«Κλείδωσε» το master plan του ΟΛΠ - Στα 800 εκατ. ευρώ η επένδυση
«Κλείδωσε» το master plan του ΟΛΠ - Στα 800 εκατ. ευρώ η επένδυση
Τα βρήκαν κυβέρνηση-Cosco - Σήμερα ή αύριο αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας
Σήμερα αναμένεται να κατατεθεί το αναδιατυπωμένο master plan του ΟΛΠ, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες του NM, αφήνει και τις δύο πλευρές – κυβέρνηση και Κινέζους – ικανοποιημένους.
Στο κείμενο δεν γίνεται καμία αναφορά της λέξης «ναυπηγείο», που ήταν και το σημείο τριβής και ο λόγος που καθυστέρησε η κατάθεση του σχεδίου. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, γίνεται λόγος για ανάπτυξη της «ναυπηγοεπισκευής», που ούτως ή άλλως, είναι μέσα στις υποχρεώσεις της Cosco.
Κύκλοι του λιμανιού τονίζουν ότι τώρα αναμένουν όλοι την αύξηση της απασχόλησης στον Πειραιά, τόσο στον τομέα κατασκευής έργων όσο και στη λειτουργία του λιμανιού με τις νέες επενδύσεις.
Πηγές του Υπουργείου μιλώντας στο NM άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο η επίσημη ανακοίνωση για την κατάθεση του σχεδίου να γίνει αύριο, Παρασκευή.
Μόλις κατατεθεί το master plan, ο υπουργός ναυτιλία, Γιάννης Πλακιωτάκης, χωρίς να έχει χρονική δέσμευση θα πρέπει να καταθέσει το σχέδιο στην ΕΣΑΛ, προκειμένου τα μέλη της να μελετήσουν και να εγκρίνουν το σχέδιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Πλακιωτάκης σχεδιάζει να το εισάγει στην ΕΣΑΛ μετά τη ΔΕΘ.
Στα 800 εκατ. ευρώ η επένδυση
Mε τη νέα επένδυση για την κατασκευή τέταρτης προβλήτας εμπορευματοκιβωτίων που εντάχθηκε στο επενδυτικό σχέδιο, η ετήσια δυναμικότητα του Πειραιά θα βρεθεί πάνω από τα 10 εκατομμύρια TEU. Ετσι, θα ξεπερνάει κατά πολύ το Αμβούργο, που ήταν τρίτο το 2018 με διακίνηση 8,73 εκατομμυρίων TEU, και θα βρίσκεται μια ανάσα πίσω από την Αμβέρσα.
Εκτός από την πρόσθετη επένδυση για την κατασκευή της προβλήτας που ανεβάζει το συνολικό επενδυτικό σχέδιο της κινεζικής COSCO στα 800 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη τριετία, το αναθεωρημένο master plan του ΟΛΠ περιλαμβάνει και μία άλλη σημαντική αλλαγή.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Στο κείμενο δεν γίνεται καμία αναφορά της λέξης «ναυπηγείο», που ήταν και το σημείο τριβής και ο λόγος που καθυστέρησε η κατάθεση του σχεδίου. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, γίνεται λόγος για ανάπτυξη της «ναυπηγοεπισκευής», που ούτως ή άλλως, είναι μέσα στις υποχρεώσεις της Cosco.
Κύκλοι του λιμανιού τονίζουν ότι τώρα αναμένουν όλοι την αύξηση της απασχόλησης στον Πειραιά, τόσο στον τομέα κατασκευής έργων όσο και στη λειτουργία του λιμανιού με τις νέες επενδύσεις.
Πηγές του Υπουργείου μιλώντας στο NM άφησαν ανοιχτό το ενδεχόμενο η επίσημη ανακοίνωση για την κατάθεση του σχεδίου να γίνει αύριο, Παρασκευή.
Μόλις κατατεθεί το master plan, ο υπουργός ναυτιλία, Γιάννης Πλακιωτάκης, χωρίς να έχει χρονική δέσμευση θα πρέπει να καταθέσει το σχέδιο στην ΕΣΑΛ, προκειμένου τα μέλη της να μελετήσουν και να εγκρίνουν το σχέδιο.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Πλακιωτάκης σχεδιάζει να το εισάγει στην ΕΣΑΛ μετά τη ΔΕΘ.
Στα 800 εκατ. ευρώ η επένδυση
Mε τη νέα επένδυση για την κατασκευή τέταρτης προβλήτας εμπορευματοκιβωτίων που εντάχθηκε στο επενδυτικό σχέδιο, η ετήσια δυναμικότητα του Πειραιά θα βρεθεί πάνω από τα 10 εκατομμύρια TEU. Ετσι, θα ξεπερνάει κατά πολύ το Αμβούργο, που ήταν τρίτο το 2018 με διακίνηση 8,73 εκατομμυρίων TEU, και θα βρίσκεται μια ανάσα πίσω από την Αμβέρσα.
Εκτός από την πρόσθετη επένδυση για την κατασκευή της προβλήτας που ανεβάζει το συνολικό επενδυτικό σχέδιο της κινεζικής COSCO στα 800 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη τριετία, το αναθεωρημένο master plan του ΟΛΠ περιλαμβάνει και μία άλλη σημαντική αλλαγή.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα