Wind vision: Η νέα εμπειρία τηλεθέασης στο διεθνές συνέδριο τηλεοπτικών παρόχων
Wind vision: Η νέα εμπειρία τηλεθέασης στο διεθνές συνέδριο τηλεοπτικών παρόχων
Ως case study έδωσε το παρών η WIND VISION
Το παρών στο Connected TV World Summit 2019, το διεθνές συνέδριο τηλεοπτικών παρόχων που έλαβε χώρα στο Λονδίνο, έδωσε η WIND VISION.
Ο Γενικός Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού και επικεφαλής της πλατφόρμας WIND VISION, Hermann Riedl συμμετείχε ως ομιλητής την πρώτη ημέρα του συνεδρίου (27/3) παρουσιάζοντας τη στρατηγική και τα χαρακτηριστικά της συνδρομητικής πλατφόρμας της εταιρείας.
«Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε μία υπηρεσία πολύ διαφορετική από τις προ υπάρχουσες στην ελληνική αγορά, τόσο ως προς τη διανομή περιεχομένου όσο και ως προς την εμπειρία χρήσης της. Δημιουργήσαμε ένα μοναδικό περιβάλλον πλοήγησης και χρήστης για τον τηλεθεατή με κύριους άξονες την απλότητα και το ανοιχτό περιβάλλον που ξεχωρίζει όχι μόνο τοπικά αλλά και πανευρωπαϊκά. Η συνεργασία με κορυφαίους παρόχους περιεχομένου μέσω Internet όπως οι Netflix, Google Play και Spotify είναι στο DNA της WIND VISION και παρέχει στους πελάτες μας τις καλύτερες επιλογές από εξαιρετικό περιεχόμενο» εξήγησε ο κ. Riedl.
Η πρόκληση των τηλεοπτικών παρόχων να αναβαθμίσουν την εμπειρία τηλεθέασης ήταν ένα από τα κεντρικά θέματα του διήμερου συνεδρίου όπου συμμετείχαν σημαντικά ονόματα της τηλεοπτικής βιομηχανίας όπως το CNN, το BBC, το Channel 4, η Google, το RTL, η Deutsche Telecom, η Orange, η Virgin Media, κα. Μεταξύ άλλων διερεύνησαν τις δυνατότητες που ανοίγονται για την εμπειρία χρήστη χάρη όταν οι νέες τεχνολογίες όπως Εικονική Πραγματικότητα, Επαυξημένη Πραγματικότητα, Τεχνητή Νοημοσύνη συνασπίζονται με την ανάλυση δεδομένων καθώς και τρόπους ώστε τα γεγονότα ζωντανής μετάδοσης να είναι πιο ελκυστικά από την ετεροχρονισμένη μετάδοση.
Ο Γενικός Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού και επικεφαλής της πλατφόρμας WIND VISION, Hermann Riedl συμμετείχε ως ομιλητής την πρώτη ημέρα του συνεδρίου (27/3) παρουσιάζοντας τη στρατηγική και τα χαρακτηριστικά της συνδρομητικής πλατφόρμας της εταιρείας.
«Στόχος μας ήταν να παρουσιάσουμε μία υπηρεσία πολύ διαφορετική από τις προ υπάρχουσες στην ελληνική αγορά, τόσο ως προς τη διανομή περιεχομένου όσο και ως προς την εμπειρία χρήσης της. Δημιουργήσαμε ένα μοναδικό περιβάλλον πλοήγησης και χρήστης για τον τηλεθεατή με κύριους άξονες την απλότητα και το ανοιχτό περιβάλλον που ξεχωρίζει όχι μόνο τοπικά αλλά και πανευρωπαϊκά. Η συνεργασία με κορυφαίους παρόχους περιεχομένου μέσω Internet όπως οι Netflix, Google Play και Spotify είναι στο DNA της WIND VISION και παρέχει στους πελάτες μας τις καλύτερες επιλογές από εξαιρετικό περιεχόμενο» εξήγησε ο κ. Riedl.
Η πρόκληση των τηλεοπτικών παρόχων να αναβαθμίσουν την εμπειρία τηλεθέασης ήταν ένα από τα κεντρικά θέματα του διήμερου συνεδρίου όπου συμμετείχαν σημαντικά ονόματα της τηλεοπτικής βιομηχανίας όπως το CNN, το BBC, το Channel 4, η Google, το RTL, η Deutsche Telecom, η Orange, η Virgin Media, κα. Μεταξύ άλλων διερεύνησαν τις δυνατότητες που ανοίγονται για την εμπειρία χρήστη χάρη όταν οι νέες τεχνολογίες όπως Εικονική Πραγματικότητα, Επαυξημένη Πραγματικότητα, Τεχνητή Νοημοσύνη συνασπίζονται με την ανάλυση δεδομένων καθώς και τρόπους ώστε τα γεγονότα ζωντανής μετάδοσης να είναι πιο ελκυστικά από την ετεροχρονισμένη μετάδοση.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα