Προχωρά ο διαγωνισμός για τα αναλογικά διόδια - Για Ιούνιο η Εγνατία

Προχωρά ο διαγωνισμός για τα αναλογικά διόδια - Για Ιούνιο η Εγνατία

Μέσα στο Γενάρη θα κυρωθεί από τη Βουλή η σύμβαση για το Καστέλι

dios
Μέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να μοιράσει τα τεύχη προκήρυξης του διαγωνισμού για τα αναλογικά-δορυφορικά διόδια το υπουργείου Υποδομών, με στόχο η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών να γίνει προς τα τέλη Φεβρουαρίου. Για την Εγνατία Οδό, που αποτελεί ένα ξεχωριστό έργο που περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων του ΤΑΙΠΕΔ, οι ενδιαφερόμενοι ενημερώθηκαν πρόσφατα ότι παρατείνεται για τις 7 Ιουνίου η υποβολή δεσμευτικών προσφορών.

Χθες, από το βήμα της βουλής όπου συζητήθηκε το νομοσχέδιο για την τροποποίηση των διατάξεων της σύμβασης παραχώρησης του Ε65 ώστε να προχωρήσει η κατασκευή και του νότιου τμήματος (Λαμία-Ξυνιάδα), ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης, επιβεβαίωσε ότι ο διαγωνισμός για τα αναλογικά διόδια συνολικού ύψους άνω των 400 εκ. ευρώ, περνά στην β΄φάση.

Ο κ. Σπίρτζης δήλωσε ότι τα μέσα Ιανουαρίου θα κυρωθεί η σύμβαση για το Καστέλι ενώ μέχρι τα τέλη του επόμενου χρόνου ανέφερε μία σειρά από έργα που κατά την εκτίμησή του θα έχουν συμβασιοποιηθεί όπως η γραμμή 4 του μετρό, τα δορυφορικά διόδια, ο ΒΟΑΚ κ.α. συνολικού ύψους 9 δισ. ευρώ.

Αναφορικά με τα αναλογικά διόδια, το υπουργείο έχει αποφασίσει να προχωρήσει στην επόμενη φάση του διαγωνισμού και με τους πέντε ισχυρούς διεκδικητές που είχαν εμφανιστεί στο αρχικό στάδιο του έργου. Πρόκειται για τις κοινοπραξίες Vinci Highways - Vinci Concessions - KAPSCH TraficCom A.G. - ΤΕΡΝΑ, Nusz –Μυτιληναίος, ΑΚΤΩΡ - Autostrade - Ιntrakat - Intrasoft International, ΟΤΕ - T-Systems και Strabag - Skytoll. Εκτίμησε δε ότι μέχρι τον Απρίλιο και εφόσον δεν υπάρξει παράταση θα έχει συμβασιοποιηθεί και το αναλογικό σύστημα διοδίων για όλους τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας, πλην Εγνατίας.

Κλείσιμο
Ο υπουργός υποδομών επανέλαβε χθες ότι ενώ ο ευρωπαϊκός κανονισμός έχει αλλάξει από το 2015 ως προς τους όρους χρηματοδότησης αυτοκινητοδρόμων (πλέον χρηματοδοτούνται έργα με κυκλοφορία τουλάχιστον 20.000 οχημάτων), οι προηγούμενες κυβερνήσεις έβγαλαν από τους οδικούς άξονες ολόκληρα τμήματα (Πάτρα-Πύργος στην Ολυμπία Οδό και Λαμία Ξυνιάδα στον Ε65) αιτιολογώντας έτσι και τις μεγάλες καθυστερήσεις που παρατηρήθηκαν στην έγκριση μεγάλου έργου από την Κομισιόν για το Πάτρα-Πύργος. Ο υπουργός δήλωσε ότι για το επίμαχο έργο θα γίνει ενημέρωση μέσα στο Γενάρη σχετικά με τις εργολαβίες και την κατανομή τους.

Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης