Ciao Amore: τέλος για το θέατρο «Αμόρε»
Δυστυχώς οι φήμες που κυκλοφορούσαν από καιρό επιβεβαιώθηκαν με τον χειρότερο τρόπο. Το θέατρο που έφερε μοντέρνο αέρα στα ελληνικά δεδομένα και προσέφερε μερικές από τις πιο αγαπημένες παραγωγές στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου ρίχνει, οριστικά, αυλαία στις 31 Μαΐου. Οι φόβοι που υπήρχαν ότι το θέατρο «Αμόρε» θα περνούσε περίοδο κρίσης μετά την αποχώρηση του Γιάννη Χουβαρδά κατέληξαν να αποτελούν μια σκληρή πραγματικότητα, με αποτέλεσμα το «Αμόρε» να ολοκληρώνει τη λειτουργία του, ύστερα α
Δυστυχώς οι φήμες που κυκλοφορούσαν από καιρό επιβεβαιώθηκαν με τον χειρότερο τρόπο. Το θέατρο που έφερε μοντέρνο αέρα στα ελληνικά δεδομένα και προσέφερε μερικές από τις πιο αγαπημένες παραγωγές στην ιστορία του ελληνικού θεάτρου ρίχνει, οριστικά, αυλαία στις 31 Μαΐου. Οι φόβοι που υπήρχαν ότι το θέατρο «Αμόρε» θα περνούσε περίοδο κρίσης μετά την αποχώρηση του Γιάννη Χουβαρδά κατέληξαν να αποτελούν μια σκληρή πραγματικότητα, με αποτέλεσμα το «Αμόρε» να ολοκληρώνει τη λειτουργία του, ύστερα από 17 πραγματικά επιτυχημένα χρόνια.
Το τότε «Θέατρο του Νότου» και νυν «Αμόρε» ιδρύθηκε τον Μάιο του 1991 από τον σκηνοθέτη Γιάννη Χουβαρδά, που παράμεινε και καλλιτεχνικός διευθυντής του μέχρι την περσινή «μεταγραφή» του στο Εθνικό Θέατρο. Το «Θέατρο του Νότου» ανέβαζε κατά μέσον όρο έξι παραγωγές τον χρόνο, που οι περισσότερες ήταν πολύ πετυχημένες εισπρακτικά. Ολοι θα θυμούνται τις παραστάσεις που άφησαν εποχή και είχαν τεράστιες λίστες αναμονής: τη «Δωδέκατη Νύχτα», με τους Ολια Λαζαρίδου, Λυδία Φωτοπούλου, Αρη Λεμπεσόπουλο, Δημήτρη Οικονόμου, Νίκο Καραθάνο, Ναταλία Δραγούμη κ.ά.) ή το αξεπέραστο«Ολόκληρος ο Σαίξπηρ σε μία ώρα», με τη Ναταλία Δραγούμη, τον Ιεροκλή Μιχαηλίδη και τον Στέλιο Μάινα, το «Σόπιν ή Φάκιν» κ.λπ.
Το κείμενο της ανακοίνωσης του θεάτρου είναι χαρακτηριστικό: «Το θέατρο Αμόρε από την ανάληψη των καθηκόντων του Γιάννη Χουβαρδά ως διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου στερείται της φυσικής και καλλιτεχνικής του παρουσίας και προσφοράς του ιδρυτή του. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με την αβέβαιη και ασταθή τα τελευταία χρόνια κρατική επιχορήγηση, δημιουργεί ένα εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον για τη συνέχιση της λειτουργίας του». Οπως και να έχει, το θέατρο «Αμόρε» θα υπάρχει πάντα στη μνήμη όλων ως ένας από τους πιο ζωντανούς, ατίθασους και μοντέρνους οργανισμούς που γνώρισε ποτέ ο ελληνικός πολιτισμός και που, παρ’ όλα αυτά, τα τελευταία χρόνια δεν είχε την ανάλογη κρατική υποστήριξη. Και αναμφίβολα αποτελεί μια από τις σοβαρές επιπτώσεις του πρόσφατου σκανδάλου Ζαχόπουλου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr