Κρίσιμη καμπή για τον Θαλάσσιο Τουρισμό
02.12.2010
07:55
Επιτροπή στην οποία θα συμμετέχουν φορείς του Θαλασσίου Τουρισμού και στελέχη του υπουργείου, με επικεφαλής την Ελπίδα Τσουρή για να εξετάσουν ποια θέματα μπορούν να επιλυθούν αναμένεται να συσταθεί.
Επιτροπή στην οποία θα συμμετέχουν φορείς του Θαλασσίου Τουρισμού και στελέχη του υπουργείου, με επικεφαλής την Ελπίδα Τσουρή για να εξετάσουν ποια θέματα μπορούν να επιλυθούν αναμένεται να συσταθεί.
Για τον σκοπό αυτό συναντήθηκε η υφυπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, με τον πρόεδρο της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, Αντώνης Στελλιάτος.
Η υφυπουργός ενημερώθηκε για όλα τα προβλήματα του κλάδου.
«Ο Θαλάσσιος Τουρισμός έσβησε. Αν υπάρχει μία ελπίδα καλώ την κυβέρνηση, να μαζέψει ό,τι κομμάτι και αν έχει μείνει από αυτή την εναλλακτική μορφή τουρισμού» επισημαίνει ο Αντ.Στελλιάτος κάνοντας έκκληση για την διάσωση ενός ολόκληρου κλάδου που συμβάλλει στην οικονομία του Ελληνικού Κράτος.
Επαγγελματικά-τουριστικά πλοία, υπό ελληνική σημαία έχουν κατασχεθεί από τις τράπεζες και έπεται συνέχεια ενώ η πλειοψηφία των 3.000 Ελλήνων ναυτικών έχει απολυθεί.
«Μετά τους επιτυχημένους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 ο τουρισμός άρχισε να αποκομίζει τα οφέλη. Η αύξηση του θαλασσίου τουρισμού ήταν μεγάλη. Όμως τον Ιούνιο του 2008 η αύξηση του πετρελαίου σε 165 δολάρια το βαρέλι και η συναλλαγματική διαφορά ευρώ – δολαρίου στο 1,70 προκάλεσαν την κατακόρυφη πτώση του θαλάσσιου τουρισμού.
Επιπρόσθετα, ήρθε και η πρωτοφανής παγκόσμια οικονομική κρίση το Σεπτέμβριο του 2008 και φθάσαμε σήμερα να μιλάμε για έναν, σχεδόν, αφανισμένο κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού» υπογραμμίζει ο Αντώνης Στελλιάτος.
Για τον σκοπό αυτό συναντήθηκε η υφυπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, με τον πρόεδρο της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, Αντώνης Στελλιάτος.
Η υφυπουργός ενημερώθηκε για όλα τα προβλήματα του κλάδου.
«Ο Θαλάσσιος Τουρισμός έσβησε. Αν υπάρχει μία ελπίδα καλώ την κυβέρνηση, να μαζέψει ό,τι κομμάτι και αν έχει μείνει από αυτή την εναλλακτική μορφή τουρισμού» επισημαίνει ο Αντ.Στελλιάτος κάνοντας έκκληση για την διάσωση ενός ολόκληρου κλάδου που συμβάλλει στην οικονομία του Ελληνικού Κράτος.
Επαγγελματικά-τουριστικά πλοία, υπό ελληνική σημαία έχουν κατασχεθεί από τις τράπεζες και έπεται συνέχεια ενώ η πλειοψηφία των 3.000 Ελλήνων ναυτικών έχει απολυθεί.
«Μετά τους επιτυχημένους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 ο τουρισμός άρχισε να αποκομίζει τα οφέλη. Η αύξηση του θαλασσίου τουρισμού ήταν μεγάλη. Όμως τον Ιούνιο του 2008 η αύξηση του πετρελαίου σε 165 δολάρια το βαρέλι και η συναλλαγματική διαφορά ευρώ – δολαρίου στο 1,70 προκάλεσαν την κατακόρυφη πτώση του θαλάσσιου τουρισμού.
Επιπρόσθετα, ήρθε και η πρωτοφανής παγκόσμια οικονομική κρίση το Σεπτέμβριο του 2008 και φθάσαμε σήμερα να μιλάμε για έναν, σχεδόν, αφανισμένο κλάδο του θαλάσσιου τουρισμού» υπογραμμίζει ο Αντώνης Στελλιάτος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr