Επιτροπή Υμηττού: Αττική οδό ακούμε, αλλά δεν βλέπουμε…

Για καθυστερήσεις στην εκπόνηση των τεχνικών μελετών των επεκτάσεων της Αττικής οδού κατηγορεί το ΥΠΕΧΩΔΕ η «Διαδημοτική Συντονιστική Επιτροπή για τη Διάσωση του Υμηττού». Οπως υποστηρίζει, το υπουργείο ανακοίνωσε τον περασμένο Ιούνιο ότι έχει οριστικοποιηθεί ήδη η χάραξη του έργου, ωστόσο οι τεχνικές μελέτες δεν έχουν δημοσιοποιηθεί παρά τις συνεχείς αιτήσεις βουλευτών, δημάρχων, δημοτικών παρατάξεων και φορέων πολιτών.

Η Δια

Για καθυστερήσεις στην εκπόνηση των τεχνικών μελετών των επεκτάσεων της Αττικής οδού κατηγορεί το ΥΠΕΧΩΔΕ η «Διαδημοτική Συντονιστική Επιτροπή για τη Διάσωση του Υμηττού». Οπως υποστηρίζει, το υπουργείο ανακοίνωσε τον περασμένο Ιούνιο ότι έχει οριστικοποιηθεί ήδη η χάραξη του έργου, ωστόσο οι τεχνικές μελέτες δεν έχουν δημοσιοποιηθεί παρά τις συνεχείς αιτήσεις βουλευτών, δημάρχων, δημοτικών παρατάξεων και φορέων πολιτών.

Η Διαδημοτική Συντονιστική Επιτροπή υποστηρίζει ότι η δημοσιοποίηση των λεπτομερειών του έργου είναι αναγκαία, ώστε να γίνει δημόσιος διάλογος. Είναι γνωστό άλλωστε ότι οι Δήμοι Βύρωνα και Καισαριανής έχουν εκφράσει επιφυλάξεις, αναμένοντας τα τελικά σχέδια του ΥΠΕΧΩΔΕ, ενώ αντιρρήσεις έχουν εκφραστεί και από άλλους δήμους και τοπικούς φορείς της Ανατολικής Αττικής.

Ο Δήμος Ηλιούπολης έχει εκδηλώσει τη διαφωνία του για τη δημιουργία κόμβου σύνδεσης της δυτικής περιφερειακής της λεωφόρου Υμηττού με έναν τοπικό κεντρικό οδικό άξονα (τη λεωφόρο Σοφοκλή Βενιζέλου), υποδεικνύοντας τη μετατόπισή του προς τα όρια με τον Δήμο Αργυρούπολης. Για το θέμα όμως υπάρχει επιστολή του δημάρχου Αργυρούπολης προς τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ στις 18 Δεκεμβρίου του 2008, όπου διατυπώνονται διαφωνίες. «Παράγοντες του Δημοτικού Συμβουλίου Ηλιούπολης ισχυρίζονται ότι έδιωξαν τον κόμβο της Ηλιούπολης και τον μετατόπισαν στην Αργυρούπολη… Με τις νέες προτάσεις και μελέτες... παρατηρούμε ότι καταστρατηγούνται ακόμη και οι πιο σημαντικές παράμετροι, όροι και προϋποθέσεις για την κατασκευή του περιφερειακού δρόμου», αναφέρει ο δήμαρχος της περιοχής.

Ο Δήμος Ελληνικού έχει εκφράσει επίσης τη συνολική αντίθεσή του στην κατασκευή της δυτικής περιφερειακής και των υπόγειων επεκτάσεών της, μήκους άνω των 1.500 μέτρων, μέσα στον δήμο, μέχρι τη λεωφόρο Βουλιαγμένης και στη συνέχεια μέχρι την παραλιακή λεωφόρο Ποσειδώνος, καθώς και στη δημιουργία πέντε ανισόπεδων κόμβων στα όριά του.

Η «Διαδημοτική Συντονιστική Επιτροπή για τη Διάσωση του Υμηττού», στην οποία συμμετέχουν 40 τοπικοί φορείς και πολίτες 16 δήμων γύρω από τον Υμηττό, από την ίδρυσή της την άνοιξη του 2007 πιστεύει ότι πρέπει να υπάρξει διαφορετική διαχείριση του υπάρχοντος οδικού δικτύου και να δοθεί προτεραιότητα στην ενίσχυση των δημόσιων μεταφορικών μέσων και ιδιαίτερα των μέσων σταθερής τροχιάς, στην επέκταση του δικτύου των λεωφορειολωρίδων, στη δημιουργία εκτεταμένου δικτύου ποδηλατόδρομων και πεζόδρομων.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr