Πλακιωτάκης στον ΘΕΜΑ 104,6: Εξετάζουμε αύξηση στα κονδύλια για τις άγονες γραμμές
05.09.2019
10:56
Προκειμένου να αντισταθμιστεί η αύξηση στο κόστος των καυσίμων λόγω των νεών κανόνων που θα ισχύσουν από την 1η Ιανουαρίου
Τα μέτρα που εξετάζει η κυβέρνηση προκειμένου να μην υπάρξει επιβάρυνση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από τα αυξημένα κόστη των καυσίμων για τα πλοία που θα ισχύσουν από την 1η Ιανουαρίου λόγω της χρήσης καυσίμων με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο ανέπτυξε στον ΘΕΜΑ 104,6 ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης.
«Βρισκόμαστε σε μια περίοδο με σημαντικές εξελίξεις από 1η Ιανουαρίου 2020. Μας απασχολεί η επάρκεια και η ασφάλεια του καυσίμου αλλά και η επιβάρυνση που θα είναι περίπου 200 ευρώ ανά τόνο. Αν δεν ληφθούν μέτρα, σίγουρα θα υπάρχει αύξηση ακτοπλοικων εισιτηρίων» εξήγησε ο κ. Πλακιωτάκης ο οποίος την Τετάρτη βρέθηκε στο Λονδίνο όπου συναντήθηκε με τον γενικό γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), Κίτακ Λιμ.
«Είμαστε σε επαφή με τα θεσμικά όργανα της ακτοπλοΐας ώστε να μην έχουμε αυξήσεις. Επεξεργαζόμαστε λύσεις γιατί δεν θέλουμε να επωμιστεί το κόστος ο Έλληνας πολίτης. Μια λύση είναι η μείωση του ΦΠΑ στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και επιπλέον εξετάζουμε αύξηση των κονδυλίων στις άγονες γραμμές συν ένα βελτιωμένο πλαίσιο προκήρυξης των άγονων γραμμών» συνέχισε ο κ. Πλακιωτάκης.
Ειδικά, δε, για το νέο πλαίσιο των αγόνων γραμμών ο υπουργός Ναυτιλίας διευκρίνισε ότι «θα προβλέπει καλύτερα πλοία και πλοίο αντικατάστασης» ενώ οι άγονες γραμμές «θα χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και όχι από τον προϋπολογισμό του υπ. Ναυτιλίας».
«Βρισκόμαστε σε μια περίοδο με σημαντικές εξελίξεις από 1η Ιανουαρίου 2020. Μας απασχολεί η επάρκεια και η ασφάλεια του καυσίμου αλλά και η επιβάρυνση που θα είναι περίπου 200 ευρώ ανά τόνο. Αν δεν ληφθούν μέτρα, σίγουρα θα υπάρχει αύξηση ακτοπλοικων εισιτηρίων» εξήγησε ο κ. Πλακιωτάκης ο οποίος την Τετάρτη βρέθηκε στο Λονδίνο όπου συναντήθηκε με τον γενικό γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), Κίτακ Λιμ.
«Είμαστε σε επαφή με τα θεσμικά όργανα της ακτοπλοΐας ώστε να μην έχουμε αυξήσεις. Επεξεργαζόμαστε λύσεις γιατί δεν θέλουμε να επωμιστεί το κόστος ο Έλληνας πολίτης. Μια λύση είναι η μείωση του ΦΠΑ στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια και επιπλέον εξετάζουμε αύξηση των κονδυλίων στις άγονες γραμμές συν ένα βελτιωμένο πλαίσιο προκήρυξης των άγονων γραμμών» συνέχισε ο κ. Πλακιωτάκης.
Ειδικά, δε, για το νέο πλαίσιο των αγόνων γραμμών ο υπουργός Ναυτιλίας διευκρίνισε ότι «θα προβλέπει καλύτερα πλοία και πλοίο αντικατάστασης» ενώ οι άγονες γραμμές «θα χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων και όχι από τον προϋπολογισμό του υπ. Ναυτιλίας».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr