Κοινωνικό μέρισμα: Μετά τις αντιδράσεις, ανοίγει πλατφόρμα για ενστάσεις

Κοινωνικό μέρισμα: Μετά τις αντιδράσεις, ανοίγει πλατφόρμα για ενστάσεις

«Βούλιαξαν» τα τηλέφωνα της ΑΑΔΕ - Δεκτές ενστάσεις μέχρι και μέσα Ιανουαρίου

Κοινωνικό μέρισμα: Μετά τις αντιδράσεις, ανοίγει πλατφόρμα για ενστάσεις
Υπηρεσία υποστήριξης, μέσω ηλεκτρονικής φόρμας της ΗΔΙΚΑ, θα θέσουν σε λειτουργία τα Υπουργεία Οικονομικών και Εργασίας, για όσους δικαιούνται και ανέμεναν να λάβουν τα 700 ευρώ του Κοινωνικού Μερίσματος αλλά, για διάφορους ή και άγνωστους λόγους, είδαν τελικά πως απορρίπτονται από τη πλατφόρμα όταν υπέβαλαν την σχετική αίτηση. Από αύριο -πιθανότατα- θα μπορούν όλοι όσοι θεωρούν ότι χάνουν το επίδομα αν και καλύπτουν τις νόμιμες προϋποθέσεις, να δηλώσουν διαδικτυακά email, ΑΦΜ και τον λόγο για τον οποίο δικαιούνται το βοήθημα και δεν έπρεπε να απορριφθεί η αίτησή τους.

Ήδη και πριν συμπληρωθούν 24 ώρες λειτουργίας γίνεται καταγραφή και προωθούνται για εξέταση αιτήματα και αναφορές παραπόνων χιλιάδων πολιτών, οι οποίοι επικοινωνούν τηλεφωνικά με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων. Ωστόσο το τηλεφωνικό κέντρο (2131621000) έχει βουλιάξει και οι υπάλληλοι μόνο γενικές πληροφορίες μπορούν να τους προσφέρουν.

Προς αποφυγή ταλαιπωρίας όμως, σύμφωνα με πληροφορίες του proothema.gr, από αύριο θα λειτουργεί η ειδική πλατφόρμα. Εκεί θα διαπιστωθεί αν έχει υπάρξει λάθος πληροφόρηση από τις βάσεις δεδομένων (πχ ΟΑΕΔ, ΟΠΕΚΑ κλπ) ώστε οι δικαιούχοι να αποζημιωθούν πλήρως και να εισπράξουν τα 700 ευρώ, εφόσον τα δικαιούνται.

Μάλιστα θα παραμείνει ανοικτή και να δέχεται ενστάσεις ακόμα και μέχρι τις 15 του Ιανουαρίου, δηλαδή και μετά από 1 Ιανουαρίου 2020 προκειμένου οι πραγματικά δικαιούχοι να λάβουν το ποσό που δικαιούνται.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη η ΗΔΙΚΑ έχει δώσει οδηγία στους γονείς ατόμων με αναπηρία, να εισέρχονται με τους κωδικούς Taxisnet του γονέως και όχι του παιδιού τους, στην περίπτωση που ο άμεσα δικαιούχος εμφανίζεται και στις δύο φορολογικές δηλώσεις (ως προστατευόμενο μέλος στου γονιού του αλλά και ξεχωριστό Ε1 για το ατομικό επίδομα ΟΠΕΚΑ).

Η επίσημη ανακοίνωση για την πλατφόρμα ενστάσεων

Το υπουργείο Οικονομικών περίπου στις 4 το απόγευμα ανακοίνωσε επισήμως  ότι αύριο Πέμπτη θα ανοίξει ειδική συμπληρωματικη σελίδα στον ιστότοπο της ΗΔΙΚΑ (www.koinonikomerisma.gr) για να ζητήσουν διορθώσεις οι 253.000 δικαιούχοι του Κοινωνικού Μερίσματος, εφόσον οι αιτήσεις τους απορρίπτονται από την πλατφόρμα. Στην ίδια ανακοίνωση το υπουργείο Οικονομικών τονίζει επίσης ότι, παρά την άρνηση εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ, τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι ή νέα κυβέρνηση δεν παρέλαβε πλεονάσματα για παροχές, αλλά δημοσιονομικό κενό που –σύμφωνα με τον κύριο Γιώργο Χουλιαράκη- μόνον με λιτότητα και νέους φόρους μπορούσε και θα έπρεπε να καλυφθεί.





Ολόκληρη η ανακοίνωση ΥΠΟΙΚ έχει ως εξής:





"Ο ΣΥΡΙΖΑ διαμαρτύρεται υποκριτικά για το «κοινωνικό μέρισμα» όταν γνωρίζει πολύ καλά ότι ξόδεψε όλο τον δημοσιονομικό χώρο που υπήρχε με το προεκλογικό επίδομα που ονόμασε «13η σύνταξη».

Αποτέλεσμα ήταν να αφήσει, με βάση τα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους, δημοσιονομικό κενό ύψους 396 εκ. ευρώ το 2019 και 1.080 δισ. ευρώ το 2020.

Η νέα κυβέρνηση Μητσοτάκη, όχι μόνο κάλυψε το δημοσιονομικό κενό, αλλά μείωσε τον ΕΝΦΙΑ από φέτος για περίπου 7,3 εκατομμύρια ιδιοκτήτες ακινήτων, βοήθησε περίπου 580.000 φυσικά και νομικά πρόσωπα να ρυθμίσουν τα χρέη τους μέσω των 120 δόσεων και χορήγησε αυξημένο επίδομα θέρμανσης σε 600 χιλιάδες συμπολίτες μας.

Επιπρόσθετα, διαθέτει έκτακτη ενίσχυση ύψους 175 εκ. ευρώ σε περισσότερα από 250 χιλιάδες νοικοκυριά. Μέχρι σήμερα το πρωί είχαν ήδη κάνει επιτυχημένα αίτηση 150.000 νοικοκυριά.

Για την διευκόλυνση των πολιτών, στο διαδικτυακό τόπο της ΗΔΙΚΑ θα ανοίξει αύριο συμπληρωματική σελίδα δίνοντας τη δυνατότητα υποβολής ενστάσεων. Όσοι καλύπτονται από τα κριτήρια που έχουν ανακοινωθεί, αλλά για κάποιο λόγο δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν με επιτυχία την αίτησή τους, στα πλαίσια του δημοσιονομικού χώρου που τις τελευταίες ημέρες δημιουργείται, θα λάβουν το επίδομα αυτό το αργότερο στις αρχές του επόμενου έτους.

Επίσης για την εξυπηρέτηση των πολιτών λειτουργούν ήδη δυο τηλεφωνικά κέντρα, της ΗΔΙΚΑ και της ΑΑΔΕ στα οποία μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες για ενημέρωση".
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης