Το ΑCS Mobile App διακρίθηκε ως «Logistics Solution of the Year» στα e-BΙΖΖ Awards 2019
03.10.2019
14:54
Το βραβείο «Logistics Solution of the Year» απέσπασε και φέτος η ACS στα e-BIZZ Awards 2019, που έλαβαν χώρο στο 8ο Συνέδριο e-business & Social Media World την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019.
Η διάκριση αφορά στην πρωτοποριακή για τα Ελληνικά δεδομένα εφαρμογή “ACS Mobile App” για κινητές συσκευές Android και iOS, η οποία διευκολύνει ιδιαίτερα τους παραλήπτες των ηλεκτρονικών αγορών, καλύπτοντας εύκολα και γρήγορα τις 3 βασικές ανάγκες τους: (1) την αναζήτηση και παρακολούθηση της αποστολής σε όλα τα διακινητικά της στάδια (2) την αναζήτηση του πλησιέστερου σημείου παραλαβής (κατάστημα ACS ή ACS Smart Point σε πρατήριο Shell), με βάση το γεωγραφικό στίγμα της συσκευής του χρήστη (3) τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης μέσω εξατομικευμένων ειδοποιήσεων (notifications) που έρχονται αυτόματα στην εφαρμογή και οι οποίες κρατάνε ενήμερο τον χρήστη για κάθε στάδιο της παραγγελίας του. Επίσης ο πελάτης-παραλήπτης μπορεί να χρησιμοποιήσει, μέσα από τα παραπάνω notifications που λαμβάνει, και την online υπηρεσία ανακατεύθυνσης "ACS ReDirect", επιλέγοντας νέα ημέρα παράδοσης της αποστολής ή νέο σημείο παραλαβής (είτε το πλησιέστερο κατάστημα ACS, είτε το κοντινότερο ACS Smart Point).
H ACS έχει στον πυρήνα της λειτουργίας της την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών που αναβαθμίζουν την εμπειρία κάθε πελάτη της. Η νέα εφαρμογή συμβάλλει ουσιαστικά στη διευκόλυνση του πελάτη και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, με την πιο άμεση πληροφόρηση στο κινητό του και τις διάφορες επιλογές που του δίνονται με το πάτημα ενός κουμπιού. Πλέον όλες οι online υπηρεσίες της ACS γίνονται πολύ γρήγορα μέσα από μια εφαρμογή, η οποία αξιοποιεί το γεωγραφικό στίγμα της κινητής συσκευής.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό ενημερωτικό video της εφαρμογής https://youtu.be/FBVXr30ufD0 ή στο τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών ACS 210-8190000.
Τέλος μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή από το Google Play κάνοντας κλικ εδώ: https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.acscourier.app ή από το App Store κάνοντας κλικ εδώ: https://itunes.apple.com/app/id1178891339
H ACS έχει στον πυρήνα της λειτουργίας της την ανάπτυξη προϊόντων και υπηρεσιών που αναβαθμίζουν την εμπειρία κάθε πελάτη της. Η νέα εφαρμογή συμβάλλει ουσιαστικά στη διευκόλυνση του πελάτη και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, με την πιο άμεση πληροφόρηση στο κινητό του και τις διάφορες επιλογές που του δίνονται με το πάτημα ενός κουμπιού. Πλέον όλες οι online υπηρεσίες της ACS γίνονται πολύ γρήγορα μέσα από μια εφαρμογή, η οποία αξιοποιεί το γεωγραφικό στίγμα της κινητής συσκευής.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες στο σχετικό ενημερωτικό video της εφαρμογής https://youtu.be/FBVXr30ufD0 ή στο τηλέφωνο Εξυπηρέτησης Πελατών ACS 210-8190000.
Τέλος μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν την εφαρμογή από το Google Play κάνοντας κλικ εδώ: https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.acscourier.app ή από το App Store κάνοντας κλικ εδώ: https://itunes.apple.com/app/id1178891339
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr