«Πολεμικό κλίμα» στον ΟΛΠ για την έγκριση του master plan
02.10.2019
04:03
Κύκλοι του Περάματος υποστηρίζουν ότι «η ΕΣΑΛ οφείλει να εφαρμόσει τη Σύμβαση Παραχώρησης και να προστατεύσει τα συμφέροντά των ελληνικών εταιρειών απέναντι σε οποιοδήποτε αποικιοκρατική συμπεριφορά»
«Καυτή πατάτα» για την κυβέρνηση αποδεικνύεται η επικείμενη έγκριση από την Επιτροπή Σχεδιασμού Ανάπτυξης Λιμένων το 100% του επενδυτικού πλάνου της ΟΛΠ ΑΕ. Ο χρόνος μετράει αντίστροφα για τη δεύτερη μέσα σε 10 ημέρες συνεδρίαση της ΕΣΑΛ και η ατμόσφαιρα στο λιμάνι είναι ηλεκτρισμένη.
Ήδη χθες εργαζόμενοι στη Ζώνη και συνδικαλιστικά σωματεία απέκλεισαν για τρεις ώρες την κεντρική πύλη του Σταθμού δημιουργώντας κυκλοφοριακό χάος και δυσλειτουργίες στις υπηρεσίες, ενώ αναμένεται να υπάρξει συνέχεια.
Ύστερα από την Συνεδρίαση της Επιτροπής που πραγματοποιήθηκε στις 25 Σεπτεμβρίου αποφασίστηκε και εγκρίθηκε το MASTER PLAN, η 9η έκδοση και αναβλήθηκε για την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου η απόφαση για το τι χώρος θα δοθεί για το CAR TERMINAL και τι χώρος θα δοθεί για πλοία προς επισκευή στην προβλήτα της ΔΕΗ και στο Μώλο της Δραπετσώνας.
Κύκλοι του Περάματος υποστηρίζουν ότι «η ΕΣΑΛ οφείλει να εφαρμόσει τη Σύμβασή Παραχώρησης και να προστατεύσει τα συμφέροντά των ελληνικών εταιρειών απέναντι σε οποιοδήποτε αποικιοκρατική συμπεριφορά».
Από την άλλη πλευρά, κύκλοι του λιμανιού επισημαίνουν ότι θα πρέπει η κυβέρνηση να σπάσει αβγά αν θέλει επενδύσεις και ειδικά για μία επένδυση όπως της Cosco γίνεται με βάση το γράμμα του νόμου.
«Δεν μπορεί να κοντοστέκεται απέναντι σε μία επένδυση απλά και μόνο γιατί υπάρχουν αντιδράσεις από την αντιπολίτευση η οποία όταν ήταν κυβέρνηση είχε εγκρίνει το master plan και μάλιστα 10 ημέρες πριν τις βουλευτικές εκλογές», αναφέρουν.
Πηγή: www.newmoney.gr
Ήδη χθες εργαζόμενοι στη Ζώνη και συνδικαλιστικά σωματεία απέκλεισαν για τρεις ώρες την κεντρική πύλη του Σταθμού δημιουργώντας κυκλοφοριακό χάος και δυσλειτουργίες στις υπηρεσίες, ενώ αναμένεται να υπάρξει συνέχεια.
Ύστερα από την Συνεδρίαση της Επιτροπής που πραγματοποιήθηκε στις 25 Σεπτεμβρίου αποφασίστηκε και εγκρίθηκε το MASTER PLAN, η 9η έκδοση και αναβλήθηκε για την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου η απόφαση για το τι χώρος θα δοθεί για το CAR TERMINAL και τι χώρος θα δοθεί για πλοία προς επισκευή στην προβλήτα της ΔΕΗ και στο Μώλο της Δραπετσώνας.
Κύκλοι του Περάματος υποστηρίζουν ότι «η ΕΣΑΛ οφείλει να εφαρμόσει τη Σύμβασή Παραχώρησης και να προστατεύσει τα συμφέροντά των ελληνικών εταιρειών απέναντι σε οποιοδήποτε αποικιοκρατική συμπεριφορά».
Από την άλλη πλευρά, κύκλοι του λιμανιού επισημαίνουν ότι θα πρέπει η κυβέρνηση να σπάσει αβγά αν θέλει επενδύσεις και ειδικά για μία επένδυση όπως της Cosco γίνεται με βάση το γράμμα του νόμου.
«Δεν μπορεί να κοντοστέκεται απέναντι σε μία επένδυση απλά και μόνο γιατί υπάρχουν αντιδράσεις από την αντιπολίτευση η οποία όταν ήταν κυβέρνηση είχε εγκρίνει το master plan και μάλιστα 10 ημέρες πριν τις βουλευτικές εκλογές», αναφέρουν.
Πηγή: www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr