Σούπερ μάρκετ: Μειώσεις τιμών με παράπονα…

Σε ήρεμους τόνους, αλλά και με σαφή διάθεση κριτικής στους κυβερνητικούς χειρισμούς και τη γενικότερη πολεμική που, κατά διαστήματα, δέχεται ο κλάδος, πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ με τον υπουργό Ανάπτυξης κ. Χρήστο Φώλια.

Ο τελευταίος αγνοώντας το επίσημο όργανο των σούπερ μάρκετ, τον ΣΕΣΜΕ, που πλέον αποτελείται μόνο από μικρές αλυσίδες και τον πρόεδρό του κ. Αλεξάκη, κάλεσε μόνο τις πρώτες σε πωλήσεις επιχειρήσεις του χώρου, ζητώντας να βάλουν…

Σε ήρεμους τόνους, αλλά και με σαφή διάθεση κριτικής στους κυβερνητικούς χειρισμούς και τη γενικότερη πολεμική που, κατά διαστήματα, δέχεται ο κλάδος, πραγματοποιήθηκε η συνάντηση των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ με τον υπουργό Ανάπτυξης κ. Χρήστο Φώλια.

Ο τελευταίος αγνοώντας το επίσημο όργανο των σούπερ μάρκετ, τον ΣΕΣΜΕ, που πλέον αποτελείται μόνο από μικρές αλυσίδες και τον πρόεδρό του κ. Αλεξάκη, κάλεσε μόνο τις πρώτες σε πωλήσεις επιχειρήσεις του χώρου, ζητώντας να βάλουν… πλάτη και να απορροφήσουν την ακρίβεια.

Παράλληλα, προέτρεψε τους εκπροσώπους τους να φτιάξουν και πάλι εξαρχής τον ΣΕΣΜΕ, με τη συμμετοχή και των μεγάλων επιχειρήσεων..

Οι εκπρόσωποι των επιχειρήσεων ζήτησαν 48 ώρες προθεσμία για να απαντήσουν, αν και γενικότερα η διάθεση υπήρξε θετική και όλα δείχνουν πως το παράδειγμα της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος, που ήδη ανακοίνωσε μειώσεις, θα βρει και άλλους μιμητές. 

Παρ’ όλα αυτά όλοι οι επιχειρηματίες ζήτησαν από τον κ. Φώλια να σταματήσει ο άδικος -όπως τον χαρακτήρισαν - διασυρμός του κλάδου και να αποδοθούν ευθύνες στη βιομηχανία, την οποία κατονόμασαν ως αποκλειστικά υπεύθυνη για την ακρίβεια.

Μάλιστα ο επιχειρηματίας κ. Νίκος Βερόπουλος προχώρησε σε κοστολογική ανάλυση, καταδεικνύοντας τα χαμηλά περιθώρια κέρδους του λιανικού εμπορίου επί των βιομηχανικών ειδών. Ενδεικτική των παραπόνων που εκφράστηκαν υπήρξε η στιχομυθία μεταξύ του κ. Φώλια και επιχειρηματία. Οταν ο τελευταίος κάλεσε τον υπουργό να αποδοκιμάσει όσους διασύρουν τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ο τελευταίος τόνισε: «Εδώ τον εαυτό μου δεν μπορώ να προστατεύσω από την κριτική που δέχομαι»!

Στη συνάντηση παραβρέθηκαν οι αλυσίδες ΑΒ Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, Carrefour, Ατλάντικ, Βερόπουλος, Μετρό κ.ά.

Λίγο πιο μετά οι γαλακτοβιομηχανίες Ολυμπος, ΜΕΒΓΑΛ, ΦΑΓΕ, ΕΒΓΑ, ΑΓΝΟ, Vivartia και Friesland πήραν σειρά για επαφές με τον κ. Φώλια. Κι εκεί ζητήθηκε η μείωση των τιμών, ενώ ειδικές αναφορές έγιναν στις μειώσεις τιμών που ήδη έχουν πραγματοποιηθεί από τις εταιρείες Δωδώνη και Vivartia. Επίσης αναφορές υπήρξαν και στις πρόσφατες παρεμβάσεις της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr