Νέα τηλεοπτική καμπάνια για την πρόληψη των πυρκαγιών
17.06.2011
16:59
Η Eurobank EFG είναι ο χορηγός της τηλεοπτικής καμπάνιας του Υπουργείου Περιβάλλοντος , Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής για την πρόληψη των πυρκαγιών στη χώρα μας...
Η Eurobank EFG είναι ο χορηγός της τηλεοπτικής καμπάνιας του Υπουργείου Περιβάλλοντος , Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής για την πρόληψη των πυρκαγιών στη χώρα μας, αναλαμβάνοντας για δεύτερη χρονιά την υποστήριξης μιας τέτοιας καμπάνιας, ανάλογης με αυτής του 2008.
Η καμπάνια αναδεικνύει σε κεντρικό θέμα της το γεγονός ότι το 80% των πυρκαγιών οφείλεται σε ανθρώπινη αμέλεια και έλλειψη αντίληψης κινδύνου. Με βάση αυτό το γεγονός, η ιδέα του τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας αποτυπώνει δημιουργικά το πώς μια στιγμιαία αμέλεια σε συνδυασμό με ένα ξαφνικό αέρα, μπορεί να προκαλέσει μια ανεξέλεγκτη πυρκαγιά.
Η συνεισφορά του ομίλου Eurobank EFG σε δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος χρονολογείται από το 2001, με κορυφαία στιγμή το πρόγραμμα «Είναι Καθήκον μας» που ανέλαβε την υποστήριξη των πυρόπληκτων από τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2007, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα «Ιωάννη Σ. Λάτση». Το πρόγραμμα ύψους €60 εκατ., διήρκησε συνολικά δύο χρόνια και περιελάμβανε πληθώρα δράσεων για την υποστήριξη των πολιτών και των τοπικών κοινωνιών που επλήγησαν.
Την καμπάνια σχεδίασε και επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρία Tribe, σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής STEFI productions.
Η καμπάνια αναδεικνύει σε κεντρικό θέμα της το γεγονός ότι το 80% των πυρκαγιών οφείλεται σε ανθρώπινη αμέλεια και έλλειψη αντίληψης κινδύνου. Με βάση αυτό το γεγονός, η ιδέα του τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας αποτυπώνει δημιουργικά το πώς μια στιγμιαία αμέλεια σε συνδυασμό με ένα ξαφνικό αέρα, μπορεί να προκαλέσει μια ανεξέλεγκτη πυρκαγιά.
Η συνεισφορά του ομίλου Eurobank EFG σε δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος χρονολογείται από το 2001, με κορυφαία στιγμή το πρόγραμμα «Είναι Καθήκον μας» που ανέλαβε την υποστήριξη των πυρόπληκτων από τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2007, σε συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα «Ιωάννη Σ. Λάτση». Το πρόγραμμα ύψους €60 εκατ., διήρκησε συνολικά δύο χρόνια και περιελάμβανε πληθώρα δράσεων για την υποστήριξη των πολιτών και των τοπικών κοινωνιών που επλήγησαν.
Την καμπάνια σχεδίασε και επιμελήθηκε η διαφημιστική εταιρία Tribe, σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγής STEFI productions.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr