Σπίρτζης: Πού σκοντάφτει ο διαγωνισμός για το Ελευσίνα-Θήβα-Υλίκη
20.04.2019
12:34
Την απόφασή του να μην προχωρήσει ο διαγωνισμός για το Ελευσίνα Θήβα Υλίκη, που βρίσκεται ψηλά στον προγραμματισμό των έργων υποδομής της ΝΔ, εξήγησε τις προηγούμενες μέρες στην βουλή, ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Σπίρτζης.
Το έργο εκτιμώμενου προϋπολογισμού άνω των 500 εκ. ευρώ, το οποίο θα παρακάμψει την Αττική και θα συνδέσει την Ελευσίνα με την Υλίκη, εκτρέποντας μεγάλη κίνηση από το ποτάμι, το ακύρωσε το 2015. Ο λόγος όπως δήλωσε είναι η πρόβλεψη για αποζημιώσεις που υπάρχει στις συμβάσεις παραχώρησης της Ιόνιας Οδού (Αντίρριο Γιάννενα -Μεταμόρφωση Σκάρφεια) και του Ε65 (έχει ολοκληρωθεί το Ξυνιάδα- Τρίκαλα και ξεκίνησε η κατασκευή του Λαμία- Ξυνιάδα), λόγω μείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου. Αντίστοιχα, αρνητική στάση είχαν κρατήσει και παράγοντες της Αττικής Οδού, εκτιμώντας ότι ο αυτοκινητόδρομος θα επηρεάσει αρνητικά την κυκλοφορία του αστικού αυτοκινητοδρόμου.
Οι κατασκευαστές όμως το τελευταίο διάστημα φαίνεται να κάνουν δεύτερες σκέψεις για τον δρόμο μήκους 50 χλμ. Στην αγορά κυκλοφορούν πληροφορίες ότι οι εργολάβοι έχουν βάλλει τον νέο οδικό άξονα, μέσα στον κατάλογο νέων έργων που έχουν προτείνει στο υπουργείο για την επέκταση των συμβάσεων παραχώρησης.Προχθές ο κ. Σπίρτζης επανήλθε στο "ξεχασμένο" θέμα λέγοντας ότι η πρόθεση του υπουργείου είναι να γίνει η επέκταση του φυσικού αντικειμένου των νέων οδικών αξόνων με παράταση του χρόνου παραχώρησης και ταυτόχρονη διαπραγμάτευση για τη μείωση του ύψους των διοδίων.
Ο υπουργός Υποδομών τήρησε επικριτική στάση και στο θέμα των «πρότυπων προτάσεων» που έχουν αρχίσει να συζητούνται όλο και περισσότερο στους κατασκευαστικούς κύκλους και εσχάτως έχει υιοθετήσει στο πρόγραμμά της και η ΝΔ.
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newmoney.gr
Οι κατασκευαστές όμως το τελευταίο διάστημα φαίνεται να κάνουν δεύτερες σκέψεις για τον δρόμο μήκους 50 χλμ. Στην αγορά κυκλοφορούν πληροφορίες ότι οι εργολάβοι έχουν βάλλει τον νέο οδικό άξονα, μέσα στον κατάλογο νέων έργων που έχουν προτείνει στο υπουργείο για την επέκταση των συμβάσεων παραχώρησης.Προχθές ο κ. Σπίρτζης επανήλθε στο "ξεχασμένο" θέμα λέγοντας ότι η πρόθεση του υπουργείου είναι να γίνει η επέκταση του φυσικού αντικειμένου των νέων οδικών αξόνων με παράταση του χρόνου παραχώρησης και ταυτόχρονη διαπραγμάτευση για τη μείωση του ύψους των διοδίων.
Ο υπουργός Υποδομών τήρησε επικριτική στάση και στο θέμα των «πρότυπων προτάσεων» που έχουν αρχίσει να συζητούνται όλο και περισσότερο στους κατασκευαστικούς κύκλους και εσχάτως έχει υιοθετήσει στο πρόγραμμά της και η ΝΔ.
Διαβάστε περισσότερα στο: www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr