προσπάθειά της η Cosco φέρει φορτία στον Σ.ΕΜΠΟ έστρεψε τρεις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται προς τον Πειραιά: K-LΙΝΕ (Ιαπωνία), YML (Κορέα) και HANJIN (Κορέα).
«Στόχος της Σ.Ε.Π. Α.Ε. είναι η μετατροπή του εμπορευματικού σταθμού που διαχειρίζεται, στον πρώτο υπερσύγχρονο λιμένα διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων με εκτιμώμενο όγκο διακίνησης 3,7 εκ. TEU ετησίως» έχει επισημάνει ο επικεφαλής της Cosco στην Ευρώπη, Fu Cheng Qui.
Οι Κινέζοι κάνουν προσπάθειες προκειμένου να βρουν τη χρυσή τομή με την MSC ώστε να συνεργαστούν στον Πειραιά διότι χωρίς τον ελβετο-ιταλικό κολοσσό η Cosco δύσκολα θα καλύψει τις ανάγκες της.
Έως τώρα, δεν τα έχουν βρει. Η MSC είναι η μοναδική «νύφη» αφού όλες οι άλλες εταιρείες είναι «παντρεμένες» με επενδύσεις που έχουν κάνει σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου οπότε δεν θα έρθουν στον Πειραιά.
Η MSC μιλάει με την Cosco, μιλάει όμως και με τον ΟΛΠ για την Προβλήτα Ι, προκειμένου να πετύχει την πιο συμφέρουσα για εκείνη συμφωνία.
Η κινέζικη εταιρεία θα έχει και το πλεονέκτημα της υποστήριξης από τον ναυτιλιακό κλάδο του ομίλου, ο οποίος σε συνεργασία με άλλες ναυτιλιακές εταιρείες της Άπω Ανατολής θα ενισχύσουν τη λειτουργία της προβλήτας ΙΙ, μετατρέποντας τον σταδιακά σε κέντρο εμπορίου Ασίας – Νότιας Ευρώπης – Μεσογείου Μαύρης Θάλασσας.
Ειδικότερα στην προσπάθειά της η Cosco φέρει φορτία στον Σ.ΕΜΠΟ έστρεψε τρεις εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται προς τον Πειραιά: K-LΙΝΕ (Ιαπωνία), YML (Κορέα) και HANJIN (Κορέα).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα