ΛΟΥΞ και ΕΨΑ κατέθεσαν μήνυση για την καμπάνια της Coca Cola
ΛΟΥΞ και ΕΨΑ κατέθεσαν μήνυση για την καμπάνια της Coca Cola
Για την περιβόητη καμπάνια της Coca Cola Ελλάδος με τη χρήση συμβόλων όπως του Παρθενώνα και της Βουλής
Μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου υπέβαλαν από κοινού η ΛΟΥΞ Μαρλαφέκας ΑΕΒΕ και η ΕΨΑ για την περιβόητη καμπάνια της Coca Cola Ελλάδος με τη χρήση συμβόλων όπως του Παρθενώνα και της Βουλής.
Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr η μηνυτήρια αναφορά υπεβλήθη την περασμένη Πέμπτη 10 Οκτωβρίου στην εισαγγελία Πατρών, όπου εδρεύει η ΛΟΥΞ, με στόχο να διακινηθεί εσωτερικώς προς την εισαγγελία Αθηνών.
Την κίνηση είχε προαναγγείλει ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΛΟΥΞ κ. Γιάννης Μαρλαφέκας μετά την κάλυψη που έσπευσε να παράσχει το Υπ. Πολιτισμού στην πρακτική που ακολούθησε η Coca Cola Hellas για την καμπάνια. Και αυτό καθώς οι δύο ελληνικές εταιρείες θεωρούν ότι γίνεται εμπορευματοποίηση εθνικών μνημείων της χώρας και παράλληλα αποφεύγεται η είσπραξη τελών εις βάρος του Ταμείου Δημοσίων Εσόδων.
Απ' την πλευρά της η Coca Cola Hellas υποστηρίζει πως όλα έγιναν με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, κάτι εξάλλου που φαινόταν και στο ανακοινωθέν του το υπ. Πολιτισμού. Μάλιστα κάνει λόγο για «συνεχιζόμενη συκοφαντική ενέργεια των εταιριών ΒΙΚΟΣ, ΛΟΥΞ και ΕΨΑ» κατά της οποίας δεν θα διστάσει να χρησιμοποιήσει τα νόμιμα δικαιώματα της.
Σημειώνεται ότι ΛΟΥΞ, ΕΨΑ και Βίκος είχαν προσφύγει και στο Συμβούλιο Επικοινωνίας το οποίες είχε ζητήσει τον περασμένο απ' την Coca Cola να αποσύρει εντός 30 ημερών την καμπάνια που ούτως ή άλλως θα ολοκληρωνόταν μέσα στον Οκτώβριο.
Στην κλιμακούμενη αντιπαράθεση η Βίκος αποφάσισε να απέχει και ως εκ τούτου δεν ακολούθησε τις άλλες δύο εταιρείες συνυπογράφοντας τη μηνυτήρια αναφορά.
Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr η μηνυτήρια αναφορά υπεβλήθη την περασμένη Πέμπτη 10 Οκτωβρίου στην εισαγγελία Πατρών, όπου εδρεύει η ΛΟΥΞ, με στόχο να διακινηθεί εσωτερικώς προς την εισαγγελία Αθηνών.
Την κίνηση είχε προαναγγείλει ο Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΛΟΥΞ κ. Γιάννης Μαρλαφέκας μετά την κάλυψη που έσπευσε να παράσχει το Υπ. Πολιτισμού στην πρακτική που ακολούθησε η Coca Cola Hellas για την καμπάνια. Και αυτό καθώς οι δύο ελληνικές εταιρείες θεωρούν ότι γίνεται εμπορευματοποίηση εθνικών μνημείων της χώρας και παράλληλα αποφεύγεται η είσπραξη τελών εις βάρος του Ταμείου Δημοσίων Εσόδων.
Απ' την πλευρά της η Coca Cola Hellas υποστηρίζει πως όλα έγιναν με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, κάτι εξάλλου που φαινόταν και στο ανακοινωθέν του το υπ. Πολιτισμού. Μάλιστα κάνει λόγο για «συνεχιζόμενη συκοφαντική ενέργεια των εταιριών ΒΙΚΟΣ, ΛΟΥΞ και ΕΨΑ» κατά της οποίας δεν θα διστάσει να χρησιμοποιήσει τα νόμιμα δικαιώματα της.
Σημειώνεται ότι ΛΟΥΞ, ΕΨΑ και Βίκος είχαν προσφύγει και στο Συμβούλιο Επικοινωνίας το οποίες είχε ζητήσει τον περασμένο απ' την Coca Cola να αποσύρει εντός 30 ημερών την καμπάνια που ούτως ή άλλως θα ολοκληρωνόταν μέσα στον Οκτώβριο.
Στην κλιμακούμενη αντιπαράθεση η Βίκος αποφάσισε να απέχει και ως εκ τούτου δεν ακολούθησε τις άλλες δύο εταιρείες συνυπογράφοντας τη μηνυτήρια αναφορά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα